![]() |
Ik ga hier nog twee uur liggen spelen
En daarna me nog even aftrekken, want mevrouw heeft weer haar kuren (of haar regels, heb nog niet gevoeld).
En u? |
Ik blijf hier tot ongeveer 2.00 uur en dan ga ik naar bestgore.com en andere dubieuze site,s.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Houwen zo. :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
(Wel weinig vrouwen op dit forum. Hoe zou dat toch komen?) |
Eerlijk? Ik heb laatst oud speelgoed op zolder gevonden.
Dit is verdomd nog leuker dan vroeger (even de ringen wegdenken ;-). Speel gerust C2C, je kan er maar plezier van hebben. Hadden mannen en vrouwen wat meer lef, we zouden zoveel plezier samen kunnen hebben ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Typisch vrouwen, die worden nat van woorden. Wij mannen hebben eerder visuele prikkels nodig. |
Citaat:
Ik heb geen woorden meer nodig wanneer ik er klaar voor ben |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil weten hoe het met m'n oogappeltje -> Nabilla gaat! :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel veel lekkere mannen te zien, EN lekkere vrouwen, hadden de mannen maar het verstand om die te combineren. Maar neeeeeuuuh, die zijn teveel bezig met hun eigen lulletje |
Citaat:
|
Citaat:
Even "for the record" ik moet mij inderdaad scheren, maar niet op die plaatsen |
Citaat:
Jammer, jammer. |
De negerin van C2C heeft een oerwoud bij der kut, dat weet ik zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bwakkes, haar, ook bij mannen, waarom kunnen jullie zich niet verzorgen?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wij moeten ons altijd scheren, maar de mannen mogen vies zijn, pffff |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat sprak voor zich leek mij. |
Ik ga dat pollen, want de meeste échte mannen houden van vrouwen met een goed pak schaamhaar. Ik kan daar uren over filosoferen. Ik open daarover nu stante pede een draad.
|
Citaat:
Oorspronkelijk niet, maar daar is het jammer genoeg wel toe gekomen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Er is grof schaamhaar, er is zacht schaamhaar, er kroezelschaamhaar, er is lang Noors schaamhaar, er is zwart, blond, bruin, ros en al wat daartussenligt schaamhaar (zelfs grijs, als ge wilt), er is schaamhaar dat stinkt er is schaamhaar dat teveel shampoo kreeg, er is negerschaamhaar, blank inteeltschaamhaar, aziatisch gevlochten schaamhaar, enzovoort enzoverder. Genoeg variatie dus. Maar een vrouw die haar onderbroek uittrekt en daar gelijk een Amerikaans kind met een onnozele geschoren sportkut staat te staan, die mag mij pijpen en vertrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Nabilla_Benattia |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be