![]() |
Vreemdelingentoezicht ...
Bij onze Noorderburen gaat met dat een ietsje anders aanpakken.
Bron Detail tekst: Citaat:
Misschien moet men er hier in België een voorbeeld aan nemen daar men hier in de meeste gevallen toch kijkt, (lees: na-aapt) met wat men in onze buurlanden bezig is 8O |
Citaat:
|
Zit de rechtse kliek weer te geilen op de politiestaat ja? Binnenkort 's nachts uit het bed gelicht kunnen worden zonder enige zorg over de rechtstaat door mannen in zwarte bivakmutsen, ja, wat een prachtig iets :roll:
'First they came for... and I did not speak out-- Because I was not a ...' Klinkt dat bekend? |
Citaat:
|
Citaat:
Consistentie noemt dat. Probeer het eens. |
De beerput van de open grenzen begint ernstig te stinken.
|
Citaat:
Een politiestaat? Voor ons hadden we dat niet nodig, inderdaad. En diegenen waarover we het zo dikwijls hebben zul jij te lijf gaan met een leger OCMW-ambtenaren die hun papieren invullen en er Belgen van maken? Als linkse multicullover heb je liever dat al die ingevoerde problemen hier op handen worden gedragen en verzorgd als onschuldige borelingen? Leg ze vooral geen strobreed in de weg, wat ze ook uitspoken en wacht braaf tot je door vreemd gespuis dat het voor het zeggen heeft gekregen wegens de meerderheid in het land zelf uit je huis en je bed gekieperd zal worden... De "rechtsstaat" voor het ingevoerd gespuis dat aan alles zijn voeten veegt en ons land komt overnemen? Geef ze nog een zak lollies erbovenop! Neen, aan hun koran hebben ze genoeg. Die zorgt pas voor een rechtsstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zou nog eens véél erger kunnen zijn dan "de onze"! Vuur met vuur bestrijden ipv met plastieken bloemetjes? |
Citaat:
Of vind jij misschien dat er geen risico mag verbonden zijn aan het leiden van een crimineel bestaan? |
Citaat:
|
Citaat:
Eerlijk, ben je nu gewoon zo dom of ben je van kwade wil en denk je dat ik zo goedgelovig ben? Citaat:
Citaat:
Als Uw keuken in de fik staat, en gij steekt Uw living ook in de fik, zijt ge dan veel beter af? Serieus, dit verijst nu toch geen IQ boven de 75 he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind niet dat het feit dat de politie criminelen uit hun bed sleurt ook maar enig gevoel van veiligheid creëert, het is gewoon fair dat indien zij zich op het criminele pad willen begeven, ze aan de levende lijve ondervinden dat er ook nadelen verbonden zijn aan die levensstijl. Ofwel is het de dictatuur van de overheid, ofwel van de criminelen; jij bent duidelijk een voorstander van de criminele vrijheid. Weet niet of jouw ideale maatschappij zooooooooo geweldig zal zijn. Laat ons hopen dat er veel elementen met verantwoordelijkheidszin in zitten, anders zou het er erg lelijk aan toe kunnen gaan. |
Citaat:
Citaat:
Dat is regelrecht het denkpatroon van iemand die te machteloos en gecastreerd is om er nog maar aan te denken zichzelf te kunnen of willen verdedigen. De overheid heeft natuurlijk dat soort arme stakkers gekweekt, maar besef goed dat wat de overheid je geeft, ze net zo vlug kan afnemen. De dictatuur wordt geleid door wie de wapens heeft. Ik ben voorstander van een gewapend volk, niet van een geweldsmonopolie voor criminelen (die wapenverboden toch niet in acht nemen) en overheden, een escalerende strijd van geweld en vrijheidsroof met de onderdanige burger in het midden. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het enige verschil is dat onze eigen criminelen door de politie gekend zijn en ze die niet uit hun bed moeten lichten om ze te identificeren. Wie tracht hier de discussie te verleggen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemdeling en crimineel zijn geen synoniemen. De doorsnede in de ene of andere richting doet er niet toe. Citaat:
Je kan hen stoppen door je identiteitspapieren te tonen, en te tonen dat je geen vreemdeling bent. Ondertussen hebben ze natuurlijk wel de deur ingetrapt, de kasten opengetrokken en staan ze al binnen. Je ziet toch zelf hopelijk het hellend vlak en gigantische machtmisbruik dat hieruit gaat voortvloeien? Dit is dan nog maar de eerste stap, noem me één maal waarin de Staat zo'n hand gegeven was en ze geen arm nam. Jij mag daarvoor tekenen. Ik laat het aan me voorbij gaan, bedankt. |
Het is hier weer fascistische randdebielenkermis precies.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat 'm allemaal over percentages, als ze blijven huwen met nichten en neven dan zal het probleem alleen maar erger worden en binnenkort totaal onbetaalbaar want ze overspoelen het gerecht, sociale bijstand en ziekenzorg. Die goeie maken het verschil niet, het gaat 'm over de rest die oververtegenwoordigd is. http://forum.politics.be/showthread.php?t=178166 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wat is het verband tussen nationalisme en fascisme? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet omdat fascistische regimes nationalistische motieven misbruiken dat nationalisme niet zonder fascisme kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat beesten dat doen, da's te verstaan want die weten niet beter maar hoe verklaar ik de marokkanen hun voortplantingsgedrag dan?? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be