![]() |
Bent U nog niet aan de vrouw, er is een lekkere wijvenoverschot in Utrecht!
Citaat:
|
Allemaal hoertjes zijn het.
|
Citaat:
Moeten hard op de keukentafel genomen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een unieke kans voor Demper. Wellicht kennen ze hem daar nog niet. ;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ach, maak je geen illusies. Loverboys Tarik en Kutakinte ontfermen zich al over die overige 30. |
Citaat:
|
Was ik 20 jaar jonger ik laadde de verhuiswagen al in.
|
Als vers gearriveerde masterstudent in Utrecht (ik zal mijn locatie eens aanpassen) kan ik jullie vertellen dat het helemaal niks voor de gemiddelde forummer hier zou zijn, nogal veel van deze slimme hardwerkende meiden dragen een hoofddoekje.
Maarruh, ik ga er eens goed voor zitten hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Voor een echt overschot aan lekkere vrouwen denk ik toch dat je het eerder wat verder dan Utrecht zal moeten gaan zoeken .....en ja zelfs buiten Europa ;-):lol::lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O, vast wel, veel en vaak, afhankelijk van het precieze individu. Ik dacht alleen dat veel mensen hier misschien geen zin zouden hebben in seks met hen. Al kan iemand zijn principes natuurlijk ook wel even een kwartiertje aan de kant schuiven als hij er wat voor kan krijgen...
|
Citaat:
gij legt er nogal eieren onder ! |
Rare toestand. Daar moet een bepaalde reden voor zijn. De natuurlijke gemiddelden tonen een klein overschot aan het zwakke jongetjesgeslacht die blijkbaar gevoeliger zijn voor ziektes (vroeger alvast) en die dan op een bepaald moment hetzelfde niveau als het sterke (vrouwelijke) geslacht hebben. Jongetjes/mannen sterven dan wel vroeger en dus is er op LATERE (!!!!) leeftijd een serieus overschot aan vrouwen.
Is de topicstarter zeker dat het over een overschot aan "lekkere" wijven gaat? Het kan natuurlijk dat er een groot deel van de testosteronboys naar Syrië zijn vertrokken, of anderzijds dat ze meer dan drie nichten hebben geïmporteerd (laden en lossen) en ze dan gewoon in Utrecht gedumpt (lees: talek talek talek, ik verstoot je), of eerder: voor de Nederlandse wet gescheiden, maar voor de almachtige Allah nog steeds gehuwd (en zo mag hij er nog steeds mee neuken en kindjes maken). Zo krijg je natuurlijk al snel een overschot (de drie extra vrouwtjes krijgen dan wel een uitkering als alleenstaande moeders met extra kindergeld). Ik denk dat ik het gevonden heb! |
Ik verwacht geen uren intieme liefde in het geschetste scenario nee.
En @ Circe: De mannen zitten niet in Syrië, maar in Eindhoven, Delft, Wageningen, Enschede, Groningen... Utrecht, Leiden en Nijmegen hebben de vrouwenstudies. (Haha, Bovenbuur doet een vrouwenstudie!) (Haha, Bovenbuur hapt!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be