![]() |
Groen-raadslid doodt twee kinderen en pleegt zelfmoord
|
Erg, gelijk van welke kleur :cry:
|
gaan onze linkse vrienden hier nu ook lopen fulmineren zoals in het topic over liselore fuchs?
Veel sterkte alvast aan de moeder die achterblijft |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een drama, zo ideaal is onze maatschappij dus niet. |
Raar volkje, die Groene monsters.
|
Citaat:
|
Inderdaad, echt raar hoe compleet gestoord een mens kan worden. Zou dat bij iedereen kunnen gebeuren? Of moet je daarvoor aanleg hebben?
|
Sterkte aan de nabestaanden...
Waarom belde hij naar z'n huisarts om dat te zeggen ipv z'n vrouw of zo? |
Citaat:
Erg, erg, erg, dat steeds onschuldige kindjes mee de dood in gesleurd worden! Mijn hart gaat uit naar de mama, wiens leven nu ook verwoest is. |
Citaat:
|
De moeder is ook dood. Tenzij ze nog andere kinderen heeft.
|
Citaat:
en vermits er hier toch vooral een soort raar volkje post op het forum, dat op alles kakt als het hun partijpoltieke voorkeur niet is....lees hier eens maar... http://forum.politics.be/showthread.php?t=203557 |
Pfff dat iemand het lastig heeft en zelfmoord pleegt is een ding maar laat de kinderen toch met rust...We weten niet wat er gebeurd is maar ik wens de moeder en andere nabestaanden veel sterkte :S.
|
Citaat:
|
Citaat:
De vergelijking met dat NVA-raadslid gaat niet op, want daar stond in de titel bij HLN: "Razende vrouw geeft raadslid mep in gezicht". Enkel hier op het forum heeft iemand dat onder de kop "n-va raadslid hoegaarden krijgt rammel" gezet. |
Citaat:
In de krant staat: "De moeder van de twee kinderen was op haar werk op het moment van de feiten." Heeft ze inmiddels zelfmoord gepleegd misschien? |
Citaat:
3! |
Groen in de titel?
Omdat dat beter verkoopt, een titel die extra aandacht trekt. Veel speculatie hier over motief voor de moord op de kinderen. Dat zullen we, misschien, over een paar dagen weten. Het kan om allerhande redenen zijn. Om de partner te raken is al gemeld. Maar het kan evengoed om goede bedoelingen gaan. Om die kinderen een wereld te besparen die zo slecht was dat de vader er niet in wou leven bijvoorbeeld. Dus misschien kunnen we, uit respect, er zijn minstens twee onschuldige mensen gestorven vandaag, de speculatie en het partijpolitieke gekrakeel even achterwege laten? Tenminste tot er meer gegevens bekend zijn gemaakt? |
Citaat:
Jij begrijpt niet dat je als moeder (levend) dood bent als je je kind(eren) verliest, tenzij je nog andere kinderen hebt die je enige houvast geven, 'n reden om verder te gaan? Heel veel sterkte voor de nabestaanden! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Voorzover het dezer dagen nog iets waard is: innige deelneming aan familie, vrienden, kennissen en andere nabestaanden. :-( |
Citaat:
Echt plezant is dat ze dan ter argumentatie hun eigen oude draadjes opdiepen waarin ze even hard kakten op iemand anders maar van een andere partij. Uiterst grappige kerels, die nationalisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inhoudelijk : dit voorval grijpt naar de keel. Altijd vreselijk als mensen die uit het leven stappen beslissen om hun kinderen dat ook aan te doen. Het blijft onbegrijpelijk voor mij. Wat die moeder nu moet doormaken is waarschijnlijk een hel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij beseffen terdege dat zij van geluk mogen spreken dat de jongens en meisjes uit de 'voorhoede van de revolutie' niet zo'n uiterst grappige kerels zijn. Hasta la victoria siempre! :twisted: |
Vreemd toch dat we het Oosten en Henri hier het moraliserende vingertje niet zien boven halen. Blijkbaar is een iemand die het ene lief voor het andere inruilt wat belangrijker om moraliserend over te doen.
|
Citaat:
Pandareus profileert zich hier als TROL in hoofdletters en slaat zich daarvoor nog op de borst ook. Trollen = definitief van forum wippen dacht ik? |
Citaat:
|
Was dat nu iemand van het VB of van het N-VA geweest, oeioeioeioei wat zou er op gerepliceerd zijn.
|
Toch raar dat hij naar z'n huisdokter belt om te zeggen dat hij iets doms gaat doen, nam de man medicatie of zo?
|
Citaat:
Moest ik van groen zijn, ik zou ook mijn kinderen de strot toe nijpen. Ge wilt dan toch niet dat die bleukes die stank moeten blijven inademen zeker. In ieder geval moet ge toe geven dat het een van de enige Groene is die daadwerkelijk een wereld verbeteraar is, want alleen al de mens op zich is een groot vervuiler. Hij heeft hier het goede voorbeeld gegeven voor alle overige Groenen. Wil je iets veranderen aan de CO² uitstoot moet ge er in de eerste instantie voor zorgen dat er veel minder mensen op de aarde rondlopen. Nu gaan er hier zeker een heel deel zijn die door mijn uitspraak de kast op gejaagd zijn. Ik zal dan maar al meteen in verdediging gaan. Ja het is een spijtige zaak maar wat ik ook zeg of niet zeg, de kinderen komen er niet door terug . |
Citaat:
Maar ik dacht niet dat Groen zich zo ver zou wagen om over een bevolkingsinkrimping te praten. Openlijk toch niet... Los daarvan is dit toch het zoveelste familiedrama in een lange rij, het is de hoogste tijd dat mensen gaan inzien dat er teveel druk staat op de bevolking... |
Citaat:
U verkneukelt zich dus in niets, tenzij in uw eigen waanvoorstellingen. Maar goed, ieder zijn pleziertje, nietwaar?! |
Degoutante reacties hier.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be