![]() |
Tjeven visten ook naar Jan Becaus
... maar hij was al jaren de Vlaams-nationalistische gedachte genegen.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/1003...-cdv-vroeg-mij . |
"OOK"?
Becaus is dus "ook" een vissersproduct? Om zich daarna tevreden te stellen met een onbetekenend postje. Ik vind het maar een vrij vreemde bedoening. Het enige dat ermee bereikt wordt is dat het de stap van de aanhangers van al wie zich bekent tot het Vlaams-nationalisme vergemakkelijkt. |
En dan te bedenken dat het merendeel hier komt neuten dat de vrt een sossen nest is.
|
Citaat:
|
Citaat:
- de sossen, die het niet kunnen laten om hun voorkeur te laten blijken, liefst op sluiks-propagandistische wijze - de anderen, die tenminste hun werk objectief-neutraal kunnen presenteren. Die laatsten worden door die eersten zo gedegouteerd, dat ze het echt nodig vinden om de boodschap wereldkundig te maken: er moet iets Veranderen !! . |
Citaat:
|
Citaat:
En nu, zoals past voor een N-VBer ezelstrappen uitdeelt naar CD&V... Lamentabel. |
Citaat:
|
Ik weet niet meer precies in welke uitzending, gisteren geloof ik, Becaus zijn diepste wens uitdrukte:
hij zou daar in de senaat er echt graag bij zijn om als laatste het licht te kunnen uitdoen, definitief. (de senaat afschaffen dus, en enkele miljoenen besparen ...) Wel, alleen al daarvoor moest eenderwelke partij hem coöpteren !! . |
Citaat:
|
Citaat:
Om zich nadien als jongste senator ooit te laten verkiezen....voor de VU, en in de senaat.... een jointje ging roken. Ik ken de ware reden niet waarom Becaus voor het Belgische sterfhuis koos, maar ik geloof nooit dat het (alleen) was om zijn eigen inkomstenbron droog te leggen. Ik geloof wel in het onrechtstreekse effect dat élke keuze voor het Vlaams-nationalisme heeft vanwege een persoon die altijd al als een getrouwe van het regime werd gepercipieerd. Het knaagt aan de wallen waaraan het regime haar macht dankt. |
Citaat:
Men had kandidaten zoals prof. Matthias Storme! |
Citaat:
Eens Jean-Pierre Rondas kleur bekende is hij ook niet lang presentator bij Radio 1 meer gebleven. Becaus heeft niet toevallig gewacht met kleur bekennen tot hij op pensioen ging. En wat er met Pol Van den Driessche gebeurde nadat hij voor de N-VA koos weten we ook. |
Tjeven visten ook naar Jan Becaus
Typisch voor een tsjeef om zo'n "bekende" kop een postje te willen geven. Leuk voor degenen in die partij die hard werken en dan zien hoe de partij spiksplinternieuwe zelfuitgeroepen partijliefhebbers voor laat gaan...
|
Citaat:
Waarom Becaus de post kreeg lijkt me duidelijk. Omdat elke persoon waarvan wordt aangenomen dat hij een regimegetrouwe persoon is datzelfde regime ondergraaft door voor het Vlaams-nationalisme te kiezen. Daar hangt in bepaalde gevallen een prijskaartje aan vast. |
Citaat:
De hardwerkenden worden aangevuld met "spiksplinternieuwe" ondergravers van het regime. Die strategie heeft alleen effect als de media er aandacht aan besteden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik doe dat voor mezelf omdat ik me herken in het gedachtengoed van de partij, en ik doe dat voor de leiding van de partij die ik hoop de beste beslissingen te nemen, ook op strategisch niveau en met visie op de lange termijn. . |
Citaat:
Moest hij iets nuttigs willen doen had hij beter gewoon blijven doorwerken en zijn "Vlaamsgezindheid" laten kennen aan de bevolking, dat had meer kunnen doen. Nu ja, hij zal nu ook wel elk jaar eens in beeld komen... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even chaotisch als jean-pierre van rossem, en politiek even waardeloos. Goede professoren zijn niet altijd goede politici. |
Citaat:
binnen vier of vijf jaar zal hij flink wat extra stemmen opleveren; en ondertussen zitten de andere partijen daarover te kniezen. Dubbele pret. . |
Citaat:
Luister zelf maar naar zijn eigen woorden toen hij zijn carrière beëindigde : http://www.youtube.com/watch?v=1AvC31AORuM Je vergelijking met Becaus is totaal zinloos : het zijn alletwee gepensioneerden die zich dan politiek geout hebben. En jij gaat hen dan een ingebeelde heldenstatus toedichten van zelfopoffering met gevaar voor eigen doekoes... Komaan, je weet wel beter. En wat je vergelijking met vies polleke is, is totaal onduidelijk : noch Rondas noch Becaus hebben zich ooit VOOR hun pensioen geout als partij-afficionado van deze of gene partij. Polleke is een kameleon, moest hij van het andere geslacht zijn kon hij werk gaan zoeken in het 'glazen straatje' van gent. Moest door één of ander cataclysme de n-va in pakweg 2018 imploderen zal hij via zij ex-collega's bij de pers wel een emotioneel interview geven dat hij 'in zijn hart altijd een christen-democraat is gebleven' en terug overstappen naar zijn eigenlijke heimat : de tsjeven. |
Citaat:
Een vergeten voorlezer waarvan niemand enig idee heeft wat die in de politiek zit te doen ... |
Citaat:
Hijzelf, èn wij, zullen daar wel voor zorgen. Straffer nog: andere partijen gaan ons daarbij helpen. Daarbij, gij zijt ne jaloesen bok. . |
Citaat:
Wat "vies polleke" betreft, daar heeft niemand ooit over geklaagd, tot hij naar de N-VA overstapte. Noch iemand uit zijn eigen tsjevenpartij, noch de VRT, noch een andere journalist, noch vies Polleke zijn "slachtoffers". Maar toen hij voor de N-VA koos was het meteen prijs. Ik noem dat hypocrisie, en ik ben nergens overgevoeliger voor dan voor achterbaksheid en schijn-heiligheid. Hyacint Bucket types werken mij op de zenuwen. Waarom geef je eigenlijk geen commentaar op Bracke? Vond je niks om op hem te kappen? Het is nochtans ook een overloper naar de partij waarvan je hoopt dat ze vóór de volgende verkiezingen explodeert. |
Citaat:
Kleurloze figuur die niets anders presteert dan domme dingen te zeggen die het grote kleine opperhoofd dan weer moet goedpraten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die is goed! |
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mensen toch, hier heeft men dus iemand die zich in de senaat laat verkiezen of coöpteren om ze tot de grond af te breken. En ondertussen maar poen scheppen als senator nietwaar nieuwbakken NVA-er Becaus? En wij maar betalen. Wij maar dokken! Ze kunnen me wat al dat soort profiteurs. ![]() Profiteur NVA-er Jan Becaus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan kwam Becaus in de plaats van Huub Broers, ook nog zo'n notoire kazakdraaier. Zo iemand die zijn principes verkoopt voor een bord linzensoep. Hij had er nachten niet van geslapen, zei ie. Voor mijn part mogen dat gerust een paar maanden zijn. Hij zal het geweten hebben die frakkendraaier Huub Broers: overloperij wordt uiteindelijk afgestraft. En terecht! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be