![]() |
Loverboy laat meisje (16) door 80 mannen misbruiken
Bron
Detail tekst: Citaat:
Opletten is de boodschap meisjes/vrouwen!!!! :? |
Citaat:
Het enige leuke aan dat triestige verhaal is dat die 80 mannen binnenkort de politie aan de deur zullen krijgen. "Dag mevrouw, is uw man thuis ? We zouden hem graag ondervragen in een zaak die hem betreft". :twisted: |
Déj�* vu.
Gisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
Dertig per dag valt nog mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan een vader in godsnaam toestaan dat zijn dochter omgang heeft met zo'n tuig?
Geven die moderne ouders dan werkelijk niks meer om hun kroost? |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Meestal zijn tieners nogal rebels en is iets verbieden een uitdaging het toch te doen. Maar ik dacht dat U dat toch al wist. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neuk maar in het rond met Jan en alleman? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner me nog wel hoe diezelfde conservatief opgevoede internaatmeisjes zich gedroegen op vrijdagnamiddagen, wanneer ze werden losgelaten... ;-) |
Citaat:
Ik weet hoe ik was als puber. |
Citaat:
|
Citaat:
In films kom je weleens dat type tegen... Maar IRL? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel wel... :lol: |
Citaat:
Ooit van aseksualiteit gehoord? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe durven ze. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo simpel is het. |
Citaat:
Het is nurture & nature �* la carte! |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Een jonge dame welke ik wou uitnodigen kreeg absoluut geen toestemming om een avondje te stappen, daar kwam zelfs wat geduw en getrek aan te pas destijds. Ze werd uiteindelijk met behulp van haar weelderige haardos opnieuw binnenshuis geleid. Een tweetal weekjes nadien stond ze plots onverwacht in sexy outfit naast mij op de dansvloer. All night long... Of hoe een verboden avondje stappen iets heel anders kan worden... Oja, uiteraard was ze als gevolg van dat 'misverstand' tevens bij een vriendin ingetrokken. Reeds zeer lang geleden, maar heb haar onlangs nog toevallig gesproken en het spijt haar niet, wat destijds 'beslist' werd. Ondertussen woont ze wel terug bij haar ouders. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je Engels? anders wil ik best even eentje in het Nederlands voor je opzoeken. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be