|  | 
| 
 Rutten: ‘Moeten we ze dan laten verdrinken?’ Bron Detail tekst: Citaat: 
 Vroegen wij dat, dat ze in bootjes gingen klimmen en aan een slim opgezette invasie begonnen, ik dacht het niet. Citaat: 
 In ons land (sommige andere Europese landen) gaat de regel nog altijd op: Alles voor de 'anderen' (lees: vreemdelingen, gangsters, sans papiers, bootvluchtelingen een ellenlange lijst ... ) en niets voor de autochtone bevolking. Met dank aan Mevr. Rutten. Problemen oplossen aan de bron (lees: in eigen land) punt Voor wat was dat 1 miljard € eigenlijk 'vrijgemaakt'? Waarschijnlijk is Mevr Rutten weer zo ééntje die er aan zal verdienen, kassa kassa  zeg maar, met ze maar lukraak te laten infiltreren. | 
| 
 Stof tot nadenken, onthullend. Mee in een trein vol illegale immigranten. Video. :roll: | 
| 
 Mevrouw Rutten, Er verdrinken al meer dan 5 jaar mensen in onze oceaan dat ons verbind met het Oosten. Er zijn al reeds duizenden mannen, vrouwen en kinderen verdronken. Nochtans waren er toen ook politici aan het woord, die geen aandacht kregen. Zij kwamen met meerdere oplossingen die een oversteek minder interessant maakten. Waarom kreeg het toen geen aandacht maar vandaag wel? Namens wie spreekt U als U zegt mensen nodig te hebben? Hebben de bedrijven goedkope werkkrachten nodig? Ja U zal daar niet gelogen hebben. Maar de hypocriete show mag eens stoppen, je komt jaren te laat en laten we nu eens luisteren naar de mensen die altijd al gesproken hebben, maar simpelweg de aandacht niet kregen. | 
| 
 Laten verdrinken.  Neen.   Aktief naar mogelijke drenkelingen gaan speuren, nah, ook niet. En elke mogelijke drenkeling in huis nemen, al helemaal niet. | 
| 
 Waarom hebben we nodig? Hebben we werklozen te weinig? Trouwens, als je er een paar nodig hebt schrijft ge gewoon een vacature uit en voert een geschikte kandidaat in. Daar moeten we geen eindeloze stromen vluchtelingen voor opnemen. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Die vraag was inderdaad een zeer vuile steek van Rutten, richting Belang. Als ik goed gelezen heb, vroeg de voorzitter van 't Belang letterlijk: "Wie gaat het pensioen van mijn bomma betalen". En daarop antwoordde Rutten dat. Oorlogsvluchtelingen opvangen in hun eigen buurlanden, is niet hetzelfde als ze maar laten verdrinken. Stout dus van Rutten. Harde politiek ... . | 
| 
 't Is ne'n Nederlander dus wie luistert daar nu naar :D Mijn antwoord zou zijn JA maar dat is dan weeral mensonwaardig zeker. | 
| 
 hela, het gaat over gwendolientje he! | 
| 
 Wij hebben geen enkele verantwoordelijkheid tegenover mensen die er vrijwillig voor kiezen bepaalde risico's te nemen met gevaar voor eigen leven. Om in veiligheid te raken voor oorlog hoeven ze niet over zee. Buurlanden zijn veilig. Iedereen die over zee 'vlucht' is geen vluchteling maar een economische migrant of jihadistische veroveraar. | 
| 
 Citaat: 
 Van Engeltjes praat tot 'succesverhalen' - Positivisme tot en met! Alles gaat steeds goed, in haar probleemloze Wereld. Nooit werkelijke problemen, slechts oplossingen die nog niet werden behandeld. A propos: Wat heeft deze vrouw nu al concreet gepresteerd, ter verbetering van onze 'Autochtone Belgische samenleving' ??? :evil: Kiezers het is al ruim te laat , om wakker te worden. Syrische werkers, hebben slechts de verdienste UW WEDDEN naar beneden te trekken en meer van onze mensen naar den DOP te sturen. :evil: | 
| 
 Citaat: 
 Hangmatters hebben we teveel. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Bs'd Nee. We moeten onze eigen cultuur en economie vermoorden. Dom kalf. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Ik ga niet eens meer stemmen voor Europa. En dat is voor mij "a big deal". | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Citaat: 
 Kunnen die ondertussen wat nuttigers doen dan werken. | 
| 
 Citaat: 
 | 
| 
 Eigenlijk moeten we ze laten verdrinken. Het is dat al die interventies in het Midden-Oosten zo nuttig en constructief waren. Zo hypocriet. Als de VS duizenden bommen op Afghanistan en Syrië gooit is Rutten niet verontwaardigd. Wat een kul, allemaal. Al die kinderen dood door bommen, maar dat is niet erg.... Ofwel hang je altijd den bleiter uit of wel niet, een beetje consequent zijn aub.... | 
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. | 
	Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.

Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be