![]() |
Oplossingen voor het vluchtelingenprobleem ...
Eigenlijk is het heel simpel:
- Ons benzine verbruik zoveel mogelijk trachten terug te schroeven: meer met de tram rijden dus .. auto's op batterijen ontwikkelen/zoals met die speelgoedautootjes, idem voor de scheepvaart .. vliegtuigverkeer inperken door hypersnelle treins te ontwikkelen .. Voila sé: simpel toch :-D - Een basisinkomen voor iedereen waar ook ter wereld, en overal betere infrastructuur. Zo zal men ook minder economische vluchtelingen hebben. - Een one child policy voor iedereen, no exceptions! Behalve voor wie adopteert, :-D - Een wereldmunt, dus geen USD die andere valuta de loef afsteekt. - Een centraal wereld dna-register opdat niemand zomaar in de natuur zou kunnen verdwijnen en elders een tweede basisinkomen zou bekomen. Kortom: iedereen altijd traceerbaar :-D - Gevaarlijke sujetten in quarantaine in een afgelegen zone :-D - ... Heb ik soms geen goede ideetjes? XD! :lol::-D:lol: |
Ik weet niet wat U slikt, snuift of spuit, maar dat moet toch grof spul zijn.
|
Citaat:
|
Zo zot als een achterdeur
|
Heil de NWO!
|
Citaat:
|
Waar beweer ik plots dat ik het beter weet?
Al zal dat wschl wel zo zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd dat het scholeke terug begint ;)
|
Citaat:
|
... het is mij al opgevallen dat er redelijk wat bejaarden zijn , kunnen we er die niet bijnemen in een eindoplossing ?
|
Ik wil ze niet uittypen. Wegens diverse redenen. Maar we weten het allemaal...
|
Citaat:
|
Niet alles is slecht wat ze schrijft, maar wel onvolledig.
Bijvoorbeeld: Citaat:
|
Waarom de adele dan wel miljoenen per maand bedelen maar eigen volk nog geen basisinkomen gunnen. Hun eigen kinderen nog niet eens.... :roll:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
Iedereen in dit onland heeft immers al een basisloon. Kinderen hebben kindergeld. Studerende armoeizaaiers hebben studiebeurs. Dopper hebben dop. Zieken hebben ziekengeld. Leefloners hebben leefloon. Werkmensen hebben een loon. Gepensioneerden hebben een pensioen. En zotten, tja zotten, dat weet ik zo niet, hoe zit dat eigenlijk bem heu sorry Peche? ;-) |
We moeten ook een beetje aan onze lokale industrie denken.
Omgekeerd baggeren ! 1. De Middellandse Zee volstorten met een mengsel van Beton en Mestoverschotten. 2. De Gazastrook uitbreiden tot 1.500.000 km2. |
Er staat aan het Sintjansplein Te Antwerpen een woning van het Vlaams Belang al jaren leeg,wel nu ...............
|
Citaat:
Basisinkomen is een mooi principe maar moet langzaam opgebouwd worden. Als op dit ogenblik een pas aangekomen vluchteling - asielzoeker of wat voor soort immigrant ook, hier direct eenzelfde inkomen krijgt als ik, terwijl ik al veel meer dan 60 jaar mijn botten heb afgedraaid in dit land, dan zeg ik : niks van! Stop! Eerst ik en dan de rest! One child policy voor iedereen : volledig akkoord. Dat heb ik hier zelf ook al in andere draadjes voorgesteld. Wereldmunt? Ga dat eens in andere landen uitleggen! En ik bedoel werkelijk niet de USA. Ik denk eerder aan de Arabische landen. DNA-register ... Heeft voordelen maar is toch ergens ook een aanslag op de individuele vrijheid. Gevaarlijke sujetten in quarantaine in een afgelegen zone : goed idee! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
En je geeft je loon af aan de asielzoekers zodat ze kunnen eten. Dan zullen er wel 50 asielzoekers in jou spuiten en ben je zo zwanger. |
Citaat:
Zijn ze gelijk naar de filistijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Aushwitz is back,this time for brown and black.Is dit geen oplossing?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be