![]() |
Waar blijven die vlaggen?
Komaan fiere Vlamingen, het is 11 juli!!
Waar blijven die vlaggen! :vlaander: |
Jawadde, wat een enthousiasme hier, en dat op minder dan één jaar van de onafhankelijkheid...;)
|
Arme Jackouille...:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij is uw hoofdkussen een grote vlek van vettige uitloopzever en drank. Uw koleirigheid is aandoenlijk. Allez! Va jouer au °-vld!!! |
vlagjes zwaaien is zo 19de eeuw
|
Citaat:
Waarom zou ik als Vlaming coleirig zijn op de Vlaamse feestdag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OVLD = PVV PVV = Pest Voor Vlaanderen |
Citaat:
(iets anders dan lacherig, zou een legaal en waardig protest zijn, bijvoorbeeld op een afgesproken plaats, wel in het zicht van de twee koningen ...., maar inderdaad, sommige oudstrijders die streden als de oorlog gedaan was, zouden een hartaanval krijgen ...) Je hebt ook zo van die belgicisten. Maar jij bent er dus zo een niet. Nu moet ik ook toegeven: in bijvoorbeeld het Baskenland wordt zelfs iets meer dan lacherig gedaan, langs beide kanten. Foltering en bomaanslagen ... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke ideologie moet de Vlaming dan hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want dit zou kunnen veronderstellen dat er slechte partijen zijn. Maar wees gerust Jaak, in een zelfstandig Vlaanderen zullen wij nood hebben aan een goede rechtse, èn aan een goede linkse, èn zelfs aan een goede groene partij. . |
Het is drijfzand, Another Jack. Een beetje zoals Open VLD.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga vanmiddag waarschijnlijk met een paar N-VA'ers pinten pakken. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar moei jij je dus mee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez, speciaal voor de 11-juli viering en zoek helemaal niets politieks daarachter. De koppel in kwestie verdedigt trouwens België. Men kan 11 juli vieren zonder voor de splitsing van het land te zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=SE8bP9G9Zzg |
Citaat:
U spreekt in de termen van: "Wij allemaal", u kunt mij daarop niet betrappen. Ik moei me dus nergens mee, ik wil alleen niet dat u in mijn naam spreekt. Een schoolmeester moet toch begrijpen dat hier een merkelijk verschil tussen is. |
Citaat:
Ik voel me evengoed Vlaming als Belg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be