![]() |
Eén op zes mannen werd al nagefloten
Meer en meer mannen worden het slachtoffer van seksistische vrouwen:
Citaat:
Ben jij al eens "beclaxoneerd" door hitsige vrouwen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor vrouwen telt het woord neen enkel als het uit een vrouwenmond komt zoveel is zeker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik haat het zo erg als een mooie vrouw mij niet nafluit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nonsens.
Zoiets subjectiefs kan je gewoon niet kwantificeren. Hoe kun je er nu vanuit gaan dat iedereen hier de waarheid spreekt of bepaalde feiten juist heeft geïnterpreteerd? Onbegonnen werk. |
Citaat:
|
Citaat:
Die kan een orgasme (al dan niet mentaal) opwekken door bepaalde stimuli in het brein te activeren; wat een genie. Ik wil wel een handtekening van die gast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah een top waarin alle mannen kunnen zeggen dat ze het zeer prettig vinden om aandacht te krijgen van een dame en daarmee ok tegelijkertijd de aangiftes van mannen en vrouwen van seksuele intimidatie kunnen bagatelliseren.
|
Nagefloten worden door een vrouw? No prob, als het maar niet door een bouwvakker met bijhorende decolleté is. 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
indien ik gedurende meer dan 1 week niks post op dit forum ===> 't is Hypochonder die het gedaan heeft! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onfris. |
Citaat:
|
Citaat:
Die blies een Fandango in 6/8 die de beentjes onweerstaanbaar in gang zette. Het bleek dat ik nog altijd een meester was in electric boogie. Later die avond hadden we een wel fikse discussie omdat ik het me aanmatigde van te beweren dat ze eigenlijk triolen in 4/4 speelde. |
Citaat:
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
Een fietsbel mag dat ook ? :lol: |
we zijn hier met zes, wie was dat mss ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be