![]() |
Iraanse lente deel II
Geen slecht moment, dagen voor de presidents verkiezingen. Hopelijk barst het helemaal los en bevrijd men zich van het tiraniek regime.
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=RVV6iUTmrFc |
Ironisch, het regime wou na de oorlog dat men veel kinderen baarde, nu is de bevolking gemiddeld jonger dan 35, die kinderen gaan dus voor de ondergang van het regime zorgen.
Meer over de Iraanse sexuele revolutie en de fundamentele sociale en culturele transformaties. Citaat:
|
Citaat:
Hier nog zo'n mooi stukje desinformatie van FP : Foreign Policy - Did We Get the Muslim Brotherhood Wrong? 10 april 2013 - Nope. But it's time to revise our assessments. The deterioration of Egyptian politics has spurred an intense, often vitriolic polarization between Islamists and their rivals that has increasingly spilled over into analytical disputes. Some principled liberals who once supported the Muslim Brotherhood against the Mubarak regime's repression have recanted. Longtime critics of the Islamists view themselves as vindicated and demand that Americans, including me, apologize for getting the Brotherhood wrong. As one prominent Egyptian blogger recently put it, "are you ready to apologize for at least 5 years of promoting the MB as fluffy Democrats to everyone? ARE YOU?" Mss moeten we spoedig ook nog onze excuses aan al-Qaeda aanbieden, we hebben ons duidelijk vergist... ![]() ![]() ![]() @Salah |
Citaat:
Ik wil zelfs niet weten waar gij uw wereldvreemde mosterd haalt, discussiëren met u is redelijk vermoeiend en zinloos. Is dit ook desinformatie Zonbron? Hebben de Zionisten deze Iraanse gedwongen dit boek te schrijven? ![]() Passionate Uprisings: Iran's Sexual Revolution Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp je evenwel niet echt Salah, wil je nu moslims in de regeringen of juist niet? bv deze Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De agenda van dezen zijn uiteraard bekend en dat heeft natuurlijk niets met theorietjes noch wereldvreemde visies te maken, integendeel. Citaat:
Ik heb mij trouwens over dat boek niet uitgelaten en zal dat nu ook niet doen, het is mij totaal onbekend en heb het dus niet gelezen. Er staat op het internet veel informatie mbt. dat boek, toch kiest U 'out of the blue' natuurlijk, om de mening van FP (cfr dus) ivm. dit werk weer te geven. Dat is veelzeggend en enkel daar refereerde ik naar. Trouwens, hebt U het boek reeds gelezen? Of neemt U enkel de FP/CFR propaganda over? |
Citaat:
|
Citaat:
In Egypte, waar je op doelt, wil men duidelijk Islam, dat is gebleken uit de democratische verkiezingen. Tenzij je tegen democratie bent, kan je daar weinig op tegen hebben. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt nog veel te leren over democratie. |
Citaat:
Opnieuw een ziekelijke clip, hoe meer ze die maken ... |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, hier is allesbehalve een oprechte geïnteresseerde in vrede of mensenrechten aan het woord. Eerder een agent die de westerse agenda volgt en moslim tegen moslim probeert op te zetten, Shia tegen Sunni. Zoals de lieveling van het 'verdeel en heers' westen: Sheikh Yusuf al Qaradawi, die oproept tot een Sunni jihad tegen Shiieten. Typisch het soort van praat waar deze forumagent ook op aanstuurt. Als het doet zoals een eend zal het er wel een zijn zegt de volkswijsheid. |
Citaat:
Dat heeft allemaal niets met democratie te maken he. Als 51% van een bevolking tegen vrouwenrechten is, dan is de afwezigheid van vrouwenrechten dus democratisch in die bevolking. |
Citaat:
|
Citaat:
Hezbollah provoking the world, ex-militia chief says Citaat:
|
Citaat:
Democratie bij de Grieken was dan ook in de ogen van velen hier "geen echte democratie". |
Citaat:
Het blijft een (moeilijke) discussie. Wat we niet nodig hebben m.i. is dit soort van simplificaties. Het is bv. niet het 'democratisch recht' van een meerderheid een etnische minderheid te onderdrukken. |
Citaat:
http://www.jpost.com/Middle-East/Ex-...vention-315912 http://english.alarabiya.net/en/News...hief-says.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit bericht is verborgen omdat zonbron op jouw negeerlijst staat.
Veel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit zijn uw mensenrechten. ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw verhaal Salah is krom en vol tegenstrijdigheden. De grote meerderheid heeft dat hier wel begrepen. Merk eens op wie zowat de enigsten zijn die u hier niet tegenspreken...de Dixies en Antoons en Heliassen... Degenen die de mensenrechten (of de Europese belangen in dit geval) voorop stellen echter protesteren tegen uw oorlogsstokerij. |
Citaat:
Al-Qaida is dan weer een creatie van Washington in de jaren '80. M.a.w.: in Syrië strijden de monsters gecreëerd door Parijs en Washington tegen elkaar. En als olifanten vechten, wordt het gras verpletterd, zo wist reeds Zhou Enlai. |
Citaat:
Die doet mij denken aan zo,n kapot enge horror film :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be