![]() |
stel uw vraag aan Peeters en De Wever.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/9154...rs-en-de-wever
Ik heb er 1 gesteld. Dat ik het aantal pagina's in mijn belastingsaangifte wil gehalveerd zien. Wegens te complex om in te vullen voor velen. Het straalt regelitis en chaos uit. Nog vragen vanuit het forum? |
ik heb ene ingestuurd. Kweet zonder of ze zal overleven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een nogal vage vraag . |
Citaat:
Personenbelasting via tax on web is toch enorm simpel? Tegenwoordig worden de meeste cijfers al vanzelf ingevuld door het programma. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom NVA en geen Vb? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil nog uitbreiden: asielzoekers met gegronde reden zitten hier uiteraard niet onder |
Citaat:
Maar er is maar één partij die eerlijk & realistisch is tov de burger op dat vlak. Al wie denkt dat je miljarden euro gaat halen uit vermogensbelastingen dwaalt. |
Citaat:
Daarnaast heb je ook EU onderdanen die recht hebben om hier te reizen, verblijven en studeren. In bepaalde gevallen zullen zij niets bijdragen, ons enkel kosten, maar ze hebben hier recht op. Wil u hier tegen het EU recht ingaan? Daarnaast zijn er nog tal van veranderlijke scenario's. Stel dat iemand komt die hier toegevoegde waarde betekent, een paar jaar werkt en dan zwaar ziek wordt en ons dus enkel geld kost en niets meer bijbrengt. Wat doen we dan? Narekenen tot op de cent hoeveel hij bijgedragen heeft en hem buitengooien als hij dat bedrag heeft 'opgebruikt'? Daarnaast kunnen we nog denken aan de gezinshereniging. Iemand die hier bijdraagt, mag die ook zijn vrouw of man (die niet werkt) binnenbrengen, of moet die alleen blijven? etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb je ook gevraagd of hun kiezers hun loon mogen samenstellen naargelang ze hun verkiezingsbeloften waarmaken?
De helft verwezenlijkt, de helft van hun loon. Een derde verwezenlijkt, een derde van hun loon. Niets verwezenlijkt, geen loon. |
Citaat:
Los daarvan: wil je een antwoord op een persoonlijke vraag van gelijk welke politicus, stuur hen dan een email. De kans is groot dat je een uitgebreid en sluitend antwoord zal krijgen. Vragen die gesteld worden in dergelijke publieke uitzendingen hebben ALTIJD een andere bedoeling. |
Citaat:
|
Hallo, meneer Khil?
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vraag gesteld welke zeker niet aan bod zal komen: Waarom verraadt CD&V keer op keer zijn kiezers? Zie recentelijk nog Leterme en Beke.
|
Citaat:
Probeer eens eens een vraag in neutralere bewoordingen i.p.v. te beginnen over 'verraden'. |
.. mijn vraag .. poepsimpel .. hebben jullie laweitmakers al een stemakkoord ?
|
Citaat:
EU burgers zie ik niet als migranten, u blijkbaar wel. Voor de rest: wie hier is om te werken, zal daarvoor een werkvergunning krijgen. Er zijn voldoende goede voorbeelden in de wereld die aantonen hoe dat goed werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast legt het EU recht nog belangrijke beperkingen op aan lidstaten m.b.t. niet EU-burgers. Zo zijn Turken (hoewel geen EU burgers) quasi gelijkgesteld aan EU burgers. |
Citaat:
tax on web is camouflage. ik ben voorstander van enig beleid dat deze burgerplicht versimpeld. hoe simpeler hoe eerlijker |
Citaat:
ik zou daar na enkele jaren eisen aan stellen qua integratie. burger zijn is groter dan een papier ontvangen. Wat brengt het op om een bedelaar in te pakken, hem te kleden en te voeden, te verzorgen, zijn kinderen een opleiding te geven en NIKS terug vragen. Die gasten krijgen zoveel dat ze niet weten dat er iets(een bijdrage, respect mensenrechten, etc) teruggevraagd wordt in onze maatschappij |
Citaat:
Zij die te arm zijn en dat kunnen verklaren, mogen minder betalen, en doen het papierwerk. |
Peeters wederom keihard op zijn bek gegaan in het "debat". BDW had hem wederom op verschillende punten serieus in de hoek, en het verbaasde me eerlijk gezegd dat Peeters zich weer op dezelfde punten liet vastzetten als deze morgen. Men zou kunne verwachten dat mensen leren uit ervaringen, bij peeters, quod non
|
Citaat:
|
Citaat:
Peeters is een zwakke, dorre figuur. Hij moet het echt hebben van zijn looks. |
Citaat:
|
vooral de gezichtsuitdrukking bij peeters toen BDW aandrong om te weten wanneer de maatregelen van cd&v ingingen was priceless :lol:
Los op zijn gezicht :lol: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be