![]() |
Waar is hem ??
![]() Laat de complottheorieën maar komen |
Lost ... ;-)
|
![]() |
Citaat:
|
gewoon in ufo
|
de Engelieren hebben hem
|
Citaat:
|
flies around 5 times a day
|
beursduivel
|
sulu sea
|
Citaat:
|
Neergestort door terrorisme ?
|
Het is een fictief vliegtuig dat hackers hebben 'laten opstijgen'…
|
In de lucht ontploft door explosieven aan boord.
|
Delays due to strikes in scandinavian range.
|
Mensen die beweren dat een vliegtuig verdwijnt zijn dezelfde mensen die beweren dat mails niet aankomen.
Er zit toch een forummer hier in zo n traffic control center, die moet dat toch weten. |
|
Ik had zo het idee dat die ergens op een duister vliegveldje geland is.
In de zin van, een gestolen vliegtuig dat kan gebruikt worden voor de één of andere aanslag misschien? Merkwaardig feit was dat er berichten verschenen zijn die melding maakten van dat er mensen waren die naar de gsm's telefoneerden van familieleden die op het vliegtuig zaten (zitten) en die gsm's nog steeds overgingen doch er 'niemand' opnam 8O Eigenaardige bedoening die 'verdwijning' van dat vliegtuig. |
Citaat:
Zelf hebbek nooit veel te maken gehad met de luchtvaarsector. Dat is meer iets voor mensen uit het Brusselse of hele mooie meisjes heb ik al gemerkt.. |
Citaat:
Citaat:
|
Het vliegtuig is plots verdwenen van de radar.
Men vermoedt dat het vliegtuig plots een andere koers gevlogen is. Hoe is het mogelijk dat die koerswending niet op de radar gespot is ? Of hoe kan het dat een vliegtuig verdwijnt van de radar en dan nog een paar honderd kilometer verder vliegt ? |
Het vliegtuig moet volgens bepaalde bronnen zwaar uit koers gevlogen hebben.
Bron Citaat:
Echt iets raar ... |
Citaat:
|
Waar is hem is en blijft nog steeds de vraag ...
Detail tekst: Citaat:
Hoogst merkwaardig? Citaat:
|
Zoals ik al eerder wist te schrijven denk ik dat die gekaapt is en ergens aan de grond staat.
zond nog uren signalen uit 8O Flightdatarecorder |
Misschien was het wel?
UFO boven Rome Nee, dat moet de Millennium Falcon geweest zijn (Star Wars) :lol: ![]() Mocht u al dan niet interesse tonen voor Ufo's dan kan u hier een kijkje nemen of er melding van maken mocht u denken er eentje gezien te hebben; UFO meldpunt ![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan mis zijn maar ik dacht dat je een spambox kan instellen om binnenkomende spam onmiddellijk te verwijderen. Op die manier heb je ze in princiep wel ontvangen maar je komt ze nooit tegen... |
Citaat:
|
Waarschijnlijk in de aars van Zoë Van Gastel.
|
Citaat:
|
Ik verwijs even naar : Hebben ze er al eentje over een computervirus?
Want dat lijkt me ook wel een boeiende mogelijkheid. EN, dat zou een prachtfilm kunnen worden ook... Lijkt me niet eens zo vergezocht. Makkelijker om aan boord te krijgen dan een bom. |
Maleisische premier bevestigt: vlucht MH370 met opzet van koers veranderd
bron Detail tekst ... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huiszoeking bij de piloot en de co-piloot van het 'vermiste' vliegtuig.
bron Citaat:
In extremis zijn die mensen nog in leven, mocht het om een 'slim' opgezette kaping gaan en staat dat toestel ergens aan de grond. ????? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be