![]() |
Wat verkiezen jullie?
Keuze 1: Vlaanderen onafhankelijk
Keuze 2: België veranderen in Vlaanderen, overal wordt Nederlands gesproken en één regering |
Citaat:
K&K. |
Ik zou dit doen als gunst naar de Franstalige kiezer
Wij willen jullie blijven financieren op deze voorwaarde. Wallonië wordt vanaf nu ook Vlaanderen en jullie praten Nederlands. |
Citaat:
|
Citaat:
Keuze 1: Vlaanderen onafhankelijk Keuze 2: België veranderen in Belgique, overal wordt Frans gesproken en één regering |
Citaat:
|
Citaat:
Geen van beiden is realiseerbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeker in het licht van recente peilingen. |
Citaat:
Leuke toekomst hebben onze kleinkinderen. |
Citaat:
Ridicuul, zei je? |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Mooi toch de democratie... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm, effe denken, klinkt mij bekend... |
Mijn droom:
1 groot Vlaanderen (dus annexatie van Brussel en Wallonië), 1 regering, 1 taal en remigratie van allochtonen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder hebben we partijen met politici die ons terug naar de middeleeuwen willen katapulteren, om hun kapitaalbaasjes te bevredigen en ze zijn blij met de aalmoezen, die ze van die kapitaalbaasjes krijgen, om zichzelf wat te verrijken. Maar dat gebeurt dan met jouw belastingcentjes. |
Citaat:
Het zou niet slim zijn zich nu van deze " vital space " te ontdoen. Als de Vlamingen met al hun geld naar Walloniê trekken en daar bedrijven oprichten waar je enkel kunt werken als je het Nederlands machtig bent zullen ze het rap leren, neem dat maar aan van mij. Men moet dat vanaf nu voorbereiden, en in Wallonie ( vandaag nog ) goedkoop ontroerend goed opkopen.:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil de mens iets bereiken dan moet de mens zijn doelen zeer ruim stellen : heel Europa moet Vlaanderen worden !!
|
Citaat:
|
Citaat:
Men moet die taal-imperialistische dynamiek gewoon omdraaien. De Vlamingen hebben er het kapitaal voor en een demografische meerderheid. |
Het tweede is het beste voor iedereen. Belangrijker dan welke taal we gebruiken om met elkaar te communiceren is dat we sociale zekerheid niet uithollen door het in stukken te kappen.
Maar natuurlijk is het keuze tussen pest en cholera en kiezen we beter voor geen van beide. |
Wat zouden de Walen kiezen denk je?
- aansluiting bij Frankrijk - onafhankelijk Wallonië - aansluiting bij Vlaanderen? |
Citaat:
Dat is wel heel doorzichtig. Het is jammer voor u dat de Belgische sociale zekerheid binnen enkele jaren niet meer zal bestaan wegens onbetaalbaar. Heel uw Belgische droom valt dan uiteen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat kies je als Vlaanderen onafhankelijk gaat? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be