![]() |
Moordenaar Pim Fortuyn is vrij !
Graag enige reacties hierop.
Jan. |
Vanavond eens een goed glas op drinken.
|
Citaat:
Jij vindt het een goed iets dat een moordenaar vrij is? |
Citaat:
|
Citaat:
provoceren werkw.Uitspraak: [provo'serə(n)] Verbuigingen: provoceerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft geprovoceerd (volt.deelw.) opzettelijk iets doen of zeggen omdat je een reactie wilt uitlokken Voorbeelden:... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben benieuwd hoe creatief hij is in zijn troll-pogingen. Ik geef cijfers.. 8-):-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allereerst was zijn straf sowieso al veel te laag, als je iemand vermoord dan moet je gewoon levenslang de cel in. Jij neemt iemand zijn leven af, dan is het volstrekt logisch dat jij zelf ook niet meer vrij mag rondlopen. Maar het ergste is nog dat hij maar twee derde van zijn officiële straf erop heeft zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe lang gaan ze dat vol houden ? |
Citaat:
|
Citaat:
Net zo,n mietjesland als Vlaanderen. Geen enkele Tokkie gaat die Volkert iets aandoen, echt niet. Hoogstens krijgt hij wat haat-facebook pagina,s. |
Citaat:
Doe de "lijfwachten" dan maar weg. |
Een politieke moordenaar en de smerigste pedoseksuele en pedocide mededader op vrije voeten in "de beschaafde wereld".
En dan is een land als Columbia een bananenrepubliek, yeah right... Hahahahah |
Ik twijfel tussen een Châteauneuf-du-Pape en een Veuve Clicquot. Een stukje taart zou ook niet slecht zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Te veel van dit waarschijnlijk. http://nl.wikipedia.org/wiki/Karnemelk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Moest minstens 30 jaar geweest zijn. Alleen al voor zijn extreem groen terroristisch gedachtengoed.
De kogel kwam van links. |
Citaat:
Oh, i love politics.be. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen zijn aanhangers zijn extreem rechts ,want die hebben hem nooit begrepen. Hetzelfde geldt voor de aanhangers van Wilders. |
Citaat:
De extremisten van links en rechts veruineren ons land. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, de NVU, maar de macht daarvan is wel heel erg nihil. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze spreken allemaal voor bepaalde groepen van de bevolking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be