![]() |
Waarom zit u op dit forum?
Beste forummer,
Op basis van observatie gepaard met statistische multivariatenanalyse, dat zeer geliefd schijnt te zijn op dit forum, ben ik tot twee van de meest waarschijnlijke redenen gekomen die ervoor zorgen dat iemand kiest om deel te nemen aan dit forum. De stemming is openbaar. |
tralalalallala
|
Tja......
|
Ik zit hier om lessen te krijgen van schoolmeester flanelcondoom.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Definieer 'iets anders'.
|
Citaat:
|
Ts vraagt hier opzettelijk naar de bekende weg in de hoop dat hij een reltopic kan maken.
Had erg leuk kunnen zijn als ts het er niet zo dik op had gelegd, jammer. |
Pfff, dit is zo een saaie draad.
Flanel kon dat toch beter. |
het is hier een gezellige vuilbak
|
Citaat:
Doet me ergens aan denken. Wij hebben hier vuilniscontainers op onze urbanizacion, dat systeem van vuilniszakken is hier niet. Awel, negers zwarte pieten kruipen ìn die containers (tussen andermans afval, rotzooi etc.) op zoek naar weetikveel, 1ste X dat ik dat zag viel ik bijna achterover. Nu wacht ik op 'n gelegenheid om 't deksel van die container dicht te smijten als er ene inzit. Is da niks? Of 'iets anders'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
om nationaal gehoord te wezen
|
Citaat:
|
niet elke keer maar vooral als ik met ware feiten afkom
|
Slaap is cruciaal voor uw brein, niet alleen voor onze alertheid, ook om de algemene conditie hoog te houden.
Tijdens het slapen reinigt ons brein zich namelijk. De hersencellen krimpen dan, waardoor er plaats is om de afvalstoffen in het brein af te voeren. Bij te weinig of geen slaap blijven die afvalstoffen zitten, wat op termijn voor problemen zorgt. Volgens onderzoekers zouden de bevindingen ook kunnen helpen in de strijd tegen alzheimer en parkinson |
Om mijn gal te kunnen spuwen en zo in het dagelijkse leven geen ongelukken te doen
|
Citaat:
|
Om uitgescholden te worden door ontwijkingsnickers zoals Six
|
ik heb gewoon goesting :mrgreen:
|
Ik zit op het forum in opdracht van de VDAB om werkonwilligen te culpabiliseren en ze via negatieve inductie aan te zetten om aan de slag te gaan.
|
Uit verveling.
Om te lezen hoe het gepeupel denkt. Omdat wat hier wordt gezegd toch meestal gezever is. En ik graag gezever lees. Uit verveling lees ik dat. Wat hier ik soms zeg mag je in het echt niet doen. Maar soms doe ik het toch. En dan moet ik dikwijls op mijn tong bijten. Om geen moord te begaan. Dus liever wat op dit forum zeveren dan moorden te laten doen. Nu ik eraan denk : Moet nog wat mensen zotter gaan maken. Want op dit forum lukt dit niet want : Het zit hier al vol met zotten. |
Omdat ik in vergaderingen zit die mij totaal niet boeien.
|
voor de mooie
![]() |
ter lering en vermaak.
|
Om te lachen met de vele idioten die erop zitten. Ik heb een saai leven :(.
|
Citaat:
|
de tettendraad natuurlijk
|
Geacht runderheer
U bedoelt wellicht de uierdraad. Met rundvlees etende groeten |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Het vergt onwaarschijnlijk veel moed om uw zelfbeeld hier te willen tentoonstellen. Daarom betuigt de doorluchtige heer Koenaard Depuydt zijn oprechte deelneming met uw zeer kleine lichaamslengte (vijf voet vijf = één meter vijfenzestig). Met gespierde en groot geschapen groeten |
Citaat:
Citaat:
Zeg dat Supe®Staaf het gezegd heeft. :lol: |
Geachte niet-rokende heren
De gemeente Komen-Waasten telt ook een "Driehoeksstraat" die bovendien in het Waals als "Rue du Triangle" vertaald werd. Met prutsrokertjes en monddoek werende houding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou het hier wat in de gaten voor de veiligheid van de staat, de FSB, de BND, de CIA, de DSGE, MI5, AIVD en de mossad en schrijf een maandelijks rapportje dat wikileaks niet de moeite vond om te publiceren. Het verdient wel niet slecht: cash en belastingvrij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be