![]() |
'Sharia-politie' patrouilleert in Wuppertal
Wanneer gaan de ogen van onze linkse wereldverbeteraars eindelijk eens open?
Het wordt toch gewoon waanzinnig met heel dat islamgedoe. Geloof me vrij, Jan Modaal heeft nog niet één hondersten gezien van de smeerlapperij van de islam. Verbied deze rotzooi. Mijn vrouw was enkele weken geleden in Aken. Daar liepen al verschillende vrouwen rond in een burka. http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...uppertal.dhtml Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:rofl:
Jullie trappen er allemaal in. Deze gasten zijn gewoon aan het kijken hoever ze kunnen gaan in het democratische systeem en wanneer ze dan op de vingers worden getikt zullen ze verwijzen naar mensen als Wilders. Die ook gewoon mag roepen wat hij wil onder het mom van vrijheid van meningsuiting. |
Vrijheid van meningsuiting moet voor Moslims verboden worden, punt.
|
En dan maar janken als de samenleving hen uitspuwt
|
Crapuul inpakken en terugsturen.
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Waar ligt de grens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet meer of niet minder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet meer of niet minder. Ordnung muss sein! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij vind je dat niet eens erg, je kikt er precies op... |
Citaat:
Waarom denkt u dat die sharia rotzooi niet naar hier zal overwaaien? Heeft u een glazen bol of kletst u maar wat uit uw nek? |
Citaat:
Sharia-politie in Wuppertal is dat wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toon dan maar eens aan dat het flutverhalen zijn met concrete bewijzen. Niet die flauwe kul hierboven over een paar heethoofden. Trouwens in het begin van de jaren 30 waren het in Duitsland ook maar een paar heethoofden....
Het heeft bij die nitwits niets te maken met wettelijke politionele bevoegdheid, maar de bevelen van de pedofeet. De sharia staat bij die idioten boven onze wetten. Hopelijk weet u dat reeds. |
Citaat:
Is dat dan ondertussen ook al een feit? Ik dacht het niet. |
Citaat:
Omdat deze mensen monddood werden gemaakt en de grond ingestampt. De islam leggen ze evenwel niets in de weg. Doe nog eens een poging om aan te tonen dat het flutverhalen zijn. |
Citaat:
Hoe zou u het vinden , mochten hun eisen ingewilligd worden & gelden ?? Zou u kunnen aanvaarden te leven naar hun regels ?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als ik het onaanvaardbaar zou vinden moesten er morgen marsbewoners in mijn tuin kamperen en er een rapconcert houden... |
Zou u het accepteren , mocht het zo zijn ??
|
Citaat:
Niet de mijne. |
Citaat:
|
cookie monster, doe geen moeite meer. De manier van redeneren doet mij steeds meer aan deze persoon denken:
https://www.youtube.com/watch?v=pmRJTxqd6J8 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be