![]() |
Sneeuw!!!
Toch al een cm of 10 en still falling!!
Dat we dat nog mogen meemaken. En amper 2 dagen na Kerstmis, het scheelde dus geen haar. :cheer: |
15 jaar geleden dat ik dat nog gezien heb lol.
|
Hier in Leuven enkel regen :)
|
Citaat:
|
Deze ochtend.
![]() |
Citaat:
|
Dat kan ik nu missen als de pest zie: sneeuw
|
Noemde da sneeuw? Vettige pap ja...:evil:
|
Hier gene vlok sneeuw te zien.
|
Smeltende sneeuw , overgaand in regen .
Zeiden de weersvoorspellers . En nu begint het opnieuw vlokken te regenen . Dat wordt een sneeuwman en iglo . |
![]() |
Krijgen we toch nog een witte kerstmis!
:cheer: |
Citaat:
|
|
1 Bijlage(n)
Hehe
|
Citaat:
|
Klotesneeuw.
Hopelijk breken enkele bejaarde sossen hun bekken. |
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Het is de eerste keer dat mijn negervrouw sneeuw ziet.
Ze ziet dat fenomeen als iets voor ongelofelijke losers. Ze zegt dat ze nu begrijpt waarom blanken altijd zo neurotisch snel door de straat lopen en waarom wij niet kunnen dansen. Blanken kunnen niet meer lustig schuifelen, wandelen als The Girl from Ipanema, of dansen met de heupen. Blanke lichamen zijn gecorrompeerd door eeuwen sneeuw en koude. Ze vroeg ook waarom wij met al onze technologieën sneeuw niet gewoon kunnen afschaffen. Ik vond dat wel een interessante vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
Het mens is te vruchtbaar. Zelfs de pil werkt bij haar niet. Negerinnen hé, superieure genen. Vorige keer heb ik die zwanger gevingerd. Beeld u in. Laatst wilde men haar eierleiders afbinden, maar tot grote verbazing en afschuw van het gynecologenteam van de Gasthuisberg vond men in haar buik een set van maar liefst honderd-achtenveertig eileiders. Ik vond dat allemaal nogal straf. Er was niet genoeg koord (beter, in haar geval: kabel), om heel die boel af te binden. We hebben dat maar zo gelaten dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij is fysiek en mentaal niet gemaakt om te leven in een klimaat met sneeuw, regen en grijze luchten. Besef jij wel wat je je vrouw aandoet door haar als een soort jachttrofee mee te sleuren naar een vreemd en koud land waar ze geen enkele binding mee heeft en dat bovendien een gevaar vormt voor haar gezondheid? Als je om haar geeft, breng haar dan zo snel mogelijk terug naar het land waar ze thuishoort. |
Citaat:
|
Soms mis ik wel onze poco-komiek C2C.
|
Van mij mag het wegblijven de sneeuw daar ik er totaal geen boodschap aan heb.
Ik ergerde mij zelfs aan een weervrouw op TV (Jill) die echt gelukkig was dat het zou gaan sneeuwen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je in Miami zegt dat het sneeuwt denken ze aan iets anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() :lol: ;) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be