![]() |
" Morgen of over tien jaar, maar de islamitische staat komt er "
Dit zegt ene Anjem Choudary (mentor van Fouad Belkacem van Sharia4Belgium, en in ons land veroordeeld voor aanzetten tot haat).
Hier een fragment uit een Humo-interview (N° 3802 van deze week) http://www.humo.be/humo-archief/2484...sharia4belgium Andere merkwaardige uitspraak van dit heerschap : "De sharia zal op een dag overal gelden. Het is nu tijd om de zaden te planten" Maar ach, wie daar in loopt zal wel islamofoob zijn zeker (dixit B.Anciaux) |
Hij kan mijn ballen kussen! 8-)
|
Citaat:
En zaden planten, we zullen ze uittrekken zijn zaden, zowaar ik Stropke heet:x |
Citaat:
|
![]() Het is slechts een kwestie van tijd. Citaat:
|
Citaat:
|
't Zal gedaan zijn met mohamedaantje 'spelen' beschermd door westerse wetten Salahtje, bereid je er al maar op voor, want je zal niet weten wat je overkomt!
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw moslimbroedertjes zullen je wel 'n toontje lager laten zingen. Je zal aan den lijve gaan ondervinden w�*t 't is om onder jouw mohamedaanse dictatuur te moeten leven, kijk maar naar jouw islamparadijzen, waar 't zo goed leven is dat ze met alle geweld in onze contreien willen zijn. :D Ik niet hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
Ralph Peters daarentegen is het niet met Broder eens. Peters gelooft er niets van dat de islam uiteindelijk de macht in Europa zal overnemen. Europa wordt volgens hem niet bedreigd door Eurabië, maar zegt dat de moslim minderheden in Europa in geleende tijd leven. Dit omdat de Europeanen naar het oordeel van Peters ‘tot genocide geneigde maniakken’ zijn, die met ‘verbijsterende hardheid’ zullen terugslaan wanneer ze zich inderdaad door hun moslimse immigranten bedreigd gaan voelen. Hij voorspelt dat er een moment zal komen dat Amerikaanse schepen ‘in Bremen, Bari en Brest’ de moslimse vluchtelingen uit Europa zullen moeten komen ophalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De dikbuikige oude volgevreten provincialen die met hun SUVs even naar de stad komen om de jongeren een lesje te leren? Dat zal lachen worden zeg... Citaat:
|
Citaat:
Van mij krijgt ge enkel tijd om op te krassen naar je zandbak. |
Citaat:
En wat als uw tijd verstreken is? Blankenberge en de Panne zijn niet zo interessant, ik denk dat ik bedank voor uw aanbod. |
Citaat:
Ik ook trouwens knulleke! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe gaat die "burgeroorlog" van je dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit dat nou, wìe zijn mìjn leiders? Had ik 't ergens over burgeroorlog? Als ik me goed herinner en jij kan lezen (je hebt dat toch geleerd mag ik hopen), had ik 't over 'n mooie mohamedaanse dictatuur waarin jij & je genstahcrepperts mogen wonen & leven, jullie zullen 'n ander toontje piepen dan... |
Wie gaat de allochtoontjes hun broek ophouden als de witmang verdwenen is?
Het zal hier behoorlijk snel evolueren naar dezelfde de derde wereld shithole als die waar hun grootouders huilend vandaan kwamen gelopen. Keiharde reality check voor de allochtoontjes zal het worden. 'Witmang kom terug, alles is vergeven.' Moeha. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De allochtone elite. :-) |
Citaat:
Spannende tijden die we tegemoet gaan, alleszins! |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal iets worden van '�* l'improviste' op een druppel die er net teveel aan was op die plaats en op dat moment. Onvoorspelbaar maar de incubatie is al lang aan de gang. Dat zegt mijn intuitieve barometer. |
Citaat:
|
Citaat:
Steeds meer mensen die er zèlf over beginnen, zonder dat ik er zelfs maar om vraag. Die incubatie kan nog wel even duren, tot de spreekwoordelijke druppel... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degene waar vrouwen zich niet volledig moeten inwikkelen, waar vrouwen geen zweep- of stokslagen krijgen bij overspel, ook al zijn ze verkracht, maar hebben ze geen 4 getuigen, degene waar homoseksuele daden niet met gevangenis, of erger bestraft worden, degene waar ze hun slachtoffer van verkrachting mogen huwen om straf te ontlopen, waar meisjes 'n brandende school niet mogen verlaten en levend verbrand worden omdat ze niet bijtijds hun hoofddoek kunnen opzetten, waar niet aan onthoofdingen gedaan wordt, enzocetera...? Laat me eens kijken, welke blijven er nog over? Als kafirvrouwtje met wat geld kon ik wel naar Abu Dhabi, Qatar of Dubai, maar 't was er zo decadent... Ohja; èn hypocriet! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be