![]() |
Moeder schrijft brief naar internetter die haar peuter met Down "lelijk" noemde
Moeder schrijft brief naar internetter die haar peuter met Down "lelijk" noemde
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...k-noemde.dhtml Citaat:
Hopelijk legt hij een klacht neer tegen haar !!!! ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- ---- Nu serieus & eerlijk: Wat is er mis met dat kind ?? De mama is trots op haar kind , en terecht !!!! :thumbsup: :) |
Achtervolg de lul.
___ Persoonlijk vind ik van die fijn geëpileerde wenkbrauwen, die je zelfs bij filmsterren die Eva dienen te spelen tegenwoordig tegenkomt, lelijk. En de siliconenborsten die ik tot nu toe zag ook. Ik hoop dat ik daar geen GAS boete voor kan krijgen. |
Ach, wie zich op een blog zet krijgt sowieso met kritiek en getrol te maken .. ik moet zeggen dat het nog wel een goed gelukt Downke is ^^
|
Kinderen met het syndroom van Down zijn meestal foto modellen.
Maar niet echt. |
Vlokkentest.
|
Citaat:
|
Ze zet haarzelf + haar downie kind op het internet, terwijl ze wist dat ze daar ook negatieve reacties meekrijgt (geeft ze zelf toe)..
Nu heeft ze een negatieve reactie gekregen en begint ze te janken met een brief...... Juist ja. |
Citaat:
Citaat:
|
De enige echte mongolen , die wonen in Mongolië :)
Hoe zou men zelf reageren als men een kind heeft met een handicap ?? Of wanneer een kind zelfmoord pleegt door gepest op het net , of in het dagelijkse leven !! Of wordt ineengeklopt !! Degene die met opzet de boel verzieken , vrije meningsuiting valt hier niet onder !! Want dan is bv moord ook een vrije meningsuiting !!!! bv: Mijn buurman is een lul , dus knal ik hem dan maar neer , want dat is een goed recht & vrije meningsuiting !! Verantwoording: Schuldige is , de buurman die een lul is !! Misschien ze zulke moeders vervolgen vanwege hun commentaar op de pester , want ocharme , meneer de pester is gekwetst , hij is hierdoor psychisch eronder !! En ja , een foto van uw kind op het net , moet kunnen , commentaar daarop ook , maar als degene die commentaar geeft , met opzet/met de bedoeling kwetsende commentaar , vind ik niet kunnen !! Het kind kan zichzelf niet verdedigen , of begrijpt het niet altijd !! En ja , Justin Bieber krijgt ook de volle laag , maar volgens mij dat een andere niet vergelijkbare situatie !! Of commentaren op mijn handicap , ik kan mij nog verdedigen !! Niet alle commentaren zijn kwetsend , sommige zelfs grappig !! |
@ SuperStaaf: Mongolen zijn inwoners van Mongolië.
Gelooft U mij niet? Zoek het maar eens op. |
Citaat:
Het houdt niks peioratief in behalve de beperkingen die er het gevolg van zijn. Stop dus met over de naam van iets politiek correct te proberen doen. Citaat:
Het vrije woord is mekaar al dan niet terecht mongool, achterlijk of om het even wat noemen. Daar vallen geen doden of fysiek gekwetsten bij, zelfs niet bij het de dood toewensen. De daad is een andere kwestie. Moorden is geen mening die je probleemloos naast je neer kan leggen als het op je toegepast wordt. Er zijn ergere kwetsuren aan verbonden dan die van het ego. Citaat:
Lees die commentaren dan niet als ze je om een of andere reden zo geweldig storen. Citaat:
Daarom is het van die moeder geen goed idee om haar kind, al dan niet mongool op het web te plaatsen. Het kind zelf kan er al geen toestemming voor geven, en als de moeder dan zelf niet tegen een of andere idiote actie kan, dan moet ze al helemaal haar kind niet te grabbel gooien op het www. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat die ouders wel zou vooruithelpen: als ze niet met dat kind publiek gaan. Dan besparen ze zich kloterige en kwetsende reacties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mongoli%C3%AB |
Citaat:
Maar een gezin welke een foto van zichzelf op het net plaatsen , moet kunnen , commentaar daarop moet kunnen , maar .... effektieve bedoelde kwetsende commentaar , niet !! Iemand die mij een lul noemt , tja , ik kan daar best mee lachen , maar het hangt ook af van de bedoeling van die uitspraak !! |
Citaat:
Citaat:
die klaag ik aan !! Als iemand mij ivm mijn handicap opzettelijk pest IRL of via het WWW , die klaag ik aan !! Citaat:
maar pesten is ook fout , zowel IRL , als op het www !! |
Tja, kinderen met het syndroom van Down zijn nu eenmaal niet echt 'mooi' te noemen. Ik zie dus niet in wat er mis is met wat die kerel heeft gezegd, het is nu eenmaal de waarheid. Dat die moeder daar zo op reageert wil zeggen dat ze dit probeert te verbloemen. Trouwens, de meeste vrouwen kiezen voor een abortus eens ze weten dat hun kind deze aandoening heeft. Knap van die vrouw dat ze met zo'n kind door het leven wil gaan, dat wel.
|
Of naaktfoto's van uzelf op het net zetten , is ook niet zo slim ,
maar daarom mag een ander daar geen misbruik van maken !! Zoals het 15-jarig Canadese Amanda Todd welke zelfmoord pleegde ; echter , nu is er een vraag die men stelt: http://www.rtlnieuws.nl/editienl/sch...fmoord-kan-dat http://www.omroepbrabant.nl/?news/20...+afperste.aspx http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...dd#node_806866 |
Ach cookie ik snap het wel maar als die moeder telkens brieven gaat schrijven als iets haar niet aanstaat, dan haalt ze misschien beter die foto's van het internet ..
|
Cookie, kalmeer, jongen. Justin Bieber en naaktfoto's hebben helemaal niets met deze discussie te maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is bv niks fout of mis aan volgende foto: http://cdn.viralnova.com/wp-content/...4/04/ugly3.jpg |
Citaat:
Ik vind het werkelijk terecht dat zo'n pester is aangepakt , want z'n account is blijkbaar van't net gehaald !! Anders moet men criminaliteit uit het wetboek halen !! Wat zou dat voor effekt geven ?? Die moeder heeft niks fout gedaan !!!! |
Citaat:
|
Er zijn er toch wel die iets bereiken , echter niet allemaal !!
Waarom kan zo'n kind niet gelukkig zijn , of wel ?? En kan je het kind zijn/haar gedachte ECHT lezen ?? Wat als je toch besluit het kind te behouden , en ze pesten het , zou je dat normaal vinden ?? |
Citaat:
Citaat:
Wie daar niet tegen kan maakte weldegelijk een fout: het plaatsen van die foto op een ruimte waar commentaar mogelijk is. |
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje ouder die naam waardig gooit zelfs geen foto's van zijn normale kinderen op het www te grabbel. |
Citaat:
|
Citaat:
Privacyschending zonder toestemming. Verzwarende omstandigheid voor mentaal gehandicapten: ze zijn meestal nooit in de mogelijkheid om toestemming te geven of te weigeren. Citaat:
Ik heb dan ook alle materiaal verwijderd. |
Sommige begrijpen inderdaad de impact van het www niet !!
Citaat:
Sommige mensen verzamelen doelbewust (zulke) foto's , om ze nadien te misbruiken !! Is dat ook normaal ?? Citaat:
die let op wat die schrijft als commentaar !! Dat je het kind niet mooi vindt , dat kan & mag , en dat je het zo schrijft , ok , dat mag , maar stel , bv vergelijken met stront , zou zoiets tof zijn ?? Of wat met bv het filmpje van dat meisje aan de bushalte ?? Had dat meisje daar om gevragen ?? Of vind jij pesten een vrije meningsuiting ?? Citaat:
|
Die moeder is een aandachtshoer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die eenbenige politicus zet zijn eigen foto te kijk en te keur. Die moet de gevolgen zelf kunnen inschatten, en oordelen of hij tegen de kritiek bestand is. Citaat:
Of dat normaal is, laat ik in het midden. Als je foto's van jezelf publiek maakt, dan moet je weten dat je afbeelding kan bijgehouden worden door mensen die jij mogelijks abnormaal vindt. Citaat:
Als je publiceert, dan moet je elk soort reactie verwachten en verdragen, ook negatieve, ook totaal ongepaste. Uiteraard mag je op jouw beurt reageren op reacties, en er jouw negatieve mening over uitgieten, maarlukraak posten en danverwachten dat er enkel complimentjes komen, dat kan je niet forceren. Citaat:
Wat werd er gepost? Over welk soort pesten ging het? Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe bestaat het om steeds dergelijke foute analogieën te hanteren? In feite stel jij een negatieve internetreactie gelijk met een verkrachting. Veel debieler kan het echt niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe zou jij reageren , mocht dit uw kind zijn geweest ?? Citaat:
Zij willen blijkbaar wat plezier maken of .... ?? Wat als het uw kind is , pester , of slachtoffer ?? Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be