![]() |
De muur.
Citaat:
De Groene en Rode politiekers alhier genre roepend kalf Onckeldinges moeten nog maar een showtje meer komen geven... De echte asielzoekers moeten we kunnen opvangen en ook terugsturen naar hun land wanneer bvb de oorlog daar weer stopt, dat zou "in aantal" geen probleem moeten geven maar nu komt iedere vreemde oelewapper hier binnengeslopen, gooit zijn papieren weg en veegt zijn/haar voeten aan wat hen hier gevraagd en geëist wordt! |
Als je de statistieken moet geloven dan komen er in België iedere dag opnieuw 80 personen asiel vragen. Dus moet je elke dag voor 80 opvangplaatsen zorgen. Dat is toch onmogelijk.
|
Citaat:
100 dagen : 8000 1000 dagen : 80.000 Enz. En dan zich maar voortplanten dat de stukken er af Vliegen, en met partners uit het thuisland trouwen, en familiehereniging (= heel hun dorp laten overkomen )... Complete waanzin. |
Een goed uitgelegd militair tentenkamp in the middle of fucking nowhere in Roemenië kan een jaar of 5 opvangen.
In 5 jaar kan een soylent green koekjesfabriek gebouwd worden en iedere werkloze in Europa een basis voeding leveren. Maar dan moeten we we meer asielzoekers gaan opvangen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130318_099
Gent. Elk jaar zijn er ongeveer 2OOO autochtonen minder en komen er ongeveer 3OOO allochtonen bij. Elk jaar worden er ook ongeveer 1OOO , voornamelijk Turken Belg. Met dergelijke cijfers "verbruint" een stad op 2O jaar. Dit is geen immigratie meer maar een invasie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kunnen alleen 1OO procent autochtonen "kalveren" zijn ? Hoe racistisch is dat wel niet Jack ? ;-) Foei. :twisted: |
Heeft niks met racisme te maken.
Als ik als 'witte' iemand 'bruine' noem dan ben ik strafbaar want dat is een racistische uitspraak en dan kan er tegen mij een klacht neergelegd worden bij de politie door die 'bruine'. Maar als een 'bruine' mij 'witte' noemt en ik naar de politie ga om klacht neer te leggen dan word het nog niet eens opgeschreven en moet ik van de politie zonder enig verhoor naar huis gaan. |
Citaat:
Ow nee, die verdienen daar aan, dat vergat ik even. 8O Het is zoals u volledig terecht wist te schrijven complete waanzin Waar gaat dat eindigen:? Volksraadpleging misschien? Bent voorstander van die ongecontroleerde toestroom van illegalen (anderen) naar ons land/Europa. Sorry maar de hoorn des overvloeds is ook hier in ons land al enkele jaartjes leeg. ![]() Einde van het begin of het begin van het einde ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch vreemd dat uitgerekend Hongarije nu weer een muur aan haar grenzen optrekt. Op 2 mei 1989 -nauwelijks 26 jaar geleden- waren diezelfde Hongaren de eersten die het IJzeren Gordijn afbraken. Omdat ze zelf wilden reizen en gaan en staan waar ze wilden. Toen waren het West-Europeanen die jarenlang lippendienst aan de vrijheid van de Oost-Europeanen bewezen die het IJzeren Gordijn opnieuw wilden optrekken, en liefst veel hoger. Nu de Hongaren zelf bij de Europese Unie zitten trekken ze plots zelf terug een muur op. Ze ontzeggen anderen nu het recht om te gaan en te staan waar ze willen die ze een kwart eeuw geleden nog voor zichzelf opeisten.
Konklusie : alleen het eigen blanke volk met kredietkaart mag zich overal ter wereld vestigen en gaan en staan waar ze willen. |
Citaat:
mochten er mensen (ongewild/ongevraagd) in uw hof kamperen of "kamperen" ?? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heeft u weet van reddingsacties , opvang of gratis levensonderhoud dat aan die arme blanken werd gegeven ? |
Ik ben geen fan van Orban maar deze keer heeft hij toch groot gelijk. De buitengrenzen v/d EU moeten dicht. Oostenrijk heeft het ook begrepen. De toestroom van vluchtelingen moet opgevangen worden in de buurlanden. Zij moeten hier geen welkom verwachten.
|
Citaat:
Het land staat op ontploffen. Het verbaast me dat Oostenrijkse boeren er nog niet een paar aan de riek geregen hebben. |
Citaat:
Citaat:
De "blanken" zichzelf gebleven en tot nu toe succesvolle veroveraars.. Eten of gegeten worden. Nog steeds een keiharde waarheid waar niet aan te ontsnappen is. Citaat:
Citaat:
Maar zoals het nu is, dat de rijkdommen weggegeven worden en zo dun uitgesmeerd, dat iedereen even arm gaat worden.... Da's echt te lomp voor woorden. |
Citaat:
Waarom wordt het probleem alginder niet aangepakt ?? Citaat:
ontdekking , en ja , eventueel zich vestigen , maar .... dit kan je niet vergelijken met nu !! https://en.wikipedia.org/wiki/Indian https://en.wikipedia.org/wiki/First_Nations |
Citaat:
![]() Dan vraag je u terdege af, gaan er andere landen volgen en ook 'muurtjes' bouwen? Ik schreef het hier al eens lange tijd geleden, 'back to the wall'? Misschien levert dat ook een nieuw concert van Roger Waters op? :-D Citaat:
|
Citaat:
Maar weigert pertinent veelal asielaanvragen en heeft er 6 dagen geleden nog 500 weggestuurd. Deze crisis moet ons bij elkaar brengen, en als een Europees front aldaar kampen bouwen. Wij en onze voorouderen hebben ontelbaar geld aan defensie besteed, maar men kijkt er apatisch op en gaat doelgericht te werk waar de staat beter van wordt. Nooit de mens zelf. Ga waar de boten vertrekken, voer een massa leger offensief uit en zet aldaar een vluchtelingen kamp. Not easy. Wel nothing great ever came easy! En we hebben een leger voor iets, waarom staat de EU er op te kijken? Was Frankrijk niet degene die verantwoordelijk is voor Libie? De banken zitten safe, maar komt langs de andere kant maar allemaal Europa binnen? Goe bezig! Andere leiders, een republiek Europa, NU! |
Europa ontvangt 76.300 asielzoekers per jaar.
13 nieuwe asielzoekers per 10.000 inwoners En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan ... Probleem aanpakken aan de bron punt ‘Europa moet in handen blijven van de Europeanen’ De Hongaren blijken op dat punt ietsje verstandiger te zijn dan de rest van Europa of zie ik dat weer totaal verkeerd :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bs'd
Moest iedereen nu gewoon eens lekker in z'n eigen land blijven, veel problemen zouden opgelost zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
De gehele Joodse bevolking wordt geschat op zo'n kleine 15 miljoen inwoners. Eretz Yisrael lijkt mij groot genoeg daarvoor. |
Ieder land is verantwoordelijk voor zijn bevolking.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is moeilijk te benoemen aangezien ze nooit op de voorgrond treden. Ze worden niet vernoemd op tv of in de krant. Tijdens de zogenaamd "Russische" of "Franse" revolutie waren heel wat volkscommissarissen joden. Ik zie niet in waarom het tijdens de multiculturele revolutie die we nu meemaken anders zou zijn. |
Citaat:
- al die café's waar alcohol wordt geschonken , zonder dat je ze mag platbranden - raamprostitutie zonder dat je die vrouwen publiek mag stenigen -homo's die hand in hand lopen zonder dat je ze van een toren mag werpen -vrouwen in minirok die je moet laten voorbijgaan zonder dat je ze "hoer" mag noemen -Geen tsjop-tsjop plein met regelmatige voorstellingen van onthoofdingen , handafhakkingen enz... -vrouwen die hier gelijk zijn voor de wet, je mag ze zelfs niet ongespraft wat kletsen geven enz.... De potentiële ergernissen zijn eindeloos ;-) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be