![]() |
Met iets niet te zeggen, zeg je vaak meer, en nog wel de waarheid
Uit de Gazet van Antwerpen:
Citaat:
Citaat:
Mijn commentaar: Ons geen enkele keer noemen op een fatsoenlijk congres, is op dit ogenblik van de actualiteit pure nonsens. Ze moeten het dus afgesproken hebben. Er was een soort van spreekverbod. Heeel liberaal ! Mijn besluit: als dit nu geen teken is dat ze doodsangsten uitstaan, dan vraag ik me af van wat dit wel een teken zou kunnen zijn. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-economie.aspx http://www.standaard.be/cnt/dmf20131124_00853499 Citaat:
Citaat:
|
Het wordt belachelijker met de seconde: de regimemedia in paringdans met de traditio's. Maar soms schendt men daarbij zijn neus.
|
Het was ook niet nodig om over N-VA te spreken. Gewoon het feit dat ze het confederalisme afzweren verwijst al naar N-VA. Ze zijn zeer zwaar door hun eigen mand gevallen.
|
Citaat:
Oeps daar zijn ze al. |
Citaat:
Ge moet wel eens weten wat ge wilt. Als de NVA op een congres wordt bekritiseerd, dan is het niet goed volgens de Vlaams-nationalisten. Nu zegt men eens niets over de NVA (dus ook niets verkeerds) op een congres, is het weer niet goed volgens u. Weet ge zelf wel wat ge wilt? Trouwens, zo belangrijk is de NVA nu ook weer niet. |
Uit respect omdat hij in het ziekenhuis lag. Ik vraag mij af of ze bij NVA dezelfde beleefdheid zouden kunnen opbrengen.
|
De eerste vereiste voor een democratie is dat er en verschil is tussen de diverse politieke partijen (en zelfs dat er binnen de diverse, verschillende politieke partijen verschillende stromingen zijn).
Ik geloof dat er nagenoeg niemand in dit landeen verlangen heeft naar een politieke partij, die de andere allemaal uitsluit, met slechts één lijn gedicteert door een Leider... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb het enkel grappig gevonden, alsook wat raar voor liberalen. Ik heb enkel uit twee (tegenstrijdige) gazettenartikels besloten dat ze van paniek bij de vld met hun broek vol lopende kaka zitten. Zo erg is het. . |
Arme OVLD.
Het enige dat nu nog mankeert is dat De Croo senior sterft zonder in de adelstand verheven te zijn. |
Citaat:
|
Wat een rioolvolk bij de Open VLD.
|
Zielig hoe "De schoofzak" meent de denken dat een 10 jaars Open VLD congres over N-VA of Bart De Wever zou moeten gaan.
Heb een beetje geduld "De schoofzak", het N-VA congres is in enkele maanden. Daar kan je het naar hartenlust hebben over de partij en politici die in je hart en op je tong leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is zelfs zo onbelangrijk dat de reporters het niet kunnen nalaten om de N-Va toch te vernoemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hetzelfde was Carl Devos ook al opgevallen bij de tsjeven.
Citaat:
|
Citaat:
![]() Niet te vroeg juichen. |
Citaat:
Grootkruis in de Kroonorde, door Koning Albert Burgerlijk kruis 1ste klasse Chevalier dans l'Ordre de la Légion d'Honneur Grootkruis Orde van de Poolster, door Koning Karel Gustav van Zweden Grand Officier du Croissant Vert Grand Croix de l'Aigle Aztèque Grand-Croix de l’Ordre royal norvégien du Mérite door Koning Harald V Gran Cavaliere Merito Gwanghua Medal Diplomatic Merit Grootkruis in de Orde van Infant Henri Europaprijs 2005 Grootkruis in de Orde van Oranje-Nassau Grootkruis in de 'Ordre de la Couronne de Chêne' door Groothertog Hendrik Grootkruis in de Dannebrogordenen door Koningin Margherethe II Grootkruis van Commandeur in de 'Order of the White Rose' Grootkruis in de Orde van Verdienste, Polen Grootkruis in de 'Order of Honour', Griekenland |
Citaat:
|
Citaat:
Kan je alleen tot de conclusie komen dat dit een jongen is uit de beschutte werkplaats. Arme Vive. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=vo2EFaDMccs http://www.youtube.com/watch?v=zsWTV39twTk |
Citaat:
Soms zijn politieke partijen echter met zichzelf bezig, zoals op partijcongressen. |
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel, elk nieuwsitem van de VLD stemt me treurig. De realiteit is echter: de media slaan me om de oren met berichten van andere partijen en partij-bonzen die maar niet kunnen zwijgen over de nva. Nu weet ik goed dat dat telkens stemmen op brengt voor ons, maar toch stemt me het treurig: stervende zwanen ..., allez, ik bedoel: stervende slijkeenden die doen alsof ze zwanen zijn ... . |
Het is eigenlijk heel professioneel om vooral over de eigen partij bezig te zijn op een eigen congres.
Het minder professionele was dat VHFSTD blijkbaar nog altijd iets te zeggen heeft....:? |
De open-vld heeft haar eigen graf gegraven.... hoewel ik kan begrijpen dat ze zich willen differentieren, het is een gevaarlijk spel om dat te doen jegens een partij met een overlappende visvijver.
Rutte zal de geschiedenis ingaan als de voorzitser die de blauwe partij de coup de grace heeft gegeven. |
Mmmja, al zie ik Maggie de O-VLD nog redden van de kiesdrempel...
|
Citaat:
Citaat:
Schoof ,denk eens wat meer aan uw heel heel grote partij met zijn hele grote leider. |
Iets NIET zeggen is beter dan moedwillig liegen
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar aangezien de massa stemmen voor NVA kan je moeilijk beweren dat dat verlangen niet aanwezig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
fari argentum aurum tacere
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be