![]() |
Vlaams-Nationalisten verstoren congres-speech Kris Peeters
Lijkt mij geen goeie reklame voor de vl.nationale boodschap.
http://www.hln.be/hln/nl/17781/Verki...Voorpost.dhtml |
ik kan hier posten wat ik wil, gezien ik volgens uw verklaringen toch op uw negeerlijst sta.
vandaar deze wijze spreuk: "Alwaar den boer zijn land verlaat, tis daar dat den bliksem inslaat" danku |
Citaat:
|
Citaat:
Gaan vlaams-nationalisten een belgiscistisch feest gaan verstoren als dat van de cd&v, mogen ze wat mij betreft van hetzelfde laken en broek krijgen |
Bijna net zoals hooligans die een voetbalwedstrijd vergallen voor iedereen met hun hersenloos geweld. Rotte appels krijgen een stadionverbod.
|
Citaat:
Er bestaan goede en foute feestjes. Verstoring moet kunnen als het om een fout feestje gaat. Bijvoorbeeld feestjes waar er gepleit wordt om de natie kapot te maken, die mogen al eens verstoord worden door een jonge held met de tricolore vlag van zijn vaderland. Anderzijds kan het echt niet dat feestjes waar het draait om eendracht, welvaart, en vooruitgang van het land en zijn burgers, op grove laffelijke wijze worden overvallen door het crapuul van de straat. Gelijke behandeling kan enkel bij gelijkaardige incidenten. Jajaja, zo zit dat. :|:|:| |
Citaat:
:lol: Belgiscisten zijn gewoon ziek in hun hoofd |
Het hele voorval werd netjes uit het VTM-nieuws geknipt trouwens. Men kan hier toch bezwaarlijk spreken van een fait-divers?
Mocht het Vlaamse kijkvee zoveel vermetelheid niet zien dan? Zou dat hen uit de schaapachtige zombietrance kunnen halen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Och ja wie neemt zo'n stelletje onnozelaars nu serieus.... Als je van die halve garen met hun rode duivels pak ziet of van die flaminganten met vaandels, allemaal 1 pot nat. Collectieve stupiditeit.
|
Citaat:
Citaat:
Beetje serieus blijven, a.u.b. Het gaat er hier al zot genoeg aan toe. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens in dat geval vanuit de grond van mijn hart een spoedig en volkomen herstel gewenst wat u betreft.... |
Een goede actie.
België Barst! |
Citaat:
De privé militie van het blok. Vanaf nu gaan normale partijen dus echt zware jongens moeten inhuren om dat saucissenvolk buiten te houden. We zijn ver gekomen met dat uitschot... |
Citaat:
|
Als de pers er aandacht aan besteedt, dan moet ze ook uitleggen wie die apen zijn, namelijk de stoottroepen van het Belang.
Ik denk niet dat het veel belang heeft. . |
Citaat:
Vlaams nationalisme = immoreel? En daarom mag volgens U de ene wel worden aangepakt en de andere niet? Ik vrees eerder dat jij best hulp zoekt vriend! |
En Beke er maar op los liegen door idioten van Voorpost te verslijten als de Vlaamse Volksbeweging.
|
Citaat:
Drink een glaasje water, kalmeer, en probeer het dan nog eens opnieuw. |
Citaat:
Heel goed gededuceerd. Belgisch nationalisme = verenigen, samenwerken, vooruitgaan = goed. Vlaams nationalisme = uiteentrekken, splitsen, kapotmaken = slecht. Citaat:
Als de flaminganten hun dromen ooit uitkomen, zullen ze een paar jaar later hun gelaat ten hemel richten, en met schorre bevende stem klagen: "Supe®staaf had eigenlijk gelijk, we hebben ons geluk verspeeld...." |
Citaat:
Ja, ja dat hebben we in 1830 gezien :roll: |
Citaat:
Ik dacht het wel.... Trek je conclusies... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En al zeker niet met vooruitgaan. (Staatsschuld van 100%) Vlamingen liggen altijd onder de sloef van de Walen. Dat is de schuld van de traditionele postjespakkers en uitverkopers. Je zit altijd zo te zagen over doppers, er zijn nergens zoveel doppers als in Wallonië. |
Citaat:
Vlaams-nationalisme is samenwerken in een EU-verband zoals we (pogen ..) voorbeeldig en op faire basis samenwerken met Nederland, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk, UK en verder gelegen landen. post scrotum: heeft iemand al punten gegeven op de belofte van Di Rupo dat hij zijn best ging doen om Nederlands te leren? Had hij nu eens zijn laatste tirade aan de nva in het parlement in het Nederlands gezegd, wat een krachtig signaal zou dat geweest zijn ? . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begin als een Vlaamsnationalist te klinken. :-(:-(:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Pastoorke Peeters en consoorten zijn totaal niet meer bezig met de echte problemen in dit land.Ze houden zich enkel nog bezig met NVA bashing. Triestige laffe bende. |
Citaat:
Want dat is bijna even erg!!! 8O8O8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dankzij de revolte van het Belgisch nationalisme is in de 19de eeuw een potentiële grootmacht met een sterke maritieme en industriële arm vernietigd. -) |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175936
Vlaams-nationalistisch varken valt Europees president HVR fysiek lastig. Soms schopt zo'n Vlaams-nationalistisch varken het tot burgemeester. Soms ook niet. Vraag maar aan Filip De Winter. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be