![]() |
wat doe jij op je 85ste? (dat je nu liever niet doet)
Als ik de 85 haal, dan test ik heroïne :-)
want: -ik wil weten wat daar zo verrukkelijk aan is -eeraleer ik verslaafd ben, ben ik toch al dood :d ! (lol) goed voornemen niet? :-) wat doe jij als je de 85 haalt? :oops::oops: |
Een goede kans dat je dan de morfine al getest hebt. Zo spectaculair veel verschil zal heroïne dan niet meer maken.
Ik zou het niet weten. Ik hoop dat ik niet tot mijn 85 ste hoef te wachten voor een of andere wensdroom in vervulling te zien gaan. Maar beter laat dan nooit. |
Roken drinken, en natuurlijk achter de wijven en venten aan.
|
Citaat:
opium zou ik ook wel eens willen proberen .. !! |
Citaat:
|
Citaat:
Roken drinken en achter de wijven en venten aan! |
wat doe jij op je 85ste? (dat je nu liever niet doet)
Hopelijk gelukkig en gezond zijn met mensen rondom mij da'k graag zie...
|
Citaat:
|
Gewoon dood zijn hoop ik, want de meesten die je graag ziet of gezien hebt zijn dan waarschijnlijk ook al dood.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gevoel ook dat je geen wegwerpproduct bent, maar gerespecteerd wordt als ouderling. Dat is een probleem met die 'kapitalistische' mentaliteit in het westen. Alles moet 'renderen'. Zo koud. Op dat gebied ben je beter af in vele zogezegde ontwikkelingslanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor uw erfgenamen die het verlies van de NMBS ten gevolge van uw zelfmoord mogen betalen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een zelfdoding zorgt voor een twee tot vier uur durend oponthoud, wat sterk afhangt van het gerechtelijk kanton. Met een beetje geluk is de lijn tweesporig en kan er één spoor vrijgegeven worden na een half uur tot een uur (genoeg om dat spoor te schouwen door de politie) of is er een kans tot omleiding (bv L27 en de lijn Sint-Niklaas-Mechelen zijn daar in Vlaanderen voor gekend). Met nog wat geluk rijden er maar twee treinen per uur op de lijn (één in elke richting). Maar ik zou niet te veel hopen. Ik wens dat overigens niemand toe. De spoorwegpolitie is er doorgaans immuun voor, het treinpersoneel en eventuele reizigers niet echt. |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk toch als ik 90 ben om een bank te overvallen.
En het geld gewoon uitdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
cervela licht gebakken mexicano |
Citaat:
Maar ik hou mijn deel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be