![]() |
Veel Noten Op Hun Gezang !!
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...opbergen.dhtml
jawaade....."ZIJ"....bepalen nu al reeds wat de para"s wel of nie mogen dragen....Straks staan die "knullen" daar van hun kloten te maken dat de para's hun bottinen ook moeten blinken......wa voor een hoop moeials zijn dat daar zeg !!waar gaat dat hier naartoe (al ver gezet zekers) |
Citaat:
|
Het mankeert er nog aan dat de joden gaan eisen dat de para's een keppeltje dragen.
|
Citaat:
|
Hoeveel verstand heb je dan als je de Jodenwijk moet gaan beveiligen en je draagt daarbij een arafatsjaal?
Nuja, die zitten op hun plaats in het leger. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, in mijn tijd was dat eigenlijk een netje waarmee men normaal de helm camoufleert maar dat als sjaal gebruikt werd omdat er niets anders voorzien was als sjaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat men liever iets comfortabeler draagt is begrijpelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij langdurig huidcontact, zeker als men zweet, werd dit onaangenaam en werd er voortdurend aan die stof getrokken. Ook niet gezellig als men onbeweeglijk in dekking moet liggen. Nu die Afghanistansjaaltjes dienden ook als symbool van hun optreden aldaar. Zoiets als de Nelsonflap bij de marine. |
Citaat:
|
Citaat:
De legerleiding had dus gewoon op voorhand moeten zeggen: 'Jongens als ge in die joodse wijk patrouilleert, draag dat uw gewone uniformsjaal'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, in mijn tijd werd je daar nog voor bestraft. Maar ja, dat is lang geleden. |
Citaat:
Maar binnen welke perken juist weet ik niet. |
Citaat:
zij die dat sjaaltje nog gezien hebben rond die nek van die man (en een deel van die groep hanteerde toch zo graag de leuze "we vervelen ons, kom, we doen ons Arafatsjaaltje om en we gaan wat rellen met de flikken"); en zij die dat sjaaltje niet rond zijn nek hebben zien hangen. Jongeren dus. De hedendaagse para's dus. Het is volkomen begrijpelijk dat daar culturele wrijvingen door ontstaan in de Jodenwijken. . |
Citaat:
|
Er is hier geknipt geweest, zeer gevoelige mensen die Joden lol.
|
Wat is het volgende? Para's met een hoofddoek?
|
Citaat:
Carnavalkledij is voor na zijn uren. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geheid leute. |
Citaat:
|
Tja , er is maar 1 uniform , dat word uitgedeeld door het leger zelf . Welke versie van dat materiaal gedragen wordt kan wisselen . Maar iedereen van de eenheid draagt hetzelfde . Tzou mooi zijn , een Britse vlag , een Joodse vlag , een regenboog vlag . Straks gaan ze nog hun roze handtas en bijpassende pumps dragen .
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger, in mijn tijd, dan stond je 's morgens met 80 man op de verzameling terwijl het vroor, en als er ene zijn handschoenen niet bij had dan moest iedereen zijn handschoenen uit doen. Nuja, terugdenkend, dat was ook zo belachelijk als dat het groot was. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De meeste leidinggevenden daar waren - en zijn nog altijd naar alle waarschijnlijk, zwaar gestoorde mensen. |
Citaat:
Dan konden ze er maar 6 maanden mee rammelen tijdens de opleiding. :lol: Die 3 maanden extra nam ik er graag bij, want ik heb een prinsenleventje gehad in Euskirchen -Loncin kazerne. (Duitsland,zelf gekozen, maar ik was stukken rapper thuis dan iemand in pakweg Arlon) Stel u voor, een mess + slaapgelegenheid buiten de stad in de kazerne van het 3e Cyclisten. Dus: een jeep onder ons gat voor de dagelijkse verplaatsingen, ook handig om naar de cinema te gaan of boodschappen te doen en zo. In die mess - een discreet apartstaand gebouw- zaten 10 KRO's, voor de rest was die leeg want al de beroepsofficieren hadden al lang een huis in de stad. Eten: subliem. De kok kwam regelmatig handenwringend informeren of alles naar wens was, of er in't weekend misschien een specialleke bereid moest worden. Het was praktisch eten a la carte. Gezien de afwezigheid van beroepsofficieren werd in de bar s'avonds regelmatig den beer uitgelaten. Alles aan 5 BFr per consumptie, ook whisky, cognac,... Zalige tijd. Ik kan het iedereen aanraden :lol: |
Dat ze gewoon hun totte houden godverdoeme !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be