![]() |
Kroll in Le Soir maakt nu ook al reclame voor de NVA
1 Bijlage(n)
Of hoe moet ik deze cartoon begrijpen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zit dat enkel op uw koffietafel? Ik zou gedacht hebben dat je ermee zou gaan slapen... *ontgoocheld* |
Citaat:
|
70 pagina's = 70 punten, ja ja het zal zo wel zijn, niet aan twijfelen
|
Citaat:
De laatste lijn is iets te optimistisch Als de N-VA 40% behaalt,dan kan ze haar programma van belastingverlaging doorvoeren. Als de N-VA maar 20% behaalt,dan zal de PS haar programma van belastingverhoging doorvoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kroll lacht gewoon met het Vlaams-Nationalisme en het is niet de eerste keer - noch de laatse keer - dat het gebeurt!8-)
|
Citaat:
Ze lachen allemaal zuur. De angst zit er goed in. Nu lachen ze met de N-VA. Toen Leterme premier was, was hij un homme dangereux. Elke Vlaams politicus is dangereux zolang hij niet kweelt wat de francophonie dicteert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is dat in een van die zelfvervullende definities van arm waar je arm bent als je minder dan 70% van een mediaan inkomen hebt? |
Citaat:
|
Citaat:
Kroll begint al Nederlandse woorden in zijn tekeningen te stoppen. Hij beseft ook dat de Franstalige kranten in een redcord-tempo aan het uitsterven zijn . Le Soir was ooit het grootste Belgische dagblad met een oplage van meer dan250.000 exemplaren. Nu nog 80.000,dat is minder dan het Belang Van Limburg :lol: Binnenkort zal Kroll nog blij mogen zijn dat hij in een Vlaamse krant mag tekenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die cartoon vind ik niet gericht tegen de NVA, het is een grap die de ze zelf nog zou kunnen gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind je van de deze? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Het verbaast mij eerder dat de Amerikaanse cultuur zo wordt opgehemeld en dat in onze media nauwelijks verschijnt dat 15% van de VSA bevolking systematisch beroep doet op foodstamps. In sommige staten van de VSA loopt het op tot 25%. Zelfs in Griekenland is de toestand niet zo dramatisch. Over Griekenland komt dit wel met regelmaat in de media. |
Citaat:
Et pour les Flamands la même chose! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be