![]() |
Wat neem jij mee naar een onbewoond eiland?
Een klassieke forumvraag:
Wat nemen jullie mee naar een onbewoond eiland? (Je mag maar 1 ding kiezen) ... Ik neem mee: een laptop zodat ik kan internetten (ze zullen toch wel Wi-Fi hebben zekers?) :lol: |
Mijn vrouwke. We zullen of samen sterven, of het nieuwe Atlantis opbouwen en dan sterven.
|
Citaat:
Zeker voor jou. |
Mijn butler
|
Hebben we die vraag al niet een keer gehad?
Enfin, ik denk dat ik niemand zou meenemen : de rest van mijn leven dag in dag uit tegen dezelfde persoon moeten klappen, amai! Dat is om de muren (allee, de palmbomen) van op te lopen. |
je kan niet op een onbewoond eiland wonen.
|
Ik heb me vergist, ik dacht dat het ging om "wie" we meenemen, maar 't is "wat".
Euh ... digitale TV om geen feuilletonnekes te moeten missen :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
neen, het eiland zal je door hebben en niet meer onbewoond willen zijn.
|
Citaat:
Plus een desktop en een laptop. |
Citaat:
Natuurlijk , als ik mag kiezen tussen mijn werkplaats en mijn vrouwke, dan is het mijn werkplaats. Dan duurt het ongeveer een maand voor ik contact heb met de buitenwereld, en mijn vrouwke laat afkomen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hihihi :thumbsup: |
Citaat:
dat is al veel te veel .. |
Citaat:
|
Citaat:
Bembem vraagt niet om op een onbewoond eiland te gaan wonen, ze vraagt wat je er mee naartoe zou nemen. En rondlopen op een onbewoond eiland is, in tegenstelling tot er wonen, geen probleem. |
Zit iets in BigF. De vraag is zo'n klassieker dat ik de volledige, orginele vraag zag staan, en die staat er niet.
Ook, een onbewoond eiland kan een prima toeristenval zijn, zonder 1 woning. |
Zwembroek?
|
Citaat:
|
een zak Hartmint muntjes
|
propere kleren,toiletgerief....
Het is namelijk onvermijdelijk dat Discovery-channel daar een "survival"-prgramma komt draaien,je komt dus in beeld! ;-) |
Citaat:
Je vergeet die laptop toch niet hee? ;-);-);-) |
Citaat:
|
Citaat:
BemBem zegt hier duidelijk dat ze een klassieke forumvraag stelt: Citaat:
Zelfs zou Bembem dit niet zo bedoelen, toch is dit de vraag die ze stelt, door het gebruik van 'klassieke'. Bovendien heeft de vraag als bedoeling dat je iets mee zou nemen dat je in volkomen eenzaamheid niet zou kunnen missen. Er kan moeilijk volgehouden worden dat dit voor een bezoek van slechts enkele uren zou gelden. Men doelt hier duidelijk op langere periode, uiteindelijk het bewonen van het eiland. Zou het om slechts enkele uren verblijf gaan dan nog kan het eiland als bewoond beschouwd worden in de zin van 'verblijf houden' ;-) |
Mijn auto!
|
Citaat:
|
Citaat:
Etienne Vermeersch kan er een tap aan zuigen. |
Mijn schoonmoeder :mrgreen:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=15 Citaat:
|
Citaat:
Laat ik dan eens een andere klassieke forumvraag stellen: Citaat:
Ga je dan antwoorden op de vraag "De kip of het ei" want dat is de klassieke versie, of op "De kip of de T-Rex" want dat is, 'klassiek' of niet, wel degelijk de vraag. Mij is altijd geleerd om zeeer goed de vraag te lezen en daarop te antwoorden. Veronderstelling horen daar niet bij. De vraag is de vraag. Conclusie: Bembems vraag is wel degelijk gegrond en er kan probleemloos op geantwoord worden. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het middel is ongegrond. Dit alles om uiteindelijk geenszins te overtuigen dat je wél kan wonen op een onbewoond eiland. De vraag van Bembem kan beantwoord worden, in de zin dat het uiteindelijk onmogelijk zal blijken een eiland te bewonen en tegelijkertijd de status 'onbewoond' er aan toe te kennen. De opmerking van BigF dient genegeerd te worden. |
Citaat:
Dus daar zit iets op dat eiland ... Misschien leuk om daar heel der dagen achter te zitten dat wat er eventueel huist en het kost niets. Misschien is het wel een knappe wilde deerne. :rofl: |
Ik neem helemaal niets mee.
|
Ik neem mijn echtgenoot, de vader van mijn kinderen mee. Zeker weten!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben zij met deze kwestie te maken? Behalve natuurlijk dat ik ze héél erg zou missen op dat eiland! :cry: |
Citaat:
|
een straaljager
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be