![]() |
Sterke drank 3,3 euro per fles duurder!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-duurder.dhtml
zelf woon ik op een 20-tal minuten rijden van de Franse grens,even diesel tanken,4 flessen van mijn geliefde havana-club rum en wat verzorgingsproducten voor mijn vrouw leveren dan al 30 euro op!Terwijl ik daar ben koop ik alles wat ik nodig heb,ook wat dezelfde prijs heeft als hier.De regering Michel is gewoonweg nog stukken erger dan die van Di Rupo.Is dit de kracht van verandering?Deze belastingen zijn gewoon nefast voor de concurentiepositie van onze winkels. |
Je kan ook wat minder drinken, zie je de dingen helderder.
|
Citaat:
Maar dat heeft geen avance, ze is daar te slim voor. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu bespaar je naar eigen zeggen zoveel meer dat je extra 3 flessen kan kopen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als je naar Frankrijk wil rijden om daar evenveel te betalen, dan heb je nog centjes genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat goed dat de regering aan de volksgezondheid denkt.
|
Steekt uw eigen moonshine installatie in elkaar thuis. Ge koopt cash de propaanflessen, graan, etc.... en niemand komt er achter als ge om de zoveel tijd uw eigen voorraad stookt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Pakkans is wel nul als je niet gaat verkopen vrees ik :) |
Drink met mate(n) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand die dat geloofd natuurlijk. Terecht. Is dat moeilijk eigenlijk? Zelf wat fruitlikeur maken of zo. Moet je daar alcohol daarvoor kopen? |
Citaat:
|
Citaat:
s'Morgens vertrekken, en de volgende morgen terugkeren.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
stel dat iedereen werkt en 20% meer verdient dan aan den dop. Dan heb je 500.000 werklozen en gelijkwaardige statuten die 4000euro meer verdienen of 2miljard meer BNP stel dat al die werklozen niet meer van de begroting afhangen, dan moet de overheid 10miljard minder sociale zekerheid uitbetalen... stel dat al die werklozen ook nog eens sociale zekerheid bijdragen, dan moet je als overheid nog eens 5miljard meer inkasseren. Dus bij wie zitten dan de meeste dollars ??? 15mioljard bij de gemeenschap en 2 miljard bij de burger.... Mij lijkt het potentieel om de burger meer te doen verdienen dan toch wel significant groter, dan wat jij hier blijkbaar in uw mentale blokkage ziet IK reageer gewoon op infographics die gemaakt worden en verspreid worden en zeg nu eens zelf wat ik begrijp onder een goeie tax shift. Dat de oppositie daar kritiek op heeft dat mag, maar je moet het debat wel eerlijk voeren En BOLLEKE nu ivm alcoholisme: ik denk dat 70% van de armoede bij het OCMW gelieerd is aan alcoholisme, drugs, cigaretten, energieproblemen, gezondheidsproblemen en slecht economisch inzicht. De rest zijn mensen die eens pech hebben en een accident de parcours hebben in hun leven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be