Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Wedden: Welke krantenopinie zal als eerste het Islam woord durven gebruiken? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=225523)

Karel Martel B 14 november 2015 09:14

Wedden: Welke krantenopinie zal als eerste het Islam woord durven gebruiken?

Alleszins niet Lex Moolenaar in de frut. Gewoon meer politiek correct discours.

http://www.gva.be/cnt/dmf20151114_01...chte-raadgever

Citaat:

Laten we dit weekend stilstaan bij het tragische lot van de vele slachtoffers in Parijs en ons kwaad maken op de zieke geesten die in staat zijn om andere mensen zoiets vreselijks aan te doen.
"Zieke geesten" hebben het gedaan. Lafheid, uw naam is Lex Molenaar!

Karel Martel B 14 november 2015 09:18

Ook Prof. Genserik Reniers schrijft een "islam" vrije opinie in de Morgen.

http://www.demorgen.be/buitenland/pa...ropa-bd74a409/

De gemuilkorfde 14 november 2015 09:35

Met al die woorden die ze hier proberen te vermijden, straks gaan ze geen zin meer kunnen maken, want het werkwoord dat ze willen gebruiken staat op de zwarte lijst.
Pardon, op de met roetstrepen besmeurde lijst.
Laat niemand gezegd hebben dat die lijst zwart is.

Karel Martel B 14 november 2015 09:36

Rudi Vranckx gebruikt het I-woord: islamhaters

http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...n-Parijs.dhtml

Citaat:

Op Twitter zie je dat de woorden van islamhaters gisteren al luider gingen klinken. Dan hebben ze gewonnen, want dan kunnen ze gefrustreerde jongeren die openstaan voor hun ideologie beter rekruteren.
Links of masochisme, wat is het verschil?

De gemuilkorfde 14 november 2015 09:39

[quote=Karel Martel B;7892351]Rudi Vranckx gebruikt het I-woord: islamhaters

Typisch, nu ligt de schuld niet meer bij de terroristen, maar bij de "terroristenhaters".
Tijd om extra te pamperen :roll:

daiwa 14 november 2015 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7892289)
Alleszins niet Lex Moolenaar in de frut. Gewoon meer politiek correct discours.

http://www.gva.be/cnt/dmf20151114_01...chte-raadgever

"Zieke geesten" hebben het gedaan. Lafheid, uw naam is Lex Molenaar!

Alle registers worden open getrokken om de islam uit de wind te zetten.

Indomitable 14 november 2015 13:18

Ik braak op alle religies.

F.B. 14 november 2015 13:21

Rik Coolsaet? Kan die nog eens komen zeggen dat we overdrijven.

Karel Martel B 14 november 2015 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7892974)

Dat mag, maar gelieve toch op te merken dat niet alle religies in dezelfde mate "zieke geesten" aantrekken of produceren.

Argusx43 14 november 2015 15:53

Gaan ze nu nog moskees subsidiëren?

Indomitable 14 november 2015 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7892983)
Dat mag, maar gelieve toch op te merken dat niet alle religies in dezelfde mate "zieke geesten" aantrekken of produceren.

De aanslagen op de abortusklinieken, kinder misbruik, verkrachte nonnen, aids-holocaust in Afrika....etc....etc. Ze zijn net zo ziek!

circe 14 november 2015 15:59

[quote=De gemuilkorfde;7892360]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7892351)
Rudi Vranckx gebruikt het I-woord: islamhaters

Typisch, nu ligt de schuld niet meer bij de terroristen, maar bij de "terroristenhaters".
Tijd om extra te pamperen :roll:

zo zijn er al velen. Ook Marc Van Ranst de anti-semitische viroloog maakt zich vooral zorgen over het feit dat extreem extreemer en extreemst of extreemsterderder rechts hier garen van gaat spinnen.

quercus 14 november 2015 16:01

Citaat:

Dat is een erg ondoordachte reactie.

Karel Martel B 14 november 2015 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7893415)
De aanslagen op de abortusklinieken, kinder misbruik, verkrachte nonnen, aids-holocaust in Afrika....etc....etc. Ze zijn net zo ziek!

Aids?

Als je doet wat de paus zegt, dan krijg je geen aids.

circe 14 november 2015 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 7893427)
Aids?

dat klopt! geen sex voor het huwelijk en geen sex buiten het huwelijk = geen aids. (tenzij je trouwt met iemand die via geboorte aids heeft gekregen).

Probleem is dat ze dan enkel onthouden: geen gebruik van condoom (de paus zegt dat we geen condoom mogen gebruiken). Dat de paus zegt dat je geen sex voor of buiten het huwelijk mag hebben vergeten ze dan conveniently.

circe 14 november 2015 16:06

Het heeft dus niks met islam te maken en nee, degenen die durven zeggen dat het wel met islam te maken heeft zijn extreemsterderder rechtse neo nazi fascistische zakken:

Wat zou er gebeuren als Michel, Rutte, en alle andere West-Europese leiders nu eens durfden zeggen dat het wèl islam is? enig idee hoeveel baardapen er dan op ons af zouden komen? Dus nee, ze hebben een probleempje met de islamitische staat (Hollande durfde zelfs dat niet zeggen maar sprak over DAESH, dat bekt veiliger), ze hebben écht, nee, helemaal geen probleem met islam aan sich hoor, want dat is de religie van de vvrede toch?

tenslotte is het allemaal Allah die het heeft gedaan:

Citaat:

8.12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

13. Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet. En wie tegen Allah en Zijn boodschapper strijdt, (wete) Allah is voorzeker streng in vergelding.

14. Dat is (uw straf), ondergaat haar daarom en weet dat er voor de ongelovigen de straf van het Vuur is.

15. O, gij die gelooft, wanneer gij degenen die niet geloven, op u af ziet komen wendt hun dan niet uw rug toe.

16. En wie op die dag zijn rug toekeert, tenzij hij voor het gevecht manoeuvreert of om plaats te nemen bij een andere groep, doet inderdaad de toorn van Allah over zich komen en de hel zal zijn tehuis zijn en dat is een slechte verblijfplaats.

17. Gij dooddet hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. En gij wierpt niet toen gij wierpt, maar Allah was het die wierp, opdat Hij de gelovigen een grote gunst van Zich mocht bewijzen. Voorzeker, Allah is Alhorend, Alwetend.

9.9. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.
zo, Rutte weet echter dat hij niet tegen islam moet strijden maar wel tegen degenen die islam volgen... of nee wacht, tegen degenen die heu......zich IS noemen? of wacht tegen degenen die zich DAESH noemen. oef! we zijn er.

En nu hoor ik net wat moslims klaar en duidelijk zeggen dat het niet hùn islam is? Welk boekske hebben zij dan?

Indomitable 14 november 2015 16:07

Citaat:

Aids?

Dus als de paus zegt verkracht kinderen dan is het ook goed.

Peche 14 november 2015 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7893432)
dat klopt! geen sex voor het huwelijk en geen sex buiten het huwelijk = geen aids. (tenzij je trouwt met iemand die via geboorte aids heeft gekregen).

Probleem is dat ze dan enkel onthouden: geen gebruik van condoom (de paus zegt dat we geen condoom mogen gebruiken). Dat de paus zegt dat je geen sex voor of buiten het huwelijk mag hebben vergeten ze dan conveniently.

Ge leeft nog. Ik wist wel dat het juiste topic de mensen zou teruglokken.
Ik en mijn kleine teen onderhouden een goede relatie.

Mindset 14 november 2015 16:09

of moslimterrorisme. Voorlopig blijft het angstvallig tot "terreur", "terrorisme" of IS.

Indomitable 14 november 2015 16:10

Geef de Rooms Katholieke Kerk hun macht terug en ze zijn gelijkwaardig aan de Islam.

Karel Martel B 14 november 2015 16:24

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 7893440)
Dus als de paus zegt verkracht kinderen dan is het ook goed.

Indomitable 14 november 2015 16:46

Is genoteerd.

Mindset 14 november 2015 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 7893395)

maar natuurlijk. Saoedie-Arabië en USA willen dat. EU heeft maar ja te knikken. En Merkel wil niets anders. Zij wacht op haar gang-bang met jihadisten.

Patrick M. 14 november 2015 17:49

Als er iets gebeurd durven ze de nationaliteit van de daders er nog niet eens bij zetten, laat staan dat ze het geloof waaruit de daders handelen er bij durven zetten.
Maar als een autochtone Belg iets mispeuterd heeft staat de stad erbij en de initialen.

ilfalco 14 november 2015 17:51

Ik begin steeds meer en meer een afkeer te krijgen van de VS. SA, QUATAR en Turkije steunen en bewapenen( SA kruisigt en onthoofd dissidenten) en de eigenlijk religieus bijna seculiere Assad bombarderen.

daiwa 15 november 2015 04:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 7893395)

Natuurlijk,Homans gaat het verdriedubbelen!

Citaat:

Aantal erkende moskeeën verdriedubbelt

Vlaanderen gaat een vijftigtal bestaande moskeeën erkennen. Dat heeft minister van Binnenlands Bestuur Liesbeth Homans (N-VA) bekendgemaakt.

TV-verslaafde 15 november 2015 06:05

Citaat:

2!..... Nu opspringen; GODVERDOMME!

TV-verslaafde 15 november 2015 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. (Bericht 7893643)
Als er iets gebeurd durven ze de nationaliteit van de daders er nog niet eens bij zetten, laat staan dat ze het geloof waaruit de daders handelen er bij durven zetten.
Maar als een autochtone Belg iets mispeuterd heeft staat de stad erbij en de initialen.

Sorry om het zo letterlijk uit te drukken.

Moed, penis en ballen; daar begint het allemaal mee.... :evil:

subocaj 15 november 2015 07:02

Citaat:

Dikke 2

Snerror 15 november 2015 07:16

Aboe JahJah heeft in deze wel gelijk als hij zegt dat de islam en de oorlog in Syrië er iets mee te maken hebben.

smiley 15 november 2015 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 7894321)
Aboe JahJah heeft in deze wel gelijk als hij zegt dat de islam en de oorlog in Syrië er iets mee te maken hebben.

Uiteraard, in Syrie hebben de jihadis van vandaag voor het eerst vaste voet aan de grond gekregen door volgens hun grote criminele voorbeeld 'profeet' mohammed hun eerste steden gewapend te veroveren (volkomen legaal volgens een moslimaforumlid) en er hun kalifaat uit te roepen. Een kalifaat zonder bezette stad is niet mogelijk. Men had die baardapen onmiddellijk uit Raqqah moeten smijten dan was het zo ver niet gekomen. Dan was er geen kalifaat met een kalief. En enkel een kalief kan de moslims verenigen en de jihad organiseren in een hernieuwde poging de rest van de wereld te veroveren. Te beginnen met alle landen die in het verleden reeds een bezoek gehad hebben van de brengers van de soort van islamitische 'vrede'. Dus de enige fout is niet dat wij er militair hebben ingegrepen doch veel te laat. Nu zal het meer mensenlevens kosten om die rotzooi op te ruimen.

En iedereen die de islamitische 'vrede' in de weg staat dient te worden vermoord. En via terreur, eveneens volgens hun grote criminele voorbeeld uit de 7de eeuw, hopen ze het verzet te breken of hun tegenstanders op de vlucht te doen slaan, zoals in mosul het geval was, 30000 Iraakse met moderne westerse wapens (ook met tanks) uitgeruste soldaten gingen er lopen voor 800 in Toyota pickups aanstormende baardapen (net iets beter uitgerust dan met hun kamelen destijds). Die baardapen zien daar uiteraard de hand van allah in. Via terreur hopen zij op onze overgave zodat zij ons en de rest van de wereld zonder slag of stoot zouden kunnen onderwerpen.

Al diegenen die zeggen dat we er maar moesten weg blijven want zie nu krijgen we te maken met aanslagen (onderdanige moslimvrouw, luister of ge krijgt slaag) zijn fout. Je mag die barbaren hun gang niet laten gaan. Je moet ze tot de laatste uitroeien. Tenzij je het dhimmischap wel ziet zitten.

Peche 15 november 2015 08:19

Ik voel me een beetje aangesproken smiley, dus ik ga een naunce maken.
Ik heb gezegd dat Amerika uit Irak moest blijven, ik heb gezegd dat Frankrijk uit Libië moest blijven en ik heb gezegd dat Europa uit Syrië moest blijven.

Omdat ik eerlijk geloofde dat die "dictators" daar rechtmatig op hun troon zaten en dat er een zekere stabiliteit heerste. Na deze Arabische lente is het westen (ik weet niet wie en ik ga het ook niet uitzoeken) wapens beginnen uitdelen en zitten we nu voor een onvermijdelijk conflict dat we wel moeten ingrijpen.

"We moesten daar wegblijven want zie nu" neem ik daarbij dus niet terug.

Het ware daglicht ervan zal nooit gezien worden. Maar dit is geen debat dat je eenzijdig in een hokje kan drummen. We dienen als Westerse maatschappij onze waarheid ervan te unificiëren en zorgen dat zoiets nooit te nimmer in de toekomst kan gebeuren.

smiley 15 november 2015 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7894358)
Ik heb gezegd dat Amerika uit Irak moest blijven, ik heb gezegd dat Frankrijk uit Libië moest blijven en ik heb gezegd dat Europa uit Syrië moest blijven.

Omdat ik eerlijk geloofde dat die "dictators" daar rechtmatig op hun troon zaten en dat er een zekere stabiliteit heerste. Na deze Arabische lente is het westen (ik weet niet wie en ik ga het ook niet uitzoeken) wapens beginnen uitdelen en zitten we nu voor een onvermijdelijk conflict dat we wel moeten ingrijpen.

Het ware daglicht ervan zal nooit gezien worden. Maar dit is geen debat dat je eenzijdig in een hokje kan drummen. We dienen als Westerse maatschappij onze waarheid ervan te unificiëren en zorgen dat zoiets nooit te nimmer in de toekomst kan gebeuren.

Dat ze die dictators daar gerust hadden moeten laten zitten daar ben ik mee akkoord. Dan was het inderdaad ook zo ver niet gekomen. Niet omdat de islam peace is maar omdat die dictators de islam/jihad wat onder de knoet hielden. Doch nu die in Lybie, Irak enz weg waren en de lelijke kop van de islam van weleer weer boven gekomen was, en Assad nog de laatste was die daar stand hield, moesten we ingrijpen. Dat was volkomen terecht.
Het waarom staat hierboven.

Peche 15 november 2015 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smiley (Bericht 7894366)
Dat ze die dictators daar gerust hadden moeten laten zitten daar ben ik mee akkoord. Dan was het inderdaad ook zo ver niet gekomen. Niet omdat de islam peace is maar omdat die dictators de islam/jihad wat onder de knoet hielden. Doch nu die in Lybie, Irak enz weg waren en de lelijke kop van de islam van weleer weer boven gekomen was, en Assad nog de laatste was die daar stand hield, moesten we ingrijpen. Dat was volkomen terecht.
Het waarom staat hierboven.

Die dictators wegnemen was het ergste niet. Pure anarchie door bewapende "rebellen" achterlaten is de doodsteek geweest en het fundament voor het kalifaat.
Toen de VS (wanhopig) terugtrok uit Irak lieten ze massa's middelen achter.

En wij maar collaboreren en de Rus het moeilijk maken.

Vergetend dat wij die massa migratie zouden opvangen, en die mensen van "zie nu" hebben hiervoor gewaarschuwd. Maar werden door de haat en blindheid niet gehoord.

Als je de islam de oorlog verklaart heb je al op voorhand verloren.
De islam is meer dan jihad, het is een draagvlak voor culturele tradities. Wat wij daar ook van mogen denken, we're heavily outnumbered!
Fixeer U dus op het extremisme, radicalisme, zorg dat Europa Europa blijft en dat zweet zich hier generatie na generatie wel uit.
Uiteraard moet daarvoor wel veel voor veranderen, but we can do this.

Laten we niet vervallen in fascisme want vuur bestrijdt je niet met olie.
Ge blust dat systematisch tot de orde hersteld is.

Ke Nan 15 november 2015 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 7894358)

Zo eenvoudig is het. En daarom het onderstaande.

cookie monster 16 november 2015 04:35

Citaat:

Aids?

Nou , wat als je een besmette bloedtransfusie krijgt ??
Of je prikt je aan een besmette naald ??

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be