![]() |
Gevecht tijdens avondeten: zeven asielzoekers opgepakt
Gevecht tijdens avondeten: zeven asielzoekers opgepakt
Wie zal de schade (moeten) betalen ?? http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...opgepakt.dhtml Net aangekomen , en dan amok maken ?? Het maakt voor mij geen moer uit wie het zijn , die mogen aangepakt worden !! Zijn het net aangekomen amokmakers of wachten ze ondertussen al op hun papieren: met onmiddellijk ingang terugsturen !!!! |
Niet de eerste, noch de laatste keer.
|
Zijt daar maar zeker van , helaas :( !!
|
Citaat:
Dat geldt ook voor jou cookie. :-D Citaat:
|
Citaat:
Met onmiddellijk ingang naar de uitgang stampen !!!! |
Citaat:
Dat 't steeds erger & erger wordt en meer & meer uit de hand gaat lopen. Dat ze elk asielcentra met de grond afbreken, in de fik steken, rotzooi maken, heelder buurten onveilig maken etc etc... kortom gewoon zichzelf zijn, hun cultuur beleven en doen waar ze 't best in zijn. |
BTW: (OFF-topic) Ik kijk geregeld toch nog Dagelijkse Kost :)
Een van de weinige VRT programma's die mij nog interesseren !! Zolang ze dat niet van't scherm halen , want anders .... :x |
Citaat:
Hun start is al veelbelovend. :-) |
Citaat:
Bah jakkes. |
Simpele dingen mag ook , ik krijg er wel honger van :)
|
Citaat:
Welkom! Welkom! Wir schaffen dass! En telkens andere landen iets strikter beginnen te worden, hoe meer van dat rotzooi er hier ongestoord zal blijven aanspoelen! Want in ons apenland zal het zeker het langst duren vooraleer er ernstig actie zal mogen worden genomen... |
Wie het normaal vindt dat men amok maakt & schade veroorzaakt ,
die moet zich toch een laten nakijken !! Zoiets kan men beter niet verzwijgen !! Merkel met haar Wir Schaffen Dass , zij bedoelt daarmee: Europa naar de kloten helpen !! |
Citaat:
Eigenlijk te triestig voor woorden. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
Euh?? 8O Dat is een van de eersten die ik weg zap. Kan die zeuren. |
Citaat:
Ze komt dan uit het oostelijke gedeelte , maar .... WOII heeft er niks mee te maken !! |
Citaat:
We moeten maar wennen aan de huidige toestanden. |
Citaat:
Al die overdreven kookprogramma's :oops: Ik zou zelf nog met eten amok gaan maken ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Er is er zelfs ene bij die van ons eist dat wij respect hebben voor dé bron van alle kwaad en zijn volgelingen . |
Jah jah ??
|
Citaat:
|
Ik ken meneer jambon :D :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hadden we maar de sossen en de groenen aan de macht! Jambon doet het nog zo kwaad niet zeker? Wie had je liever in de plaats gezien? Waarschijnlijk moeilijke vraag... |
Inderdaad !!
Het had ook Bertje kunnen wezen :x |
Citaat:
Jambon is de minst slechte maar van ons eisen dat wij respect hebben voor dé bron van alle kwaad en zijn volgelingen was er ver over. |
Citaat:
Ook wat minder verkiezingsbeloften maken die toch niet nagekomen worden en wat minder besparingen op de alreeds arme, zwakkeren in de maatschappij zoals bvb ouderen, om maar iets te noemen. En vooral trouw blijven aan hun principes ipv steeds hun jas te keren hoe de wind op dat moment waait. Kortom; wat meer trouw aan eigen volk ipv hen te verraden en uit te verkopen in ruil voor postjes. Maar kom, ik heb er zelfs nooit over gepeinsd om ooit op die partij te stemmen, alhoewel Francken in 't begin nog 't voordeel van de twijfel kreeg van mij. Nu al lang niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder lijkt dat zeer plezant om de striemende woorden van minister Jan aan het adres van de doorWinterde vuilspuiter te verdraaien, maar dat is het niet. Kom dus morgen niet bleiten dat ge uw hand tevergeefs aan het uitsteken zijt. post scrotum: en nu heb ik goesting om nog eens een veel te overdreven straffe uitspraak te doen, in de hoop dat die nog vele keren en lang na vandaag gequoot wordt op dit forum door blokkers zonder zin voor humor. Hier gaan we: Vlaams Blokkers opgelet ! Zijt maar heel beleefd tegen mandatarissen en leden van de nva, want anders zou dat later jullie wel eens heel zuur kunnen opbreken. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan dit tempo is er in 2025, wanneer Homans hoopt dat Blg. zal verdwijnen, 'n nieuwe meester die ge maar best niet tegen de schenen schopt (gellie zijt er nu al op aan't oefenen), of 't zal ullie allemaal zuur opbreken. Begin dat haatboek al maar vanbuiten te leren en koop al maar 'n arabisch matteKe. |
In Duitsland stonden sommige vrouwen een maand geleden de asielzoekers te verwelkomen met beertjes en flesjes water en borden met daarop wilkommen.
Hoe het kan veranderen in een maand. |
Citaat:
Ook staat daar in dat je een vrouw mag slaan, ook geen probleem voor jou en Jambon. En dan staan ze vandaag in het parlement stoer te verkondigen dat ze sexcisme en geweld op vrouwen strenger gaan bestraffen. En ondertussen blijven ze subsidies geven aan die barbaarse ideologie die dat predikt. Wie heeft er dan een de slag van de molen gehad .......... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be