![]() |
Marie Bamutese, de negerin van Peter Verlinden
Citaat:
Het is weer eens allemaal de schuld van Filip Dewinter. Ze geeft toe dat vreemdelingen steeds haatdragender worden tegenover Vlamingen. Mikey Peeters werd zomaar afgestoken door vreemdelingen. En dat is geen racisme. Nee, die mannen steken een slagersmes in Mikey Peeters net omdat wij allemaal racisten zijn. Vuile, walgelijke, racistische Vlaming, zie je nu wat er van komt. ![]() ![]() |
puh-lease het is geen negerin maar een "Afrikaanse" .. blanken zijn toch ook geen "bleekscheten" ? ;-)
|
bom met amper 6%
lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote]
Citaat:
Mikey zou geen mes in zijn ribben gekregen hebben indien hij 'herkenbaar' was geweest met een soekjurk of capuchontuigoutfit. |
[quote=Vigilant;7184432]
Citaat:
|
Marie's carrière als 'duider' bij de regimezender- en pers is gelanceerd.
|
[quote=Miauw!;7184439]
Citaat:
|
[quote=Vigilant;7184462]
Citaat:
|
[quote=Miauw!;7184479]
Citaat:
|
[quote=Vigilant;7184489]
Citaat:
Nogmaals slaapwel, en kijk uit voor moslims onder je bed! |
[quote=Miauw!;7184500]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bewijs? |
Zo een drama over een beetje krijt, terwijl het bloed van Mikey Peeters nog tegen de stenen van Brugge kleeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iemand met een slagersmes kapotsteken? Of met krijt het woordje "neger" op een gevel schrijven? Waar zou men werkelijk zoveel drama om moeten maken? |
Citaat:
|
Citaat:
de symboliek erachter is hetzelfde hé |
Citaat:
Dat is ook zo in de rechtbank. |
Citaat:
racisme is ook van selectief naar moordzaken te kijken en ze extra in de kijker te zetten als het niet om een autochtone dader gaat .. |
Citaat:
en de getuigen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
men had in de tijd mss. beter wat tamtam gemaakt toen de Joden een gele ster moesten dragen, dan waren ze mss. niet onder de mat geschoven door Hitler & co .. |
Citaat:
Trouwens, je vraagt je af of een zinloze moord "minder erg" is als er géén racistisch motief is, zoals bij Gregory. Volgens Dixie blijkbaar wel... :( |
Citaat:
|
In zijn hoedanigheid van 'intellectueel' - nou ja, what's in a word? - en politiek voorman draagt De Heer Would-be Burgemeester Van Antwerpen De Winter Philip inderdaad een grote verantwoordelijkheid voor de verzieking van het 'publieke debat' betreffende de migratie-problematiek.
Zijn niet minder *kuch* intellectuele tegenstanders uit de wereld van de Politieke Correctie delen die verantwoordelijkheid met hem. Daar zij véél talrijker waren (zijn?) torsen ze elk voor zich wellicht een beetje minder last op de schouders. Blijkbaar is het voor velen ook nu nog not done om de niet te ontkennen problemen op een 'nuchtere' en/of 'serene' wijze te bespreken. *diepe zucht* |
de "feiten" even terug reconstrueren :
Het huis van Marie Bamutese en Peter Verlinden werd(?) "besmeurd" met het woord "neger" in krijt aangebracht. Marie Bamutese noch Peter Verlinden (toch een "gerenommeerd journalist")nemen geen foto's van de feiten Marie Bamutese noch Peter Verlinden (toch een "gerenommeerd journalist") laten geen PV opstellen Peter Verlinden vindt DE Winter verantwoordelijk en De Wever zou zich moeten excuseren De vrienden van de VRT wijden een volledige uitzending van Terzake aan deze "aanslag op de democratie" Vraag : als het volgende huis (voor de zoveelste maal) wordt beklad met verf en leuzen als "nazi" e.d. Is Peter Mertens dan verantwoordelijk en moet Bruno Tobback zich publiekelijk verontschuldigen en wordt er natuurlijk ook een volledige uitzending van Terzake aan gewijd, of is het dan een fait divers? |
Citaat:
http://www.gva.be/regio-antwerpen-st...-toezicht.aspx |
Citaat:
|
Citaat:
:? Mij zult u in elk geval niet zo gek krijgen dat ik zal ontkennen dat de ongecontroleerde migratie de voornaamste oorzaak is van de problemen. Als bijkomende factor zou ik de destijds amper bestaande 'begeleiding' van de immigranten willen vernoemen, die jammer genoeg gevolgd werd door een bijna volslagen blinde knuffel- & pamper-politiek. Als derde factor zie ik de paniekerige aanpak van het 'racistische discours' van een heerschap als De Would-be Burgemeester Van Antwerpen De Winter Philip. Een vierde factor tenslotte is volgens mij de geringe waarde die nogal wat 'autochtonen' aan hun eigen cultuur & samenleving toe lijken te schrijven (de m.i. volkomen terecht bestreden 'weg-met-ons'-mentaliteit). Ben ik zo duidelijk genoeg? :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be