Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Bruine Multicul (https://forum.politics.be/showthread.php?t=204329)

pegasus6869 3 juli 2014 16:02

Bruine Multicul

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-t...stje-a193438/0

De zoveelste "MULTICUL" heldendaad!! in "bende" vette lafaards en voor altijd lafaards !!laat ze maar met hopen binnen komen...doe maar verder in den brussel !!
één woord "HOPELOOS" in dit landje!

Xenophon 3 juli 2014 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 7221434)

De zoveelste "MULTICUL" heldendaad!! in "bende" vette lafaards en voor altijd lafaards !!laat ze maar met hopen binnen komen...doe maar verder in den brussel !!

PAGINA NIET GEVONDEN

Zucht 3 juli 2014 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7221451)
PAGINA NIET GEVONDEN

Die mannen pikken ook alles wat niet vast zit.

frank1234 3 juli 2014 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7221456)

:lol::lol::lol:

Charlie don't Surf 3 juli 2014 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 7221456)

Good one :-)

TV-verslaafde 3 juli 2014 16:48

Onverbloemd racisme, quoi !? :|

pegasus6869 3 juli 2014 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7221451)
PAGINA NIET GEVONDEN

Jaja t'ga nie......T'is van die "kaffers" van HLN en t'zal betalend zijn zeker.....betalen ,betalen ,betalen...tes al wa wunder moeten doen,de verk zin gedaan éé !Kijk eens op die krant

Klojo eerste klas 3 juli 2014 17:02

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-t...stje-a1934380/
(de '0' op 't laatst moet voor de schuine streep staan ;-) )

cookie monster 3 juli 2014 17:45

Blijkbaar hebben ze dus de verdwenen pagina teruggebracht :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HLN.be
Toen ik aan de automaat stond, kwam een van hen naar me toe en vroeg of ik 'Vive la Belgique' geroepen had, waarop ik ontkennend antwoorde.

[SARCASM]
Tja , hij had beter ja gezegd , dan was er niks gebeurd ,
en hadden die 4 nu geen problemen die nu eventueel zullen volgen !!!!
Laten we speciaal een fonds oprichten voor deze 4 slachtoffers :thumbsup:

[/SARCASM]

Nu serieus:
Wat voor een achterlijke strontpisser moet je zijn om iemand
voor de lol ineen te kloppen !!!!

Xenophon 3 juli 2014 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7221499)
Blijkbaar hebben ze dus de verdwenen pagina teruggebracht :lol:

[SARCASM]
Tja , hij had beter ja gezegd , dan was er niks gebeurd ,
en hadden die 4 nu geen problemen die nu eventueel zullen volgen !!!!
Laten we speciaal een fonds oprichten voor deze 4 slachtoffers :thumbsup:

[/SARCASM]

Nu serieus:
Wat voor een achterlijke strontpisser moet je zijn om iemand
voor de lol ineen te kloppen !!!!

Ik meen dat het niet voor de lol was, het was een roofoverval.

vlaams realist 3 juli 2014 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7221577)

Neen hoor, het was gewoon een les in onze maatschappij. Het goedgelovige is er nu vanaf geslagen.

Peche 3 juli 2014 22:00

Zeveraars.
Zie onze multicultuur eens slagen in het WK!

Demper 3 juli 2014 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 7221434)

De vreemdelingen zijn hier om het vuile werk te doen.

cookie monster 4 juli 2014 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7221577)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HLN.be
Afwisselend spraken de aanvallers Arabisch en Vlaams onder elkaar. Toen ik één van hen de andere hoorde toeroepen dat ze mijn portefeuille uit mijn zak moesten halen

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-t...estje-a1934380

Of ze werkelijk iets gepikt hebben , zie ik niet echt staan ,
maar die zeikpissers zijn een stelletje piszeikers , da's duidelijk !!
Hopelijk worden ze gevonden , en gestraft !!
Maar ach , vermoedelijk ....

DeProf_eet 4 juli 2014 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7221748)
Zeveraars. Zie onze multicultuur eens slagen in het WK!

Dan zullen we hen maar alles ineens vergeven zeker ? Waarom gaat ge niet naar een zandbakland ? Daar zijn er nog meer en zult ge u echt thuis voelen. Maar nee, liever hier parasiteren op onze kosten.

Universalia 4 juli 2014 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7221785)

Gelooft u dat nu echt nog altijd?¿ :rofl:

Tijd dat men ze de Badge van Madge (Dame Edna Everage serie) gaat opkleven, op treinen laden en huiswaarts rijden of is dat te dramatisch, 'mens'onwaardig?

Weer begin ik meer en meer fan te worden van de woorden Ausländer raus. (wat u daar zelf verder bij denkt is dan weer een totaal ander hoofdstuk, niet het mooiste hoofdstuk waarschijnlijk maar kom ... :roll: )

dewanand 4 juli 2014 11:04

ja he, het was altijd al een bruine multikul omdat ook het blanke schijt een bruine poepkleur heeft.

de verbruining zie je elke dag dus op je moderne doorspoel toilet. eet meer witte chocolade als je je poep wilt verwitten en drink minder zwarten koffie.

Hou het in nederland, belgie en hele EU aub beschaafd roomblank wit he jonges. Bruin is een primitieve, wilde, onbeschaafde kleur, kijk eens naar mij en Wieroe als verwilderde bruine koelie/hindoe unter creatures.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

Universalia 4 juli 2014 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dewanand (Bericht 7222110)
ja he, het was altijd al een bruine multikul omdat ook het blanke schijt een bruine poepkleur heeft.

de verbruining zie je elke dag dus op je moderne doorspoel toilet. eet meer witte chocolade als je je poep wilt verwitten en drink minder zwarten koffie.

Hou het in nederland, belgie en hele EU aub beschaafd roomblank wit he jonges. Bruin is een primitieve, wilde, onbeschaafde kleur, kijk eens naar mij en Wieroe als verwilderde bruine koelie/hindoe unter creatures.

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

Van pure chocolade (donkere dus) blijven uw tanden langer wit naar het schijnt, begrijpe wie begrijpe kan :rofl:

Avsjo Roger 4 juli 2014 11:18

Er bestaan geen autochtone, nederlandstalige criminelen :
we sluiten de gevangenissen en steken de veroordelden die er toevallig nog verblijven op een gammel bootje richting Afrika. Trek rond Vlaanderen een dodendraad (uitstekende
germaanse uitvinding) en laat niets meer binnen. Indien er dan toch nog een geval van criminaliteit, dat te zwaar weegt om met een GAS boete bestraft te worden zou voorkomen : onmiddelijke deportatie !

Dat is nog iets anders dan een slappe Sharia !

Peche 4 juli 2014 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7221856)
Dan zullen we hen maar alles ineens vergeven zeker ? Waarom gaat ge niet naar een zandbakland ? Daar zijn er nog meer en zult ge u echt thuis voelen. Maar nee, liever hier parasiteren op onze kosten.

Neen niet alles vergeven. Integendeel.
Maar we moeten de bomen nog kunnen zien door de takken van het bos he.

Er is niet enkel slecht aan de multicultuur. Bij de turkse bakker 10 pistolets aan nen euro man.

DeProf_eet 4 juli 2014 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7222722)
Er is niet enkel slecht aan de multicultuur. Bij de turkse bakker 10 pistolets aan nen euro man.

Mag ik als rasechte Belg tot en met voorvaderen in de 18e eeuw misschien zelf beslissen wanneer ik van die multicultuur mag genieten ? En hoeveel ? En hoe dicht ? Neen he Peche ! Het word me door de strot geperst. Ik moet en zal multikuur consumeren zoveel als dat die linkse troep wil (die de multikul toch maar alleen voor hun eigen voordeeltjes gebruiken). De vreemdelingen worden door velen enkel geduld omdat ze geld opbrengen. Wist ge dat de meeste huisjesmelkers gewoon Arabieren en vooral ook Turken zijn die hun eigen soort uitperst. Denkt ge dat een pro-deo advokaat een illegaal hier in Begie wil houden uit liefde ? Een mensensmokkelaar idem.

Peche 4 juli 2014 21:59

Volgens mij is het "te" solidaire optreden hier de oorzaak van geweest.
Men durfde de kiezers niet te prikken, en dat heeft hen nu zo goed als alle stemmen gekost.
We moeten het uitzweten en blijven leefbaar maken van de wereld.
Dat begint dus al eigenlijk bij niet te veralgemenen.
Zet het Westen om naar een secularisme.

dewanand 4 juli 2014 23:39

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Avsjo Roger (Bericht 7222138)
Er bestaan geen autochtone, nederlandstalige criminelen :
we sluiten de gevangenissen en steken de veroordelden die er toevallig nog verblijven op een gammel bootje richting Afrika. Trek rond Vlaanderen een dodendraad (uitstekende
germaanse uitvinding) en laat niets meer binnen. Indien er dan toch nog een geval van criminaliteit, dat te zwaar weegt om met een GAS boete bestraft te worden zou voorkomen : onmiddelijke deportatie !

Dat is nog iets anders dan een slappe Sharia !

namaste Avsjo Roger,

Ja, mooi idee van jou.

bestudeer even onderstaande onderzoek van taalwetenschappers, dus nu blijkt dat chimpansees wel degelijk in een standaard gebarentaal met elkaar kunnen communiceren dus in primitieve zin dierlijk intelligent zijn, kijk hier:

Gepubliceerd:
Laatste update:
4 juli 2014 15:32
4 juli 2014 15:32

Deel:
TW
FB
GP

Wetenschappers vertalen gebaren van chimpansees
Schotse wetenschappers zijn erin geslaagd om een groot aantal gebaren van chimpansees te vertalen.
Wetenschappers vertalen gebaren van chimpansees Foto: Thinkstock

De onderzoekers brachten 66 verschillende gebaren in kaart waarmee chimpansees negentien verschillende boodschappen kunnen overbrengen.

De betekenissen lopen uiteen van "kom hier" en "klim op mijn rug" tot "ga weg".

http://www.nu.nl/wetenschap/3819762/...impansees.html

Maar het interessantste is dat ik uit de zwarte wereld kom van hindoe apen met kleurtjes (lichtgekleurd, bruin, tot poepzwart) en wij zijn echte halfapen en wij weten dit zelf verdomd goed. Hindoe apen wereld is fascinerend en wij bekijken de wereld inderdaad anders dan de roomblanke beschaafde blanke Intelapen.

Een idee is om alle ongewenste criminelen in Europa maar te deporteren naar strafdorpen in India waar ze dus levenslang moeten verblijven (ze krijgen direct indiaas paspoort en genoeg geld) en daar moeten assimileren, dus gewoon radicale verbanning met behoud van bijstands rechten of een basis loon levenslang volgens het koopland beginsel (in roepia). In India als miljarden natie maakt een zware blanke crimineel meer of minder geen ene zak uit, dus de regering daar zou het leuk vinden om een bilateraal kontrakt van te maken, want zo krijgen zij harde euro's en een koopkrachtige blanke crimineel, met grote blanke penis, die ook nog lekker kan seksen met al die hete hindoemeiden in India. In India is elke blanke met geld en lange lul een hogere afgod dus dit moet misbruikt worden om er winst mee te maken.

ja jouw idee is niet gek, zie maar australie nu, terwijl ze vroeger alle britse criminelen daarnaartoe deporteerden om te sterven in die woestenij.

ja hoor, die hele wereld van hindoe apen en negroide mixen of pure Afro's is een bizarre apen kosmos en wij weten dit zelf heel goed. Het rasverschil is niet alleen het kleurtje (huidpigment) nee het is ook cognitief, geestelijk, soort klimatologisch gedetermineerde bewustzijn, en qua aangeboren IQ. Nu heb ik met wieroe al een mooi systeem om het te beschrijven en te definieren maar de harde praktijk moet het empirische bewijs zijn en geen domme vooroordelen van debiele racisten zoals wij.

Verdedig de stellling eens:

HONDOE1. Gekleurde, viesbruine Hindoe apen (indiase rastypes) zijn slecht voor de welvaart en economie van Nederland en Belgie.

tsja wat zou Adolf Hitler nou vinden van deze stelling, HONDOE1?

Zijn een Hindoevrij en HONDOEvrij Nederland en Belgie dan toch de ultieme methode om hier paradijselijke en bloeiende naties van te maken?

dewanand en Wieroe
hindoe fundamentalisten

Leve B weg met VL 5 juli 2014 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 7222106)
Gelooft u dat nu echt nog altijd?¿ :rofl:

Tijd dat men ze de Badge van Madge (Dame Edna Everage serie) gaat opkleven, op treinen laden en huiswaarts rijden of is dat te dramatisch, 'mens'onwaardig?

Weer begin ik meer en meer fan te worden van de woorden Ausländer raus. (wat u daar zelf verder bij denkt is dan weer een totaal ander hoofdstuk, niet het mooiste hoofdstuk waarschijnlijk maar kom ... :roll: )

Kom eens buiten en kijk eens rond op onze bouwwerven/wegen....
Weinig bleekscheetjes daar hoor!

cookie monster 5 juli 2014 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leve B weg met VL (Bericht 7223364)

Is ook racistisch !!

dewanand 5 juli 2014 23:03

2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

zie dit bericht: hou er rekening mee dat 90 procent van al deze spookjongeren van negroide afkomst zijn en de meesten verdwijnen levenslang in de drugswereld, illegale prostitie en witwas wereld. Triest hoor, ik heb hen persoonlijk ontmoet en het rassendrama in Nederland is nu compleet.

zie dit eens, duidelijk dat het analfabete achterlijke zwarten zijn en veel jonge radicale moslims met lage opleiding:

'Uitschrijvingen die ontstaan uit financiële en sociale nood zouden vaak voortkomen uit gebrek aan kennis.'

dit is de tekst op nu.nl, goed lezen en denken:

Gepubliceerd:
Laatste update:
5 juli 2014 17:12
5 juli 2014 18:42

Deel:
TW
FB
GP

Mogelijk duizenden 'spookjongeren' in Amsterdam
In het Amsterdamse stadsdeel Nieuw-West wonen mogelijk duizenden jongeren tussen de 18 en 26 jaar die zich hebben laten uitschrijven bij de gemeente om zo van deurwaarders en justitie af te komen.
Mogelijk duizenden 'spookjongeren' in Amsterdam Foto: Hollandse Hoogte

In een rapport dat het stadsdeel heeft laten opstellen lopen de schattingen uiteen van vierhonderd tot meer dan 2.900. Het rapport is zaterdag online gezet door RTL Nieuws.

Ook in steden als Rotterdam, Utrecht en Zoetermeer proberen probleemjongeren de autoriteiten te ontlopen door zich uit te schrijven, concludeert het nieuwsprogramma uit een rondgang. De problemen rond zogenoemde spookjongeren bestaan al langer, maar er is nog weinig bekend over hoeveel er zijn.

Uit eerdere onderzoeken kan volgens het rapport worden geconcludeerd dat het totale aantal spookjongeren voor heel Nederland tussen de honderdduizend en tweehonderdduizend ligt. Door de economische crisis is het aantal de laatste jaren gestegen.

Verdacht

Ouders schrijven hun kinderen onder meer uit omdat ze bijvoorbeeld worden verdacht van een misdrijf en de ouders steeds de politie aan de deur krijgen. Een andere reden kan zijn dat ze niet willen opdraaien voor de schulden van hun kind. Verder kunnen ouders gekort worden op hun huurtoeslag als het kind 18 wordt en een inkomen heeft.

Soms blijven uitgeschreven jongeren wel bij hun ouders wonen, maar het komt ook voor dat ze het huis verlaten en bij vrienden en familie slapen. De jongeren en hun ouders zouden de gevolgen van een uitschrijving vaak niet overzien. Zo is een adres nodig om een bankrekening te openen.

Uitschrijvingen die ontstaan uit financiële en sociale nood zouden vaak voortkomen uit gebrek aan kennis. Daarom raadt het rapport aan heldere voorlichting te geven aan ouders die hun kind willen uitschrijven. Ook zou informatie moeten worden gegeven over de gevolgen die een onterechte uitschrijving voor hun kinderen kan hebben.
Door: Novum

http://www.nu.nl/binnenland/3820416/...amsterdam.html

Skobelev 5 juli 2014 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7222722)
Neen niet alles vergeven. Integendeel.
Maar we moeten de bomen nog kunnen zien door de takken van het bos he.

'k verga nog liever van honger dan bij een islamiet eten, of om het even wat, te kopen.

hurricane 5 juli 2014 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7221785)

Koper pikken en strippen is inderdaad een vuil karweitjes ....

hurricane 5 juli 2014 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leve B weg met VL (Bericht 7223364)

Meteen ook de reden dat die werken zo slecht uitgevoerd worden...

Leve B weg met VL 5 juli 2014 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 7223903)
Meteen ook de reden dat die werken zo slecht uitgevoerd worden...

Nee dat is omdat het onder de bevoegdheid valt van de vlaamse gemeenschap!

DeProf_eet 5 juli 2014 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7223888)
'k verga nog liever van honger dan bij een islamiet eten, of om het even wat, te kopen.

Ik moet idd. spijtig genoeg toegeven dat dat brood van die Turken geen smaak heeft.

Leve B weg met VL 5 juli 2014 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7223910)
Ik moet idd. spijtig genoeg toegeven dat dat brood van die Turken geen smaak heeft.

Het zit diep, heel diep!

cookie monster 6 juli 2014 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leve B weg met VL (Bericht 7223913)
Het zit diep, heel diep!

Vraagje:
Een Belgische , Turkse , Marokkaanse , Mexicaanse , Franse , Finse ,
Nederlandse , Poolse , Australische , Zuid-Afrikaanse bakker/winkel
in dezelfde straat of woonplaats , naar welke ga jij ??

Miauw! 6 juli 2014 03:03

Citaat:

Turks brood is nochtans héél lekker! Dat hoef je zelfs al niet meer bij een Turkse bakker te kopen, maar kan je ook gewoon dagvers in de Delhaize kopen.

Miauw! 6 juli 2014 03:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7223966)
Vraagje:

Ik zou ze allemaal één voor één uitproberen.

Peche 6 juli 2014 07:29

Citaat:

2 euro voor een brood, ze zijn zot geworden!
Als ik een gezond bio broodje wil pakken betaal ik tegen de 3 euro.
Dat dagelijks aan meer dan de helft van de prijs, reken eens uit.
Hetzelfde voor de kersen... waarom zo duur bij de ene en spotgoedkoop bij de anderen?

Albert Hein is goedkoper aan het worden dan lidl en aldi.
Maar is nog altijd beter dan Delhaize en Carrefour. Verklaring?
Kunnen Belgen nog wel zaken doen of zijn we een beetje te zuur geworden nu de winst onder het gat aan het verdwenen is?

Jay-P. 6 juli 2014 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 7223966)
Vraagje:

Voor de bakker: Frans (uit de door U aangegeven keuze).
Voor de rest van de winkels zal het afhangen van wat ik wil kopen. Verse platte Zeeuwse oesters uit een Marokkaanse, Turkse of Australische winkel zie ik echt niet zitten.

Skobelev 6 juli 2014 09:33

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7224000)
Turks brood is nochtans héél lekker! Dat hoef je zelfs al niet meer bij een Turkse bakker te kopen, maar kan je ook gewoon dagvers in de Delhaize kopen.

Lekker of niet, geen haar op mijn hoofd dat er nog maar overweegt iets islamlitisch getint te kopen. Bijlage 94634

Liever 5€ voor een brood bij om het even welke bakker dan 0.5€ bij een islamiet.

'k bak mijn brood zelf trouwens....

Jay-P. 6 juli 2014 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! (Bericht 7224000)

De warme bakker voor vers brood! Verse groenten en fruit van de locale markten.
Delhaize en Ko zo veel als mogelijk voor niet verse waren.
Misschien te streng?
Niet volgens mij. Ik ben een 'Lekker-eten-aholic'!

bf62 6 juli 2014 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7224157)
Lekker of niet, geen haar op mijn hoofd dat er nog maar overweegt iets islamlitisch getint te kopen. Bijlage 94634

Liever 5€ voor een brood bij om het even welke bakker dan 0.5€ bij een islamiet.

'k bak mijn brood zelf trouwens....

Sinds de jaren 60-70 is het aangeraden om brood zoveel mogelijk te vermijden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be