![]() |
kaakslag brusselaars
Een pest.
heeft u er ook mee te maken? |
Citaat:
|
!
|
.
|
Ik krijg hier een stroom subsidiecalimeros uit Brussel te verwerken die over hun dorpsidentiteit komen mekkeren
bestaat daar geen probaat middel tegen? |
De macht van Brussel moet gebroken worden, dat is eigenlijk alles wat telt.
|
Citaat:
Een brusselaar gaat trouwens nooit over een "kaakslag" mekkeren. Une gifle, dat wel. |
Citaat:
De gemiddelde Brusselaar trekt het zich geen kloten aan... |
Citaat:
|
Citaat:
is Guy geen goede vld soldaat? |
Citaat:
We weten allebei dat zo'n circus nooit zal doorgaan... |
Citaat:
dankzij elio, vld poepvriend |
Citaat:
|
Brusselaars zijn maar een kleine minderheid in België. Daarbij zijn het ofwel Vlamingen, ofwel Walen, ofwel immigranten die zich al lang hadden moeten aanpassen. Ze hebben en verdienen dus ook geen eigen identiteit.
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Zo'n van hengel is toch een goudklompje voor NVA
|
Ik heb nog nooit een peuter die plat in zin broek schijt een interview weten geven over identiteit
zelfs Bruno Tobback en Alexander de croo geven zo'n interviews niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of gaat het kort gezegd over deze delegatie? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=244 |
Na splitsing Belgie Brussel gezamelijk laten besturen door Vlamingen en Walen. Iedere Brusselaar kiest tot welk land hij of zij wil behoren.
|
Max van dietschland
De nagel op de kop! Uiteindelijk zal ons gezond verastand zegevieren. Af entoe een tegenslag maakt een mens sterker, vooral periodes van vreugde zoals p bleiter Janssens 10/2012 staan ons te wachten We gaan nog veel vreugde beleven aan de families de Croo en Tobback, ok bekijk het als een minimale herstelbetaling voor de sloten belastingsgeld dat die familias ontvreemd hebben VLAAMSE GROET |
Die rotte kankerstad, waar je als vrouw enkel kan rondlopen in een sluier of ze schelden je uit & randen je aan.. waar je als man enkel kan rondlopen als een schooier wanneer het daglicht weg is of ze steken je af voor je mobiel....
ja, die pest is de toekomst van dit land |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat die 'Brusselaars' dan kiezen voor de Walen want anders zitten we in Vlaanderen nog met een hoop meer vreemdelingen, want iets anders zit daar niet meer in Brussel dacht ik. Ik kom er niet in Brussel daar ik dat beschouw als ausland :-D Citaat:
|
Citaat:
Ze wisten niet wat het woord betekent, maar het bracht wel stemmen op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, is dat ook het officieel standpunt niet van het VB? |
Dergelijke kaakslagen zijn mi volledig terecht.
|
Citaat:
|
Het is duidelijk dat als Vlaanderen Brussel niet wil loslaten zij nooit onafhankelijk zullen worden.
|
De N-VA deelt aan Brusselaars geen kaakslag uit.
Ze pamperen hen. Ze verleiden hen om te kiezen voor het Vlaamse systeem. Want, behalve Frans, wat hebben de franstalige Brusselaars gemeen met Walen ? Weinig hoor. De franstalige Brusselaars zijn in feite franstalige Vlamingen maar ze beseffen het zelf niet. Hun Vlaamse voorvaderen kozen om omhoog te klimmen bewust voor het Frans als taal. Als ze nu dezelfde drang voelen, zullen velen onder hen bewust kiezen voor het Vlaamse systeem. De Nederlandse taal volgt dan automatisch later wel. In het scenario van dit N-VA voorstel beseffen de Brusselse politici dat dit wel eens zou kunnen gebeuren. De eerste Brusselaars die overigens voor het Vlaamse systeem kiezen zijn zij die geen voeling hebben met het Frans als huistaal. (Het merendeel van) De rest volgt wel. |
Citaat:
"We hebben het thema 'Confederaal België' afgevoerd, toen N-VA er een betekenis aan haf." Ze weten dus niet wat er in hun programma staat? |
Citaat:
zoals al die mensen die lullen over de 'vlaamse identiteit' |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be