![]() |
Waar is Dyab?
Ik zie ineens dat ik zijn columns niet meer lees in DS?
Zou de heer Dyab Abou Jahjah weer terug naar heimweeland zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan hem bezichtigen , maar voederen is verboden. :-D |
Gasboete geven omdat hij op de trap van het stadhuis zit te Antwerpen. Anderen kregen voor hetzelfde feit ook een gasboete.
|
Citaat:
Da's nieuw ! Of beter uit de duim gezogen. |
Citaat:
Behalve als het Marokkanen zijn , dan durven ze niets zeggen. |
Anselmo...aub...
Een scholier is in Mechelen opgepakt en drie uur vastgehouden op het politiecommissariaat. Daarbovenop moet hij wellicht een boete van honderd euro betalen. De reden: Jef Coulommier (18) at een broodje op de trappen van een kerk. ‘Misschien is dat inderdaad een beetje overdreven’, beseft de schepen van Preventie, Ali Salmi (SP.A). |
Citaat:
:roll: |
Who cares?
Schopt hij sinds enige tijd geen keet, gaan we hem toch niet zelf weer in de belangstelling zeker... |
Mr JahJah was toch gaan vechten in het buitenland, dan hebben ze hem zeker opgepakt voor verhoor?
|
Citaat:
|
Citaat:
m.a.w. hij is op vakantie (https://twitter.com/Aboujahjah/statu...47337016733696) |
Citaat:
Want dat is het namelijk wel,en erger is dat in bepaalde buurten de vuilbakjes aan de bushaltes die elke dag geledigd worden in no time weer proppens vol blijken te steken ,en waar géén enkele ambtenaar die bevoegd is om gasboetes uit te schrijven ook maar in buurt durft te komen om de situatie eens op te volgen én de overtreders te beboeten.... Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp de ongenuanceerde afkeer van iemand als 'circe' beter met de dag. De originele crapuleuze minderheid beinvloedt meer en meer en zorgt voor hun aangroei tot meerderheid. Het is het accepteren & vergoelijken van het gedrag van anderen* [sic] dat ik onbegrijpelijk blijf vinden. *: joe no hoe. |
Citaat:
Maar de dame met het groot balkon heeft haar eigen de das omgedraaid in Mechelen, en dat is toch positief? ;-) Calvo moet je er dan maar bijnemen :( |
Wie geeft er ook maar een hol om wat er met die kerel gebeurt?
|
Circe gisterennamiddag :p
Inspector gadget mod off |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom krijgt die kerel ruimte in de krant ? Zijn schrijftalent is matig en niet echt veel beter dan dat van de gemiddelde bakker, beenhouwer of garagist. |
Jahjah heeft in "onze" media plaats gemaakt voor Jihadexpert Montasser AlDe'emeh. Hij is niet alleen in de Kack, maar ook op de BRT een graag geziene gast.
Wat deze "gematigde moslim" zo anders maakt dan andere moslims wordt duidelijk in dit artikel: http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...al-494601.html |
Citaat:
Citaat:
We moeten strenger worden op het misbruik van onze taal dat ervoor zorgt dat er grijze zones ontstaan en we dingen als "normaal" gaan beschouwen. Van mij mogen mensen in groep samenwonen, de vrije liefde bedrijven, aan groepsex doen, meerdere relaties tegelijk hebben (ik neem aan dat ze dan allen daarmee akkoord gaan), maar ze mogen het niet "huwelijk" noemen. Citaat:
Die Montassers zijn de gevaarlijke mannekes. stapje voor stapje dichter bij de theocratie, tot wij de dhimmiestatus verkrijgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
SAHIH BUKHARIik ga het hierbij laten, maar ben volledig akkoord met Etienne Vermeersch: Citaat:
|
ik kan het niet laten, te grote kluif.
Citaat:
Citaat:
Book 008, Number 3311: Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dyab Abou Jahjah keert vanuit Libanon terug naar België. De voormalige activist voor de Arabisch-Europese Liga doet dat naar eigen zeggen omdat de datingscene in België veel duidelijker en aangenamer is.
|
Citaat:
En ja, dat soort is zowel bij de Kack als bij de BRT een graag geziene gast. Maar zeg niet dat de Kack en de BRT rode bastions zijn. |
Citaat:
|
Toen ik een recente eeuwigheid geleden Belgie verliet (Salut en de kost!) was Aboe Jaja al te onderwerp van veel blabla.
Ik dat het nog niet echt veel geevolueerd is daar! Wat ge zelf niet doet, doet ge beter he... |
Citaat:
|
Citaat:
Want wat staat er? Nou ja, wij, moslims hadden het inderdaad wel wat beter kunnen doen en ja we mogen dankbaar zijn voor de kansen. Maar onmiddellijk daarop" de overheid moet Nederlandstalige imams eisen en daarvoor zorgen". Alsof hij niet weet dat je dan ook opleidingen moet voorzien, en moslims onderling zo verdeeld zijn, dat de executieve, het officiele overlegorgaan met de overheid, geen advies kan geven hoe die opleiding er dan uit moet zien. Want wanneer die keurig opgeleide Nederlands sprekende imam de deur van de moskee in het gezicht krijgt, omdat hij de " foute" intepretaties van het geloof verkondigt( niet denkbeeldig gezien de discussie met Etienne Vermeersh)staat er toch nog een door het moskeebestuur gekozen imam te prediken die wel verkondigt wat het bestuur horen wil. En ook" die jongeren konden nergens terecht met hun vragen en politiek engagement". Ja doei..dat is gewoon een leugen.Deze samenleving stuurt straathoekwerkers, jongerencoachen, speelpleinwerkers, buurttoezichters, en jeugdwerkers de straat op, subsiditeert het allochtoon jongeren verenigingsleven, islamitische les op school en dan konden die jongeren nergens een vraag stellen? Inderdaad niet thuis en niet in de moskee, maar wel ergens anders. Bij die verenigingen zoals jongeren voor islam, daar kwamen jongeren terecht en kregen ineens een volwaardige opleiding tot moslim. Gebaseerd op het salafisme, wat lijnrecht tegenover Westerse waarden staat, maar volgens die meneer als deskundige moeten we ook die richting gewoon toelaten, moslims kiezen zelf wel. Mooi niet, richtingen die zo duidelijk aanzetten tot haat tegenover deze samenleving, hoeven we helemaal niet in het keuzepakket te laten, zeer fout advies! Voor niet moslims tenminste, voor moslims geweldig nieuws, mochten we zo dom zijn dit te doen. En dan die hoofddoek.. wanneer moslims mekaar nu maar vertellen dat het een bewuste keuze moet zijn, dan moeten wij geen beperkingen opleggen. Want nu zijn die bewuste moslima's de dupe hoor. Nu, het kan het niet schelen hoe bewust of niet die keuze is. Maar wat me wel kan schelen is het vrouwonvriendelijke gedachtengoed en geloof me, vrouwonvriendelijk is een eufemisme. Als niet moslima wil ik niet geconfronteerd worden met dat gedachtengoed, maar gun vrouwen wel de vrijheid de guillotine van hun rechten te dragen. Maar wanneer niet, dat bepalen wij. Dus ook de ongelovige vrouwen hebben een stem in dat debat, het mag, maar niet steeds en overal, punt uit. de man pleit zoals gebruikelijk voor nog meer islamisering, ookal klinkt het beter dan bij de meesten. |
Is of Dyab, wat is er het ergste voor de islam? :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees aub het boek van Anwar Shaikh : "Islam, the Arab National Movement" dan weet je direct waar we heen gaan. Het volledige boek vind ik niet meer, maar hier leer je vast ook al wat bij: http://www.atour.com/government/docs/20000609n.html Een interview met Anwar Shaikh hierover: https://islamicterrorism.wordpress.c...-anwar-shaikh/ |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat verkoopt de krant niet zo goed zekers? En verder blijkbaar nogal onrespectvol gedrag van de geklaagde... 8-) Voor sommigen is dat laatste normaal blijkbaar. Meneer, u mag hier niet parkeren... Reactie, Eh seg joeng! Nah nieh zoagen hey... Resultaat boete... en zich beklagen over facho flikken, pigs, het systeem...:roll: En uiteraard voor de pers een aangedikt verhaaltje ophangen en het grote slachtoffer spelen... :oops: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be