![]() |
Zwemmen in Burkini toegelaten bij Center- en Sunparks.
Terwijl de meeste zwembaden een burkini verbieden, is Centerpark er trots op dat het bij hen wel toegelaten is om met zo'n onding het zwemwater te bezoedelen. Bij Sunparks trouwens ook.
Zwemmen met een short is dan wel weer verboden. Wordt het niet tijd dat we met z'n allen die parken links laten liggen? Het zou alvast een duidelijk signaal zijn. Van Centerparks heb ik geen link daar het vanmiddag op de radio was. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150224_01546493 |
Citaat:
|
De volgende stap zal zijn dat alle vrouwen een burkini zullen moeten dragen om de islamieten ter wille te zijn. Allahoe snackbar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zolang het een strakke badkledij betreft zie ik niet echt het probleem. Dat is toch gewoon een duikerspak?
|
Zo ver ik kan zien, is de "vakantiepark"keten een privébedrijf dat haar eigen regels maar moet stellen.
Een keten die verder mikt op een marginaal publiek en waar ik dus gelukkig verder niet al te veel omgang mee heb. Vrijheid blijheid! |
Citaat:
Ik doe dat ook niet, het water is er veel te nat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat trouwens pure discriminatie is! |
Citaat:
Afijn die bobbel een beetje wegwerken, daar bestaan wel travestiettruuken voor denk ik. |
Citaat:
En ja, een Portugese vrouw kan (soms) met een man verward worden, maar een Noorse zeeman zal zich moeilijk als vrouw voordoen... ;-) |
Citaat:
De islam moet een halt toegeroepen worden met al hun indoctrinaire eisen en hun ziekelijke vrouwenonderdrukking. Deze rotzooi hoort niet thuis in het Westen. Onze poco's ondersteunen blijkbaar met alle plezier een indoctrinatie die de vrouwen op een barbaarse en premiddeleeuwse wijze behandelen. Is dat nu hun fantastische multicultuur? In het belang van deze vrouwen en hun eigenwaarde moet men dit soort kledij verbieden. Of bent u zo naïef om te denken dat die vrouwen deze rommel uit eigen wil dragen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik haal gewoon hetzelfde argument aan als Centerparks en Sunparks. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ik heb vorig jaar in Marokko zelfs dames gezien in burkini met niqab (dus alleen de ogen zichtbaar), totaal onherkenbaar dus. |
De foto in het artikel doet mij in ieder geval denken aan een duikerspak. Zolang het strakke badkledij betreft zie ik geen problemen. Als men echter losse gewaden begint te dragen zoals in Wapper zijn foto, dient het personeel hen hierop te wijzen en desnoods toegang te verbieden tot de zwembaden.
|
Citaat:
Als ze te kennen geven geen burkini te willen dragen moeten ze dat maar duidelijk maken. Ik zal ze dan ten volle steunen in hun eisen. Verder is dit wat mij betreft een zaak tussen uitbater en klant. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik hou wel van de boerkini. Het segregeert moslims van niet-moslims. Ik ga vaak in beveren zwemmen, boerkinis zijn daar verboden, maar onze mohamedanen zoeken dan wel een achterpoortje onder de vorm van een quasi-boerkini.
Wanneer ze binnenkomen met hun gewaden, kijkt iedereen op met een gecensureerde blik. Maar het is duidelijk voor iedereen; jullie zijn niet zoals ons. Dat (quasi-)religieus symbool moet dat duidelijk maken. Laten we dus ons contact met elkaar beperken tot het absolute minimum. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Zouden ze daaronder trouwens nog onderkleding dragen ? Hoe ga je dat controleren, zo'n vieze onderbroek die ze al 3 dagen dragen ? |
Blijft de regel: privé-bedrijf. Handen thuis dus.
Met al dat fascistoïde gedrag hier. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk voor de normale vlaamse meisjes die in bikini gaan zwemmen. Al die testosteronboys waar ze anders al zoveel last mee hebben, gaan nu echt wel kunnen zien wie "eigen volk" is en wie ze wèl mogen lastigvallen.
Bye bye sunparks. |
geloof , ongelooflijk !!
|
Citaat:
Een zwemshort kan ook bestaan uit badstof, zoals een burkini ook kan bestaan uit een andere stof dan badstof. Waar is trouwens het bewijs dat een short niet hygiënisch is? Mijn punt is dat ze hier meten met twee maten en twee gewichten, aan ons om hier iets aan te doen. |
Citaat:
Maar loop gerust rond met die oogkleppen op, voor mij geen probleem. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be