![]() |
Pontifex, come back please !
Kan Pontifex aub terugkomen ? Zonder zijn inzet is het quasi onmogelijk om de kleine die hier dagelijks als een geobsedeerde idioot via één of meerdere nieuwe nicknames zijn permban ontloopt buiten te sjotten.
Op deze manier hebben we geen forumreglement meer nodig... Die kloothommel is hier nu al meer dan 24u met iedereen zijn ballen aan het spelen. |
Moet dat nu niet achter de schermen gezegd worden?
|
Mischien moet de moderatie die jongen persoonlijk inlichten van het forumreglement. Ik vond 'Pandasos' wel grappig klinken eigenlijk alhoewel ik liever respect voor Forumnamen zie.
|
Stel dat Pontifex lid was van het Vlaams Belang, dan zou Pandareus wel met een probleem zitten aangezien hij per definitie tegen elke actie van de moderator zou zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Pontifex weg?
![]() Waarom moet demonen weg?, ...euh dingske, die heeft toch niks gedaan. Van wie 'vrijzinnige' de dubbelnik is weten we allemaal, toch? |
Citaat:
|
|
Citaat:
![]() |
Iemand de hulp van een moderator inroept omdat hij wordt tegengesproken.
Dit slaat werkelijk alles. Ongezien. |
Citaat:
|
Slaap goed
|
Citaat:
![]() Ook pisbloembakske niet, zelfs de artisjokkende dubbelnik-bende niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Panda wil pisbloembakske & C° weg, van mij hoeft dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet ik wel. Ik wil pisbloembakske ook niet weg. |
Hoe veel roepen er niet om Genevieve, of hoe heet ze, moslim fundamentaliste weg te krijgen? Gewoon omdat ze een Allah is groot draad opent. Een draad die je niet eens hoeft open te doen. De neiging tot zuiveringen. Panda is niet de enigste.
|
Citaat:
Met de kleine of Bjorn bedoelen ze BTBW/born2bewild met de avatar van Galois. ![]() Zij zijn er rotsvast van overtuigd, ik niet. http://forum.politics.be/member.php?u=7868 De 'kleine'. ![]() |
Citaat:
Vergeet echter niet dat ook Genevieve 'n dubbelnik is van 'n meermaals permanent verbannen nik. De allereerste was Uh-Huh!. Daarna is er nog Mam, huismus (en nog wat) geweest. Zij hoeft ook niet weg van mij, ze wordt echter getolereerd en niemand maakt zich er druk om. Iedereen gelijk, of toch sommigen 'n beetje meer gelijk? Te belachelijk voor woorden dat er lieden zijn die er haast 'n dagtaak, levenswerk van maken om er 1tje uit te pikken en steeds op dat driehoekje te klikken alsof hun leven er vanaf hangt, terwijl ik er zo uit m'n hoofd al minstens stuk of wat kan opnoemen die meermaals verbannen zijn en met andere niks steeds opnieuw terugkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt wel een Franse revolutionair. Gaat hij ons onthoofden?
|
Citaat:
Hij werd maar 20 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is een redelijk hilarisch topic om voor de hand liggende reden.
|
Citaat:
Ik vraag niet liever dan tegenspraak, anders zou het een saaie bedoening zijn. Het gaat om de kleine, die zijn permban omzeilt door dagelijks een nieuwe nick aan te maken. Meestal vliegt hij binnen de twaalf uur terug buiten, en dan herbegint de cyclus. Maar heel af en toe zoals nu onder zijn nick "pisbloembakske" lukt hij erin om langer te kunnen blijven. Ondertussen is hij met zijn + 40 postings al gedelete. Maar zoals te voorspellen was, is hij al weer terug met een nieuwe nick. |
Citaat:
|
Bol het af, kleine...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pontifex kreeg een permban voor het gebruiken van een dubbelnick.
|
actie en reactie altijd maar weer hé
in deze is wel geweten wie de kip en wie het ei is, maar toch zou de moderatie er kunnen voor kiezen om de ketting te breken. als ze er nu eens mee stopte om zo'n dubbelnick te bannen en het compleet negeerden... mss stopt het aanvallend gedrag van telkens weer zo'n nieuwe dubbelnick na een tijdje dan ook wel vanzelf ? het geween van Panda en Jacques zullen ze dan ook wel moeten blijven negeren natuurlijk ... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be