![]() |
Knack: Yasmine Kherbache neemt ontslag als Antwerps fractieleider SP.A
Citaat:
|
Misschien maakt ze zich klaar om een gooi te doen naar het voorzitterschap?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar lidmaatschap v. Mouvement X zal haar geen deugd gedaan hebben.
|
Citaat:
http://joodsactueel.be/2014/10/22/sp...hap-steunen/;-) |
Omdat ze niet tegen Bart op kan, men voelt bij de SP.A nu al de bui hangen voor 2018, in Antwerpen.
|
Citaat:
|
Je kunt zoveel mensen omwille van hun afkomst omhoog katapulteren als je wil, incompetentie komt altijd bovendrijven.
|
Citaat:
|
Wraakgodin Yasmine werd door oppergod Elio na het njet van niet slaafs en gedwee volgzame Bart in 2011 met al haar banbliksems naar de afvalligen uit Antwerpen gestuurd om daar zoveel mogelijk ambras te maken zodat sommigen toch zouden gaan twijfelen aan de bekwaamheid van die onverlaat die het aangedurfd had de almacht van de kaviaargoden van de PS te willen breken.
|
Citaat:
|
Een IS strijder zou wel op z'n plaats zijn binnen die strekking.
|
Citaat:
Ze zit alleen in de verkeerde partij :lol: , en ze heeft nu 2 jaar theatraal oppositie gevoerd om de oppositie. Dat heeft niet gewerkt, ik vermoed dat het mens opgebrand is. |
Een klein stap in de goede richting zou ik het niet noemen, maar in elk geval een stap weg van één van de vele slechte richtingen.
|
Citaat:
|
Wat ben ik teleurgesteld in mijn forumgenoten. Zo'n mooie kans om wat na te trappen of haar graf onder te pissen. En het blijft allemaal zo beschaafd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, oké, ratten, ongedierte,... we komen op dreef.
|
Citaat:
In vergelijking met Ons Freyake, Carolientje (De neus van Mechelen), Kathleen Schuddebol en Monica de Gebrilde wint Kherbache met voorsprong, alhoewel ik niet van haar politiek gedacht ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsja, Kerbache. Als ik die naam lees of hoor dan denk ik altijd aan een mengeling van stront en kots. Het wijf haar ego werd dan ook omhoog gekatapulteerd toen ze slippendrager van Di Rupo werd. Logisch dat ze nu even snel weer naar beneden valt nu Di Rupo geen premier meer is. Het is ook tekenend voor spa in het algemeen: een partij vol schertsfiguren waar gevochten wordt om de kruimels van de macht.
|
eens Crombez voorzitter is, komt die wel terug.
|
Citaat:
Movement X is trouwens enorm aangebrand sinds ze totaal ongenuanceerd het verhaal brachten van ene Channouf die onomwonden de politie beschuldigde van racisme. Zie: http://www.dewereldmorgen.be/artikel/2014/10/27/onrechtstaat-belgie-het-hallucinante-verhaal-van-yassine-channouf Channouf, prominent lid van Movement X, vergat toen wel fijntjes te vertellen dat zijn broer, met zijn auto die misdrijven had gepleegd en dat de buit in zijn woning gevonden was. Vandaag de dag staat het artikel nog steeds zonder enige nuancering online en heeft Movement X of dewereldmorgen geen enkele rechtzetting gepubliceerd. Zegt genoeg over hun 'insteek'. Als je zo racisme meent te moeten ontwaren zal je het natuurlijk vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
SP.A heeft ondertussen ook begrepen dat de multiculturele samenleving in faling is, maar ze willen het niet met zoveel woorden gezegd hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zijn trouwens gemeenteraadsverkiezingen, geen idee wie de SPa tegen De Wever gaat zetten, maar het zal iemand zijn die zich zal moeten opofferen om grandioos op zijn/haar bek te gaan. |
Citaat:
Wanneer je op nationaal vlak kijkt welke taal spa spreekt (door de mond van Tobback) dan zie je dat ze niet afwijken van hun eerdere houding: wij moeten begrip en geduld hebben en we mogen ze niet pesten... |
is het niet veel simpeler ?
in 2012 kon DiRupo moeiteloos zijn kabinetchef naar de Antwerpse partijtop katapulteren(ondanks het al aanwezige probleem van teveel Antwerpse (prov.) vrouwen in de top daar), nu DiRupo koos voor federale oppositie en zo een verwachtte tripartite onmogelijk maakte en Sp-a koud liet vallen (zonder rekening te houden met alle ontslagen die Sp-a hierdoor slikte) ... ligt het net iets moeilijker om een goeie plaats voor zijn protégé op te eisen ... Crombez en Vandenbossche blijven blijkbaar wel de PS-lijn bewaken ... |
Citaat:
|
Citaat:
Na Kathy Lindekens, Christine Van Broeckhoven en nu Kherbache, heeft men telkens vrouwen uitgekozen, die " te naïef" zijn om als vertegenwoordiger van het volk op te treden. Verstand en gevoelens zijn hier storende gaven. Ze zijn niet gemaakt voor de "vuile" stiel van politieker ! Het zijn eender apparatsjiks, die best van de kiezer gescheiden gehouden worden. De "almaci's" lopen er niet dik rond in de Antwerpse straten. |
Citaat:
je opsomming lijkt er eerder ééntje van 'wie past er niet in t rijtje?'. |
Citaat:
O! Excuseer ! Die laatste zin mag men niet letterlijk nemen. |
Citaat:
maar ik bedoelde je gelijke inschaling van Lindekens, Broeckhoven en Kerbache :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be