![]() |
een oscar voor DiCaprio
![]() Fijn maar ook zonder oscar ben jij een felbegeerd, euh acteertalent, hoor. Leo cutie pie man forever :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
haar foef stroomt over als ze hem ziet.
Daar kan geen allah of uitgedroogde woestijnrover tegenop. |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs moslimlanden hebben trouwens hun acteurs, hoor. Voor alle duidelijkheid: ik keur de filmindustrie of showbiz (als carrière) op zich helemaal niet goed voor mezelf of mijn gezin. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat je zegt is trouwens niet waar. |
hopelijk wordt The Donald president en gooit hij een bunkerbuster op de kaaba
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kon niet meer slapen tot gisteren.
Ik ben toch zo content voor Leonardo. Het is een wonder. Nee: een super mirakel ! Het overtreft mijn stoutste verwachtingen, enfin toch voor vandaag. |
bewaar jij je koran ook in de toiletpot?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In die zin is een copieerapparaat even intelligent. |
Citaat:
|
Hopelijk geven ze nu niet al zijn films.
|
Citaat:
|
Citaat:
-gelijkheid man-vrouw -seculiere openbare ruimte -respect voor wetgeving op vlak van dierenwelzijn -seculiere wetgeving En dan vergeet ik nog honderden zaken. Fijn dat je dit allemaal onderschrijft, mijn beste Guinevere. |
Citaat:
|
Citaat:
En als u de filmindustrie afkeurt, dan is het ten zeerste ongepast dat u van de producten daarvan geniet. U onderwerpt zich hiermee aan de cultuur van de ongelovigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De construct Guinevere is een bekeerde moslima die gehuwd is met een Pakistaan, ze zou graag eens sex op een openbaar toilet hebben maar haar Pakistaan ziet dat niet zitten. In de hoop dat je nu een beetje geupdate zijt groet ik u hooghartig, Den Hoomer |
Citaat:
Maar geen moslima. |
Citaat:
|
Citaat:
Wel degelijk mohamedaan en Pakistaan. |
Citaat:
Was Uh-Huh een vrouw of gaat hij in travestietmodus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be