Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   " Morgen of over tien jaar, maar de islamitische staat komt er " (https://forum.politics.be/showthread.php?t=189192)

Zipper 16 juli 2013 17:59

" Morgen of over tien jaar, maar de islamitische staat komt er "

Dit zegt ene Anjem Choudary (mentor van Fouad Belkacem van Sharia4Belgium, en in ons land veroordeeld voor aanzetten tot haat).

Hier een fragment uit een Humo-interview (N° 3802 van deze week)

http://www.humo.be/humo-archief/2484...sharia4belgium

Andere merkwaardige uitspraak van dit heerschap : "De sharia zal op een dag overal gelden. Het is nu tijd om de zaden te planten"

Maar ach, wie daar in loopt zal wel islamofoob zijn zeker (dixit B.Anciaux)

Derk de Tweede 16 juli 2013 18:01

Hij kan mijn ballen kussen! 8-)

stropke 16 juli 2013 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6720220)
Dit zegt ene Anjem Choudary (mentor van Fouad Belkacem van Sharia4Belgium, en in ons land veroordeeld voor aanzetten tot haat).

Hier een fragment uit een Humo-interview (N° 3802 van deze week)

http://www.humo.be/humo-archief/2484...sharia4belgium

Andere merkwaardige uitspraak van dit heerschap : "De sharia zal op een dag overal gelden. Het is nu tijd om de zaden te planten"

Maar ach, wie daar in loopt zal wel islamofoob zijn zeker (dixit B.Anciaux)

Waarom hebben ze die achterlijke pipo nog niet het land buitengezwierd?
En zaden planten, we zullen ze uittrekken zijn zaden, zowaar ik Stropke heet:x

Zipper 16 juli 2013 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6720255)
Waarom hebben ze die achterlijke pipo nog niet het land buitengezwierd?
En zaden planten, we zullen ze uittrekken zijn zaden, zowaar ik Stropke heet:x

Lees het on line fragment, en je zal zien dat hij momenteel in de UK verblijft. Hij werd hier trouwens bij verstek veroordeeld.

Salah 16 juli 2013 18:59

Het is slechts een kwestie van tijd.

Citaat:

HARVARD PROFESSOR: BY 2021 WE COULD SEE A ‘RESTORED CALIPHATE’ ACROSS MIDDLE EAST

http://www.theblaze.com/stories/2011...red-caliphate/

quercus 16 juli 2013 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720265)

Inderdaad, het is "slechts een kwestie van tijd". Daar ben ik mij zeer van bewust. En het resultaat zal niet zijn een enthousiaste bekering tot de Islam. Wél een keiharde en meedogenloze burgeroorlog.

SDX 16 juli 2013 19:09

't Zal gedaan zijn met mohamedaantje 'spelen' beschermd door westerse wetten Salahtje, bereid je er al maar op voor, want je zal niet weten wat je overkomt!

Salah 16 juli 2013 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720279)
't Zal gedaan zijn met mohamedaantje 'spelen' beschermd door westerse wetten Salahtje, bereid je er al maar op voor, want je zal niet weten wat je overkomt!

Wat ben je van plan misschien?

SDX 16 juli 2013 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720286)

Ìk?

Jouw moslimbroedertjes zullen je wel 'n toontje lager laten zingen.
Je zal aan den lijve gaan ondervinden w�*t 't is om onder jouw mohamedaanse dictatuur te moeten leven, kijk maar naar jouw islamparadijzen, waar 't zo goed leven is dat ze met alle geweld in onze contreien willen zijn. :D

Ik niet hoor!

Salah 16 juli 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6720277)
Inderdaad, het is "slechts een kwestie van tijd". Daar ben ik mij zeer van bewust. En het resultaat zal niet zijn een enthousiaste bekering tot de Islam. Wél een keiharde en meedogenloze burgeroorlog.

Lol. Die vlag zal enkel wapperen in het Midden Oosten, niet in Europa of het Westen. Paniekzaaier.

SDX 16 juli 2013 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 6720277)

Henryk Broder meent dat Europa niet meer in staat zal zijn het naderend onheil af te wenden en dat een vijandelijke overname niet meer te voorkomen is. In zijn boek 'Hurra, wir kapitulieren'laat Broder zien hoeveel vrijheid Europa al heeft opgegeven in de ijdele hoop een vijandelijke overname te voorkomen.

Ralph Peters daarentegen is het niet met Broder eens. Peters gelooft er niets van dat de islam uiteindelijk de macht in Europa zal overnemen. Europa wordt volgens hem niet bedreigd door Eurabië, maar zegt dat de moslim minderheden in Europa in geleende tijd leven. Dit omdat de Europeanen naar het oordeel van Peters ‘tot genocide geneigde maniakken’ zijn, die met ‘verbijsterende hardheid’ zullen terugslaan wanneer ze zich inderdaad door hun moslimse immigranten bedreigd gaan voelen. Hij voorspelt dat er een moment zal komen dat Amerikaanse schepen ‘in Bremen, Bari en Brest’ de moslimse vluchtelingen uit Europa zullen moeten komen ophalen.

Salah 16 juli 2013 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720316)
Henryk Broder meent dat Europa niet meer in staat zal zijn het naderend onheil af te wenden en dat een vijandelijke overname niet meer te voorkomen is. In zijn boek 'Hurra, wir kapitulieren'laat Broder zien hoeveel vrijheid Europa al heeft opgegeven in de ijdele hoop een vijandelijke overname te voorkomen.

Ralph Peters daarentegen is het niet met Broder eens. Peters gelooft er niets van dat de islam uiteindelijk de macht in Europa zal overnemen. Europa wordt volgens hem niet bedreigd door Eurabië, maar zegt dat de moslim minderheden in Europa in geleende tijd leven. Dit omdat de Europeanen naar het oordeel van Peters ‘tot genocide geneigde maniakken’ zijn, die met ‘verbijsterende hardheid’ zullen terugslaan wanneer ze zich inderdaad door hun moslimse immigranten bedreigd gaan voelen. Hij voorspelt dat er een moment zal komen dat Amerikaanse schepen ‘in Bremen, Bari en Brest’ de moslimse vluchtelingen uit Europa zullen moeten komen ophalen.

Science fiction ligt goed in de markt.

SDX 16 juli 2013 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720323)
Science fiction ligt goed in de markt.

Als er geen lessen getrokken worden uit 't verleden, zal de geschiedenis zich steeds blijven herhalen.

Nvalid 16 juli 2013 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720331)
Als er geen lessen getrokken worden uit 't verleden, zal de geschiedenis zich steeds blijven herhalen.

Daar zijn vlaams nationalisten expert in!

Bobke 16 juli 2013 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720286)

Een cartoon tekenen.

Eberhard Leclerc 16 juli 2013 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus;6720277 En het resultaat zal [B
niet[/b] zijn een enthousiaste bekering tot de Islam. Wél een keiharde en meedogenloze burgeroorlog.

Wie tegen wie?

De dikbuikige oude volgevreten provincialen die met hun SUVs even naar de stad komen om de jongeren een lesje te leren?

Dat zal lachen worden zeg...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX;6720279...
bereid je er al maar op voor, want je zal niet weten wat je overkomt!

Jouw leiders zitten allang veilig in hun bij elkaar gegraaide villaas in Frankrijk

stropke 16 juli 2013 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720265)

Zou niet misstaan als deurmat of als vaatdoek.
Van mij krijgt ge enkel tijd om op te krassen naar je zandbak.

Salah 16 juli 2013 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropke (Bericht 6720504)
Zou niet misstaan als deurmat of als vaatdoek.
Van mij krijgt ge enkel tijd om op te krassen naar je zandbak.

:rofl:

En wat als uw tijd verstreken is?

Blankenberge en de Panne zijn niet zo interessant, ik denk dat ik bedank voor uw aanbod.

SDX 16 juli 2013 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 6720497)

Jouw leiders zitten allang veilig in hun bij elkaar gegraaide villaas in Frankrijk

Mìjn leiders Eber, wie zijn dat dan?

Ik ook trouwens knulleke!

SDX 16 juli 2013 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nvalid (Bericht 6720483)
Daar zijn vlaams nationalisten expert in!

'k Zou 't niet weten, ik ben er geen.

Eberhard Leclerc 16 juli 2013 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720523)
Ik ook trouwens knulleke!

Ook veilig in de bij elkaar gegraaide villa in Frankrijk?

Maar hoe gaat die "burgeroorlog" van je dan?

parsprototem 16 juli 2013 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720309)
Lol. Die vlag zal enkel wapperen in het Midden Oosten, niet in Europa of het Westen. Paniekzaaier.

Als het moet komen we wel tot daar hoor. Gewoon om een buffertje te placeren.

SDX 16 juli 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 6720548)
Ook veilig in de bij elkaar gegraaide villa in Frankrijk?

Maar hoe gaat die "burgeroorlog" van je dan?

Niet in Frankrijk nee, maar ook niet meer in apenland BelZiek.

Hoe zit dat nou, wìe zijn mìjn leiders?

Had ik 't ergens over burgeroorlog?

Als ik me goed herinner en jij kan lezen (je hebt dat toch geleerd mag ik hopen), had ik 't over 'n mooie mohamedaanse dictatuur waarin jij & je genstahcrepperts mogen wonen & leven, jullie zullen 'n ander toontje piepen dan...

Vrolijk op Vrijdag 16 juli 2013 23:45

Wie gaat de allochtoontjes hun broek ophouden als de witmang verdwenen is?
Het zal hier behoorlijk snel evolueren naar dezelfde de derde wereld shithole als die waar hun grootouders huilend vandaan kwamen gelopen.
Keiharde reality check voor de allochtoontjes zal het worden.
'Witmang kom terug, alles is vergeven.'
Moeha.

parsprototem 16 juli 2013 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720316)

Ik zeg eerlijkheidshalve dat ik Broder en Peters niet ken, maar als ik beide scenario's zoals ze hier beschreven staan, lees, denk ik dat het het scenario van Peters zal worden.

SDX 16 juli 2013 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6720551)
Wie gaat de allochtoontjes hun broek ophouden als de witmang verdwenen is?
Het zal hier behoorlijk snel evolueren naar dezelfde de derde wereld shithole als die waar hun grootouders huilend vandaan kwamen gelopen.
Keiharde reality check voor de allochtoontjes zal het worden.
'Witmang kom terug, alles is vergeven.'
Moeha.

Dat heb ik Eber al 'n paar X voorgehouden/gevraagd, hij bleef me 't antwoord schuldig, regelmatig iets mompelend over voetballers en repperts. Tsjah :D

Vrolijk op Vrijdag 16 juli 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720555)
Dat heb ik Eber al 'n paar X voorgehouden/gevraagd, hij bleef me 't antwoord schuldig, regelmatig iets mompelend over voetballers en repperts. Tsjah :D

Lol.
De allochtone elite. :-)

SDX 16 juli 2013 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem (Bericht 6720554)
Ik zeg eerlijkheidshalve dat ik Broder en Peters niet ken, maar als ik beide scenario's zoals ze hier beschreven staan, lees, denk ik dat het het scenario van Peters zal worden.

'n Kat in 't nauw kan inderdaad rare sprongen maken.

Spannende tijden die we tegemoet gaan, alleszins!

SDX 16 juli 2013 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6720557)
Lol.
De allochtone elite. :-)

Zeg dat wel! :lol:

parsprototem 17 juli 2013 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720559)
'n Kat in 't nauw kan inderdaad rare sprongen maken.

Spannende tijden die we tegemoet gaan, alleszins!

Ik stel momenteel vast dat andere mensen (kennissen, familie van kennissen, gewone mensen zoals iemand aan de bushalte) daarover beginnen. Ik begin er niet over want ik probeer die zaken net te ontvluchten, maar het lukt me langs geen kanten.

Het zal iets worden van '�* l'improviste' op een druppel die er net teveel aan was op die plaats en op dat moment. Onvoorspelbaar maar de incubatie is al lang aan de gang. Dat zegt mijn intuitieve barometer.

Salah 17 juli 2013 00:05

Citaat:

Dit omdat de Europeanen naar het oordeel van Peters ‘tot genocide geneigde maniakken’ zijn
Dat valt niet te betwisten. Zo'n 60 jaar geleden behoorden onverweerbare Joden, gehandicapten en chronisch zieken nog tot de geliefkoosde slachtoffers.

SDX 17 juli 2013 00:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem (Bericht 6720566)
Ik stel momenteel vast dat andere mensen (kennissen, familie van kennissen, gewone mensen zoals iemand aan de bushalte) daarover beginnen. Ik begin er niet over want ik probeer die zaken net te ontvluchten, maar het lukt me langs geen kanten.

Het zal iets worden van '�* l'improviste' op een druppel die er net teveel aan was op die plaats en op dat moment. Onvoorspelbaar maar de incubatie is al lang aan de gang. Dat zegt mijn intuitieve barometer.

Ik merk dat al 'n tijdje, en niet enkel in België, dat ik nauwelijks nog frequenteer, maar ook in Frankrijk & Monaco, waar ik regelmatig kom, familie & kennissen heb, alsook in Spanje.

Steeds meer mensen die er zèlf over beginnen, zonder dat ik er zelfs maar om vraag.

Die incubatie kan nog wel even duren, tot de spreekwoordelijke druppel...

SDX 17 juli 2013 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720569)
Dat valt niet te betwisten. Zo'n 60 jaar geleden behoorden onverweerbare Joden, gehandicapten en chronisch zieken nog tot de geliefkoosde slachtoffers.

Als ik van jou was zou ik die tot genocide bereide maniakken niet vertrouwen, nee hoor, ik zou 't wel weten, meteen terug richting vvredelievende islamparadijzen, zoals Pakistan bvb., waar schoolgaande meisjes met zuur worden overgoten of beschoten e.d. ongein, véle beter!

Salah 17 juli 2013 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720573)
Als ik van jou was zou ik die tot genocide bereide maniakken niet vertrouwen

Je klink net als Anjem Choudary. Maar het is altijd opletten geblazen.

Citaat:

Man gooit bijtend zuur in gezicht van vrouw

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...van-vrouw.aspx

Man kapt bijtend zuur in gezicht van vrouw

http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Neder...-gezicht.dhtml

Model toont nieuw gezicht na aanval met bijtend zuur

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/arti...end-zuur.dhtml

Topdanser bekent aanslag met zuur in gezicht chef Bolsjoj-theater

http://www.parool.nl/parool/nl/984/S...-theater.dhtml

SDX 17 juli 2013 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720585)
Je klink net als Anjem Choudary. Maar het is altijd opletten geblazen.

Tjah, wie bij de hond slaapt krijgt z'n vlooien.

Salah 17 juli 2013 00:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720586)
Tjah, wie bij de hond slaapt krijgt z'n vlooien.

Hoe lang delen jullie het bed al?

SDX 17 juli 2013 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720587)
Hoe lang delen jullie het bed al?

Bereid jij je al maar voor op 'n leven in je islamitische heilstaat, geen lachertje, vooral niet voor vrouwen, ik gun 't je wel van harte hoor, daar niet van.

Salah 17 juli 2013 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720591)
Bereid jij je al maar voor op 'n leven in je islamitische heilstaat, geen lachertje, vooral niet voor vrouwen, ik gun 't je wel van harte hoor, daar niet van.

In welke islamitische staten ben je zo al geweest?

SDX 17 juli 2013 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salah (Bericht 6720596)
In welke islamitische staten ben je zo al geweest?

Bedoel je degene die op dit moment niet in vuur en vlam staan, niet in 'n burgeroorlog verwikkeld zijn of waar ze mekaar niet om de haverklap uitmoorden?

Degene waar vrouwen zich niet volledig moeten inwikkelen, waar vrouwen geen zweep- of stokslagen krijgen bij overspel, ook al zijn ze verkracht, maar hebben ze geen 4 getuigen, degene waar homoseksuele daden niet met gevangenis, of erger bestraft worden, degene waar ze hun slachtoffer van verkrachting mogen huwen om straf te ontlopen, waar meisjes 'n brandende school niet mogen verlaten en levend verbrand worden omdat ze niet bijtijds hun hoofddoek kunnen opzetten, waar niet aan onthoofdingen gedaan wordt, enzocetera...?

Laat me eens kijken, welke blijven er nog over?

Als kafirvrouwtje met wat geld kon ik wel naar Abu Dhabi, Qatar of Dubai, maar 't was er zo decadent...

Ohja; èn hypocriet!

Salah 17 juli 2013 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 6720610)
Bedoel je degene die op dit moment niet in vuur en vlam staan, niet in 'n burgeroorlog verwikkeld zijn of waar ze mekaar niet om de haverklap uitmoorden?

Degene waar vrouwen zich niet volledig moeten inwikkelen, waar vrouwen geen zweep- of stokslagen krijgen bij overspel, ook al zijn ze verkracht, maar hebben ze geen 4 getuigen, degene waar homoseksuele daden niet met gevangenis, of erger bestraft worden, degene waar ze hun slachtoffer van verkrachting mogen huwen om straf te ontlopen, waar meisjes 'n brandende school niet mogen verlaten en levend verbrand worden omdat ze niet bijtijds hun hoofddoek kunnen opzetten, waar niet aan onthoofdingen gedaan wordt, enzocetera...?

Laat me eens kijken, welke blijven er nog over?

Als kafirvrouwtje met wat geld kon ik wel naar Abu Dhabi, Qatar of Dubai, maar 't was er zo decadent...

Ohja; èn hypocriet!

In geen enkele dus. Op zich niet bijzonder, want de islamitische staat is er nog niet. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be