![]() |
Kan iemand die trollen uitschakelen?
Dank.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft gisteren een Nick aangemaakt en tal van draden opgestart. Met haar / zijn banning is dat natuurlijk allemaal verdwenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die deed er nu eens wérkelijk alles aan om anarchisten een nóg slechtere naam te bezorgen dan ze ook zo al - m.i. grotendeels ten onrechte trouwens - gekregen hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dacht u echt dat een dubbelnick een sos is omdat hij zich in die stijl een naam geeft? Omdat die een rolletje speelt? Is iemand dokwerker omdat hij een jas draagt waar "Haven van Antwerpen" opstaat? Ik heb nieuws voor u, 't zit hier vol dubbelnicks, en u zou mss omver vallen van verbazing als u zou weten wie bij welke nick hoort. Dat kan u ook terugvinden als u de topics in het subforum "suggesties en mededelingen" doorneemt... Maar kijk eerst even rustig verder naar tik-tak, als u wat groter bent mag u nog eens commentaar geven... |
Citaat:
2 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb ook je forumactiviteiten even doorgenomen. Altijd leerzaam. Je hebt meer dan 200 discussies opgestart, bijna allemaal in "Koetjes en kalfjes". In onnozele draden opstarten ben je echt een kei, vooral de kalveren passen goed bij jou. "Binnenland" ligt je veel minder, dus trek je conclusies. Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat u kickt op kliklijnen en zo'n dingen maar 't is niet aan mij als simpele forummer om zo'n dingen in de openbaarheid te brengen. Daarvoor zal u een PB'tje moeten sturen naar een moderator, maar ook zij gaan u geen naam geven. U zou zich beter afvragen welke nick's op dit forum eigenlijk wie zijn. Of is dat te lastig voor u? Citaat:
Ik had u trouwens ook kunnen vertellen dat ik vaak in k&k terug te vinden ben, alwaar ik plezier maak met links, rechts, Vlaamse mensen, Nederlanders en zelfs belgen. Neem er een voorbeeld aan, de wereld zal veel aangenamer zijn. 'k Wil er u op wijzen dat figuren als Dewever en Homans ook al eens graag ontspanning zoeken in idiote TV-kwisjes, let dus wat op waar je op spuwt. Het aantal geopende draden in het subforum binnenlandse gaan linken aan iets lijkt me vergezocht trouwens, dat komt overeen met de youtubefans die een bepaald muziekgenre populair noemen aan de hand van het aantal views. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DOEN! |
Citaat:
Ik heb een hekel aan trollen maar nog meer aan verklikkers. Negeren is de beste manier maar soms als ze een draad naar de kloten helpen is het moedeloos voor mensen die hun tijd in een ernstige bijdrage proberen te steken. Ik heb bv weinig interesse voor politiek maar dan wel voor economie maar op die Economie draad zitten enkele onnozelaars die zever poneren waar het beschamend zou zijn tussen te komen. En dat is natuurlijk het probleem voor een moderator (als er hier al één is). Je mag zever en onnozelheid ongestraft verkondigen maar als je tegen forumkwibus zegt dat hij een onnozelaar is dan gaat ie janken bij de moderatie en dan vlieg jij er af. |
Citaat:
|
Citaat:
:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de rode driehoek voor het eerst gebruikt voor anarchist.
Aan intriganten heb ik een hekel :/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zijn de mods ook maar mensen. Mensen die hun rotjob gratis doen. Hoeveel trollen en dubbelnicks hebben ze de laatste tijd al de wind van voren gegeven? Je kan twee dingen tegen trollen doen: hen negeren, of hen melden bij de moderatie. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be