![]() |
‘Sinksenfoor is belediging voor moslims’
Oproer kraaier Jahjah heeft weer iets gevonden om de boel op stelten te zetten. Volgens hem moet de naam Sinksenfoor veranderen omdat een op vijf Antwerpenaren een.islamitische obediëntie is toegedaan.
Eén op vijf is nog altijd een minderheid als ik goed kan tellen en toch moet volgens hem de meerderheid maar plooien. Ook de nadruk op bier en (varkens)braadworsten op de foor ervaren moslims als een inbreuk op de eigen geloofsovertuiging. Schrijfster Nahed Selim beschreef jaren geleden al perfect wat islamisering juist betekent. Citaat:
|
Hoe lang nog????????
Politiek correct antwoord: niets aan de hand, niets te zien. Alles onder controle. Het is maar de enkeling. Doorlopen mensen... :roll: . |
Citaat:
|
De islamisering is zonder twijfel angstwekkend, zeker voor westerse vrouwen. Vooral omdat ze sluipenderwijs gaat en de politiek correcte partijen en de media daar een stevige hand bij helpen. Het doet me denken aan de kikker die zich zou laten koken. D�*t is een mythe, maar de sluipende islamisering is dat niet.
Toch heb ik mijn bedenkingen bij dit artikel. Namen zoals de raaskalderij en Jan-Pieter De Leugheneire doen bij mij een ferme bel rinkelen. |
Citaat:
De raaskalderij staat in de lijst van satirische tijdschriften. Humo en Het Pallieterke staan eveneens in die lijst. Een satirisch tijdschrift is een blad dat de spot drijft met actuele toestanden of personen. Humo is een ernstig opinieweekblad en televisiegids dat ook satirische artikels, rubrieken en cartoons publiceert, doorgaans vanuit links-progressieve hoek. 't Pallieterke is een kruising tussen een ernstig bedoeld opinietijdschrift en satirisch blad. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...in_Belgi%C3%AB |
Ah het is nep. :p
|
Citaat:
|
Een artikel van de raaskalderij serieus nemen...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Jan-Pieter De Leugheneire van De Raaskalderij. Twee andere berichten op de Raaskalderij: Nieuwe Russische wet maakt het illegaal om te zeggen dat Poetin een klein pietje heeft Veel kritiek op God na afgelaste Heilig Bloedprocessie ![]() |
Citaat:
|
Behalve dan het afbollen als hij zegt dat je op zijn heilige land woont :-p
Of als vrouw op dezelfde bus stappen als een joodse man. OT: op een oud topic hebben onze plaatselijke racisten al aangegeven dat het voor hen niet echt uitmaakt of zo'n verhaal nu waar, verzonnen of een spotschrift is: als ze het zelf kunnen geloven is het al een bewijs dat de bruine mannen niet deugen |
De Rechtzetting kan er ook wat van :lol:
http://de.rechtzetting.be/2015/04/07...stenrijk/#read Citaat:
|
Citaat:
Als er "verhalen" zijn die echter kloppen met de werkelijkheid (de liefde van de moslim voor varkensvlees enz) dan is dat zo goed als de werkelijkheid, als hulpmiddel om bestaande toestanden beter in te schatten... "Het bewijs dat de bruine mannen niet deugen enz" Afgezien van het spelletje "je zegt dus dat ze allemaal zo zijn" hebben teveel bruine mannen al het bewijs geleverd dat er iets scheelt ivm hun aanwezigheid! |
Er verplicht u toch niemand van naar de sinksenfoor te gaan, ongeacht van welke godsdienst u bent.
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat erger is. Denken dat dit een echt bericht van Jahjah was. Of weten dat het niet echt is maar er een donkerbruin draadje over maken, wetende dat er toch een paar het zullen geloven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We zijn ondertussen zo gewoon geraakt aan zijn kritiek op onze maatschappij dat we nergens van opkijken. |
Citaat:
Als voorbeeld geef ik u het verhaal dat men in London enkele jaren geleden men ervoor gepleit heeft om de verkeerslichten uit te schakelen in de Joodse wijk op de Sabat. Denken dat de ene godsdienst 'beter' is dan de andere is complete nonsens. En, Ja , ook uw obscuur geloof (Noachietisme, of was is het nu weer) is een aanfluiting van elke rationaliteit. |
dubbel.
|
Citaat:
Uit die hoek is er niets dat nog verwondering kan wekken. When it's impossible to tell whether it's true or satire, you can assume there's a hefty dose of truth in the satire. Richard Dawkins |
Citaat:
|
Het simpele feit dat jij als ongelovige bestaat is een belediging voor moslims.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel me vragen bij alle berichtgeving.
Vanuit de moslimwereld is er echter vrijwel niets dat mij nog kan verbazen, met haat tegen bepaalde individuen of groepen heeft dit niets maar dan ook niets te maken maar wel alles met de hoeveelheid weerzinwekkende feiten uit die hoek. |
Citaat:
http://www.raaskalderij.be/2015/05/s...-voor-moslims/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je constant gekwetst voelen is helemaal hip tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond deze quote echter passen bij het onderwerp omdat het de potentie heeft om waar te zijn. Citaat:
Bijna om het even welk feit veroorzaakt een race om in de meest krachtdadige termen zijn of haar verontwaardigheid te uiten. |
Citaat:
Zou er nog iets overblijven? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be