![]() |
Waarom zwijgen we massaal over de Belgische en Saoedische bombardementen?
De Belgen bombarderen Irak plat, de Saoedi's bombarderen Jemen plat.
Denken jullie dat daar geen kinderen om het leven komen ofzo? We moeten hier niet hypocriet over doen: was het Israël, stond alles in rep en roer en werden wekelijks demonstraties gehouden tegen die vuile zionisten. Maar we zijn geen antisemieten hoor! We zijn enkel tegen de politiek van de staat Israël! :lol: :lol: De Belg toont hier weer zijn gespleten hoofd. |
Hoe kom jij erbij dat "de Belg" niet spreekt over die bombardementen?
|
Om dezelfde reden als ik over Betty van Big Brother zwijg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
For real dude? |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 98264 |
Ja ja lach maar. Ondertussen kan Drukazz zijn deur ni iit stappen of hij staat middenin een pro-Palestina betoging
|
Citaat:
|
Citaat:
http://thesaker.is/ http://english.alarabiya.net/en/News...-s-Sirte-.html |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :-P |
Hoeveel bommen hebben de Belgische gevechtsvliegtuigen al laten vallen op een deftig doelwit?
|
Citaat:
1. Moslims 2. Negers 3. Kinderen van Putin 4. Die gast van de nachtwinkel Verder ben ik het eens met Zon. ![]() Trouwens, waarom geen aanslagen van IS in Israel? |
Citaat:
De reden waarom ge dat niet doet is net omdat het u ook niet interesseert. Uw thread is dus hypocriet, ge kunt uw verwijten net zo goed naar u zelf sturen. Het enige wat u eigenlijk interesseert is Israel. Een echte ongezonde religieuze obsessie. |
![]() ![]() ![]() ![]() :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft België überhaupt wel een zwarte bladzijde ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenbelang komt er niet bij kijken. |
Is bestrijden, en "gematigde" rebellen bewapenen.
![]() |
Citaat:
Lijken wel allemaal deel van de hedendaagse 'as van het kwaad'. Overdreven gesteld. Jawel. Maar wat een agressie alweer van een westers bondgenoot. en de zoveelste oorlog van het Obama regime. Want die geven militair materieel en intel aan de Saoudi. Is het trouwens niet zo dat Israël die oorlog in Yemen ook wel ziet zitten in de hoop alzo de vredesonderhandelingen met Iran te kunnen boycotten? Als dat niet lukt kan men misschien nog eens Libanon of Syrië bombarderen. Dat de Belg een hypocriet is op dit gebied daar ben ik mee akkoord. Zie ook Libië waar België meedeed een van de welvarendste landen uit Afrika kapot te maken zonder dat daar ook maar een publiek noch parlementair debat over gevoerd werd. Waar is de democratie wanneer je ze nodig hebt? Nergens. |
Citaat:
|
Nederland en België gaan de krachten waarschijnlijk bundelen omdat het te duur
is het apart te blijven doen. Ik ben tegen die bombardementen. Het westen lijd aan interventie lust We gaan daar niets goeds tot stand brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou er eerlijk gezegd ook niet mee gediend zijn als er Belgisch belastinggeld wordt verspild voor doeleinden die ons niets opleveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
en quasi de gehele moslimgemeenschap. |
Citaat:
Maar als je zo graag minder regeringen wil... Een hereniging met Nederland zorgt daar ook voor ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik neem aan dat je verwijst naar de bombardementen in Libië? Daar was ik tegen. |
Citaat:
1. Bedoelt ge niet Jeruzalem? 2. Syrië en Irak zijn Israël's vijanden dus het is logsich dat ze die liever zwak zien. |
Citaat:
David destijds vocht ook tegen Goliath alvorens een vorige 'vriend' uit eigen gelederen te laten sneuvelen om officieel op diens vrouw te kunnen zitten. Ik bespaar U verdere visuele beschrijving van liefde der uitverkorenen in de regio. |
Citaat:
Citaat:
Tussen de soep en de patatten beslist België even mee te doen aan een regime change oorlogsagressie. Goed wetend in te gaan tegen de R2P resolutie in de VN over Libië. Staatsterrorisme zou men dat dienen te noemen. Maar de eurocentristen snappen dat blijkbaar niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be