![]() |
N-VA wil arbeidersvreemde top van vakbonden weg
De toppers van de vakbonden, van die gasten die luid roepen tegen de notionele intrestaftrek, maar er zelf gebruik van maken voor hun familiefortuin,
die al lang niet meer weten wat de nieuwe moderne arbeider/bediende wil, weet, hoe hij leeft, die hun macht moet ingebonden worden. En de lokale militant, délégué, afgevaardigde, die de polsslag van het bedrijf voelt, zonder daarbij gehinderd te zijn door dictaten en bijna hersenspoelingen van bovenaf, die moet het voor het zeggen krijgen. titel: N-VA jaagt vakbonden op de kast link (betalend gedeelte): http://www.standaard.be/plus/ochtend/8 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1) rechtspersoonlijkheid voor vakbonden, zodat ze mensen die willen werken bij een staking met rust laten en geen gijzelingen meer uitvoeren 2) stopzetten van de speciale bescherming die vakbondsleden hebben, lees, ook al gedragen ze zich als varkens, ze kunnen niet ontslaan worden of het kot is te klein 3) stopzetten van constante bemoeienissen van zowel vakbonden als werkgeversorganisaties in het "sociale overleg" 4) minimale dienstverlening :roll: |
Citaat:
|
Heel verstandig van BDW dat hij zijn ondervoorzitterke dit heeft laten de wereld insturen. Dan kan die nu de reacties opvangen ook.
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals de kmo' er op prat gaan hun klanten veel individueler en op maat gesneden kunnen behandelen, zo moeten ze maar dringend eens leren hun personeel te behandelen. En er zijn er reeds, die dat al aardig kunnen. Word ik gewaar in eigen familiale kring. . |
Citaat:
http://economie.fgov.be/nl/modules/d...jaren_2000.jsp Zoals het eerder hier is geschreven : die man k�*n het gewoon niet. |
Citaat:
|
Citaat:
mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat Weyts vertelde is een bekend standpunt van de N-VA... |
Citaat:
Besef jij wel welke voordelen multinationals bieden t.o.v. KMO's zowel op materieel vlak als op het vlak zich professioneel te kunnen ontplooien. Dat zijn echt twee verschillende werelden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is dit een aanval op de gehele bevolkingsgroep ? |
Citaat:
|
Bij nader inzien denk ik toch maar niet dat ik voor NVA zal stemmen.
Onderhandelingen op bedrijfsniveau...laat me niet lachen. Dan zijn alle werknemers gewoonweg de klos en daar gaat het hem hier juist om. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoelang trekt de "linker"-vleugel dit nog? Hoelang zal het duren vooraleer de centrumkiezers met bosjes wegvluchten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Schitterend! Misschien moeten we meteen ook slavernij terug invoeren, dat zal pas een economische boost geven. Of laten we die luie kinderen wat werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
U bedrijft nieuwspraak, mijn beste. U heeft niets min en niets meer voor ogen dan de macht van het collectivisme ongedaan maken. Het nv-a, laat maar komen, die watjes. |
Citaat:
|
Citaat:
:trololol: |
Citaat:
|
Citaat:
En een sociale vleugel heb je wel bij het VB. Als je die zoekt/gezocht hebt bij N-VA is je speurtocht voor niets geweest en moest Bartje in 2014 toch beslissen federaal te regeren, zullen de arme schapen die hem nu aanbidden, hem in 2018 op de mesthoop kieperen. |
Citaat:
Ik weet het maar al te goed: de samentelling van mijn pree heel mijn loopbaan, en mijn pensioen tot aan mijn dood, is peanuts vergeleken met anderen met hetzelfde diploma maar die 'multinational' gegaan zijn. Toch ben ik best tevreden. . |
Citaat:
daarom denk ik dat er veel kiezers zullen afhaken bij N-VA. Is dit het begin van het einde van N-VA? Gelukkig is er een alternatief. |
Citaat:
|
N-VA is zich in sneltreinvaart aan het omturnen tot een anti werknemers partij zo te zien.
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130617_00626313 Ofwel is dit uit domheid, ofwel is zit er een tactiek achter. Maar een partij die bij monde van haar voorzitter 24 uur geleden ons stellig verzekerde dat hij wel degelijk federaal mee wil regeren kan niet de dag erna door iemand van tweede garnituur een open oorlogsverklaring laten sturen naar de vakorganisaties. |
Citaat:
Hoe lang zijn ze al bezig over het eenheidsstatuut? En wie heeft beslist dat deze discriminatie ongrondwettelijk is, en heeft een bepaalde periode toegestaan binnen dewelke men tot een oplossing moest komen? En als je de autoriteit van die organisatie niet erkent, waartoe dient een grondwettelijk hof met de best betaalde magistraten dan eigenlijk ? Of zijn leuke en wellicht ook nuttige snoepreisjes belangrijker dan respect voor basisregels en grondvod ? Hoeveel Westerse landen waren er ook al weer, waar zo'n discriminatie nog bestaat ? . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be