![]() |
Afgang voor vakbonden, Werkersbond staat op 3 miljoen Vlamingen
Ik zie het binnenkort slecht aflopen met de vakbonden. En hiermee bedoel ik fysiek voor de stakersposten.
3 miljoen werkende Vlamingen die niet akkoord gaan met SPA en Groen Pardon de vakbonden gaan werken. Maw het aantal stakers is nihil. Die vuilzakken mogen hardhandig aangepakt worden! |
Dus de verhalen van De Wever dat onze economie kapot gaat door de stakingen kloppen niet. 't Is toch een Pinokkio.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die komende weken hun C4 gaan krijgen http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...bedreigd.dhtml |
Citaat:
Wat een lol en hoe ongeloofwaardig! |
Afgang voor vakbonden, Werkersbond staat op 3 miljoen Vlamingen
Oei, dan kan BdW naar zijne kameraad in 't paleis lopen om te zeggen "sire, er zijn nog 3 miljoen belgen"...
|
Citaat:
Ook niet in Limburg. |
Citaat:
Seg Jack, kan jij eens wat cijfers (aantal) aanhalen "stakers" <=> " niet stakers" Ambtenaren en de private sector mag je opslitsen aub. Bij voorbaat dank |
Citaat:
|
Waar vind in die "werkersbond"? Ik ben er nog niet bij...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Of net niet, vandaag... :lol::lol: |
Citaat:
|
Hoh kijk
je doet 100 loodsen in de haven , 100 seingevers in de nmbs, 100 douaniers in de luchthaven, en 100 journalisten daarover schrijver en alles ligt mediageniek plat... Je zet dan stakingsposten met uw heethoofden bij alle industrieterreinen en ambeteert het personeel, en voila nog eens een boel bedrijven de transport gecouilloneerd. de vraag is altijd dezelfde: waarom de werkwilligen lastigvallen als je uw grieven wilt uiten. Waarom de bedrijven treffen die uw loon moeten uitbetalen de volgende maand |
Citaat:
Also sprach der Salonsyndikalist. |
Citaat:
Jij wint: Er is geen staking, alles verloopt normaal vandaag. |
Citaat:
Mmmm sehr gut.... |
Citaat:
Ik bleef dan maar wijselijk thuis. |
Citaat:
|
Citaat:
Mijn aannemers zijn niet aan het staken |
Citaat:
In de haven van Antwerpen hebben de vakbonden zelfs mobiele frietkotten ingehuurd om gratis ( op kosten van de vakbonden) friet uit te delen. |
Citaat:
|
Bij het bedrijf Vandewiele in Marke mogen werkwilligen wel door, maar moeten ze verplicht te voet door de paardenmest. Er lag 120 kilogram op straat. Bedenker was ABVV-vakbondsman Patrick Baeckelandt. "Als 'de shit' waarin we zitten door de besparingen de bedienden koud laat, mogen ze er wel eerst doorlopen", zegt Baeckelandt.
Leuke collega's. Ik zou een kilo'tje in een doos bewaren en de volgende keer dat iemand van die stakers mij wat vraagt, de doos even bovenhalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be