![]() |
Welke auto, motorfiets, scooter of brommer zou je willen hebben ?
Hier past mijn Puch brommer in.
Nadeel is de prijs van zo'n busje uit de sixties: 30.000 euro. ![]() |
Een Palm trekpaard.
|
1 Bijlage(n)
mag t een fietske zijn ook ? k geef je de overschot van die 30K wel terug
|
Citaat:
Bij de TV-actie voor de tsunamislachtoffers waren Nederlanders veel guller dan de Belgen. 1. Nederland 208.300.000 € 2. België 54.300.000 € |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikzelf, uit nostalgische overweging en een tikje praktisch denken. Een Subaru Sambar.
Bij voorkeur de 1200 met 4WD. ![]() Een moderne variante is natuurlijk een optie. Kwa brom/motorfiets. Nostalgie gebied me de Motobecane Evolis te wensen. ![]() Maar met de huidige stand van zaken, is de Peugeot Metropolis de vervanger voor onze SYM GTS evo. ![]() |
dit blijft de mooiste auto aller tijden
![]() er staat er enen te koop voor amper 229.000 US$ maar mijn madam is juist schoenen gaan kopen dus hij valt buiten mijn budget :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't staat er zelfs op de zijkant op :p |
Citaat:
't staat er zelfs op de zijkant op :p |
Citaat:
|
Citaat:
't is wel lang geleden natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aantal Nederlanders: ongeveer 18.000.000 Dat brengt de getallen wel wat dichter bij elkaar... |
Citaat:
LEt wel, die 80000 van toen zijn er nu een pak méér dan 2000€ Ik wil wel een knucklehead of een panhead Harley |
Citaat:
Natuurlijk is een speciale editie van een Sprinter ook welkom hoor. Maar ik hou het liever iets bescheidener. |
![]() Maar wel met een 'Akrapovic 4-1' op :cheer: |
![]() |
Of, mocht men hem uitbrengen Audi A3 Clubsport ...
filmpjeuuh! The Audi A3 clubsport quattro concept is based on the S3 Sedan but comes with a 5-cylinder 2.5 TFSI outputting 525 PS (386 kW) and 600 Nm (442 lb-ft). :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
welke koersfiets zou jij willen dan ? |
Citaat:
En ze weet waarom. ;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
|
|
1 Bijlage(n)
.
|
Ik zou gaarne een DEGELIJKE elektrische fiets hebben.
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk hetzelfde : Auto 30.000 euro BTW ben ik al direct kwijt. Verzekering 1200 euro per jaar Rijtaks 300 euro Brandstof 3000 euro Onderhoud kosten 1200 euro Afschrijving 5000 euro per jaar Na 4 jaar heeft mijn auto mij plus minus gekost ; 42 800 Euro op voorwaarde dat ik hem contant heb kunnen betalen en niet heb moeten gaan lenen:-o En dat ge geen heel specifiek technisch probleem er mee tegen komt:evil: Hoeveel kost uw wagen (op voorwaarde dat het een bedrijfswagen is)u op 4 jaar effectief uit Uw geldbeugel ?? |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenaardig redenering als je bedenkt dat in veel bedrijven de meeste bezitters van een bedrijfswagen die eigenlijk grotendeels gebruiken om van en naar het werk mee te rijden. Ik herhaal het nog maar eens ...een goede privé auto kost je grosso modo10.000 euro per jaar. Dat is dik 800 euro netto per maand die je van je loon mag halen:-o |
Citaat:
Lagere bedienden hebben vaak een vast aantal uren te presteren. Overuren worden dus betaald of opgenomen via extra rustdagen. Een bedrijfswagen is dan inderdaad te beschouwen als extra loon. Een hogere bediende heeft vaak géén vast aantal uren. 70h presteren op een week om het contract van enkele tientallen miljoenen buiten te krijgen? Part of the job. Mijn vrouw zit nu voor minstens een jaar in de week in Noorwegen en elke maand minstens een week in Azië. Part of the job. Maw, daar krijg je niets extra voor (buiten de per diem). Dan is een wagen van €60000 geen extra loon maar een 'gedeeltelijke' compensatie. Groot verschil. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be