![]() |
Steeds meer vrouwen gaan naar de hoeren
|
Geef de dames eens ongelijk.
We hebben Demper als prachtvoorbeeld waarom vrouwen liever een professioneel inhuren. PS, eigen inbreng is een vereiste volgens het forumreglement. |
Citaat:
de titel is wel misleidend. deed me denken aan dat liefje dat ik ooit had, die keek graag toe. nu, naar de hoeren heeft ze me nooit gekregen, ondanks veel aandringen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan iedere behoefte moet voldaan worden. Zoniet, gaat er iets wringen. . |
Citaat:
Ik vind het geen punt hoor, vrouwen die zichzelf verlagen naar het niveau van een man. |
Citaat:
Kortom een hele waslijst. |
Citaat:
Ik zie mijn vrouw in een iets ander licht. Ze is mijn gelijke, doch anders. |
Waarom zouden ze voor een worstje een gans varken in huis halen? ;-)
|
Allez mannen, jullie kunnen iets bijverdienen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
behalve dat the real thing toch the real thing blijft. |
Kort een krachtig:
So f*cking what? |
Citaat:
. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond dat inderdaad een varken. Wie doet dat nu. |
Citaat:
|
Veel van die iets oudere vrouwen smachten naar een pik. Die kunnen ze niet meer krijgen omdat ze iets ouder worden tenzij ze vrede nemen met de spreekwoordelijke zatlap die dan zijn bierbuik tegen hen aan schurkt. Tuurlijk willen die betalen voor een gogolo waarvan ze zijn lul niet eerst mieten reanimeren met elektroschoks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Kort door de bocht. Sex, geen probleem. Vrije handel, geen probleem. Waarom problemen zoeken als mensen de 2 combineren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik stel gewoon vast dat het feminisme voor vele problemen zorgt, niet in het minst voor de vrouwen zelf die teveel hooi op hun vork dienen te nemen met alle gevolgen van dien voor kinderen en relaties. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen moeten meer leren omgaan met hun eigen vrouw en hun eigen huishouden en hun kinderen ,mannen hebben ook evenveel in de pap te brokken in hun huishouden, wie wil nu nog aan den haard zitten als vrouw en wereld vreemd en achterlijk blijven tussen 4 muren?:roll:
|
Citaat:
Paternalisme is ongewenst. |
Citaat:
vrouwen smachten naar een pik en mannen naar een kut oudere mensen zien er doorgaans niet meer uit dus betalen ze iets jongs maatschappelijk wel interessant een vrouw die met 50 naar de hoeern gaat is modern, geëmancipeerd, komt voor zich op, is vooruitstrevend, da's cool, ... een vent die met 50 naar de hoeren gaat? d'as gewoon een vetzak die scheefpoept |
Citaat:
Moet je de oorzaak daarvoor niet eerder bij de pampers gaan zoeken? |
Citaat:
Citaat:
Een vrouw in een vaste relatie, waarbij de afspraak monogamie is, die naar de hoeren gaat, poept ook scheef. Citaat:
Naar de hoeren gaan is een pak minder "erg"* dan een misdienaartje op het altaar leggen. * Op voorwaarde dat de ingehuurde prostitue, welk geslacht dan ook, de job vrijwillig uitvoert. |
Citaat:
Opvoeding in een klassiek gezin gebeurd minstens door 2 volwassenen. Dat Blue Skies kinderen als kleutertuiners nog in hun broek doen spreekt boekdelen over Blue Sky. |
Ik blijf nog steeds fervent fan van vrouwen maar hier bij mij komt er geen één meer binnen omdat ik van het standpunt uitga nu dat het allemaal geldwolven/hoeren zijn.
Graag reactie. :-D ![]() p.s. Raar beest dat zich schuil hield naast de computer hier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be