![]() |
peiling standaard/VRT: "N-VA gebetonneerd boven 30%"
Citaat:
Nu vergelijken ze opeens maar met de uitslag van 2010. Anders zijn ze er rap bij om te vergelijken met de vorige peiling. De vorige keer deden ze dat wel, toen N-VA afklokte op 27%. :lol: Mijn grijns wordt breder met de dag. We gaan immens lachen op 25 mei, geen enkele lage aanval tegen n-va werpt vruchten af, integendeel zelfs. |
Citaat:
En wat is nu de relevantie van die peilingen? Niet veel: alles blijft zoals het is! Als en indien... deze peiling juist is natuurlijk. |
Eigenaardige uitslag voor het Belang. In het licht van het begin van de week.
. |
Citaat:
En dan moeten we weten dat de peiling van vrt/standaard de n-va altijd het laagste inschatte tov de uitslag van de verkiezingen :lol: Vooral de slechte score van CD&V op federaal vlak stemt me hoopvol. |
Citaat:
Iedereen weet dat het losers zullen worden. Men beseft het nog niet. |
Citaat:
![]() astublieft, speciaal voor u, zodat u rustig verder zure posts kan plaatsen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We hoeven niet meer te gaan stemmen. Men neemt gewoon de peiling-uitslagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel wel vast dat federale regeringspartijen het federaal eigenlijk goed doen. De CD&V iets minder. Maar deze partijen worden niet echt afgestraft. En op Vlaams vlak doet de CD&V het dan weer goed. Het VB echter krijgt een dikke stamp , ik zou bijna durven zeggen: de ezelstamp. Het zal misschien zelfs de kleinste partij worden in Vlaanderen. Gelukkig voor hen zijn het maar peilingen. Dus, waarde tegenstrever, ik zou maar niet te vlug victorie kraaien met uw partij en uw Panda-Bartje. Bartje ziet misschien wel de pruimen hangen maar de buit is nog niet binnen. Want u weet het : hoogmoed komt ten val! |
Citaat:
Nu geeft de vrt ons 33% ===> :lol: |
Citaat:
![]() hier jongen, om het schuim van uw lippen af te vegen of om uw tranen te deppen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: aaah nog een maand wachten om al die trado's en belgo's te beginnen uitlachen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() De mogelijke toekomst van Eduard. |
Citaat:
|
Och ja. N-VA treedt toch nooit toe tot een federale regering, tenzij ze - samen het Blok - 51% halen of indien ze België vanaf dag 1 kunnen splitsen.
En waar in 2010 VB-N-VA nog 40,8% haalden, halen ze nu samen 39% ... Klassieke tripartite zit aan 45,5% (1% minder dan in 2010). Elio kan zich al opmaken voor een nieuwe régérink ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, het zijn maar peilingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be