![]() |
VS verijdelen terrorismedaad in ons land
|
De propaganda-machine draait weer mooi precies...
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mensen nu Amerika weer gaan zien als een helden-land is de schuld van de mensen die dat gaan vinden, niet dat van Amerika. |
Citaat:
|
jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
El Aroud kreeg acht jaar cel voor het stichten, leiden en financieren van een terroristische groepering. Naast haar werden nog zeven andere moslimextremisten veroordeeld hier se trol alles lezen he:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ten eerste moet de eerste debiel nog eens uitleggen waarom een terrorist die functioneert in een professionele misdaad organisatie, gebruik zou maken van standaard mail. = Quote non
Denken jullie nu echt dat Al Qaida en consoorten gebruik maken van communicatiemethodes zoals E-mail die door Jan, Pier en Paul kunnen onderschept worden? |
Citaat:
En ja flikken zijn debielen. Anders wordt je geen flik. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
wees blij dat die 'debielen' hun werk hebben gedaan en terroristen hebben opgepakt... |
"Vrijheidsstrijders" is iets wat niet bestaat.
Mensen die wapens opnemen om andere mensen te gaan neerslaan zijn hoeren van het regime. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ze hebben ze gepakt, zoals die boswachter per toeval Dutroux tegen het lijf liep. |
Citaat:
Ik ben wel gesteld op mijn privacy. |
Citaat:
Voor iedere kop die je afkapt, komen er 2 in de plaats. Misschien is het beter de werkelijke leef reden van het monster te voorkomen dan enkel jacht te maken op de kop? En neen, een fascistische politiestaat installeren onder het mum van "zegevieren tegen terroristen" is geen zege. |
Citaat:
en welke 'soort' ben jij? aanhanger van terroristen? |
Citaat:
En uw vlag spreekt boekdelen. |
Citaat:
Ik weet van wél, maar zou je het toch eens persoonlijk willen zien bevestigen. Of je taquija-getrouw " neen " zien schrijven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: Al heb ik 'n donkerbruin vermoeden... |
Citaat:
mijn vlag heeft niets met de VS te maken... |
Citaat:
|
Citaat:
Je wacht tot ze een aanslag plegen. Dan verbied je die groep. Onder het voorwendsel de groep beter te kunnen bestrijdden maak je heel strenge en vrijheidsbeperkende wetten. Voila. Je bent een dictator, en hebt onbeperkte macht. |
Citaat:
Ze wisten niet wat er in Duitsland te vinden was. Op de moment dat ze vochten, lieten ze zich gewoon gebruiken door grootmachten. De enige verschoning die de soldaat in WO 1 en 2 hadden was dat eventuele gezinsleden, familie en vrienden gegijzeld werden. |
Citaat:
Operation Cyclone was the code name for the United States Central Intelligence Agency program to arm and finance the Afghan mujahideen http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Cyclone trouwens ik had het niet over de oorlog tegen de SU maar de oorlog tegen de taliban... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be