![]() |
theofiel asiel franken doet het weer.
Citaat:
Citaat:
|
toch een logische beslissing?
|
ahnee, sorry, ik ben het al vergeten. Syriërs = moslims = duivels.
|
Citaat:
en nu volgt, "ze zijn niet allemaal slecht." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En meteen starten met de integratie.....
Oh Vlaanderen laat NVA onder de kiesdrempel zakken. |
Citaat:
Het gros gaan we levenslang onderhouden. En kweken , dat gaan ze ook doen, op grote schaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Omdat zij mensen van oorlogsgebied integreren die mijlenver van onze normen en waarden staan.
Ze hadden beter de vorige groepen migranten geassimileerd voor ze er nieuwe bijduwden he. Er is niet voldoende huisvestig, noch arbeid. Waarom ze dan binnen pakken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo loopt het overal waar ze substantiëel aanwezig zijn. Wijlen Vermeulen heeft daar meermaals op gewezen. Het is de aard van het beest. |
Citaat:
Op huidig ogenblik is héél Afrika de EU aan het overspoelen. Er zijn tal van moslimlanden die de kans ruiken om de EU verder en verder te overspoelen, uiteindelijk de wereld te veroveren en hun eigen regeltjes op te dringen aan alle andere mensen. Ook Rusland dat toenadering zoekt tot Turkije (na afgeschoten vliegtuig zelfs) kan je in vraag stellen, of dat wel een goed plan is voor de landen van de EU dan wel. Ene zekere Adolf wilde ook de wereld veroveren een tijdje geleden. Wel op huidig ogenblik kan ik mij niet van de indruk ontmaken dat er veel andere (meestal moslimlanden) zijn die dat 'wereld veroveren' (niets nieuws eigenlijk de geschiedenisboeken erop nalezende) ook zo zien als dat emo figuurtje met snorretje en bles. :rofl: 8O p.s. Ah! staat er toch bij want weer maar eens een 504 gateway time out. Werk aan de winkel voor de owners van de site. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Integendeel ze gaan ze nog meer laten infiltreren want er zijn mensen van het idee dat ze onze pensioenen gaan betalen. Mag ik daar even hartelijk met lachen? :rofl: Ik denk dat uw hoofd eerder naast uw lichaam gaat rollen dan ze uw pensioen gaan uitbetalen. :oops: |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik weet het, het is om te lachen, den theo gaat er echte Belgen van maken, allemaal een job, huisje, tuintje, boompje. |
Citaat:
|
Wat is er ook geworden van: "beggars cant be choosers." Het eerste beste veilige land is goed.
|
Citaat:
Waar gaan die wonen of is er geen ellenlange wachtlijst meer voor sociale woningen? En van wat gaan die leven voor het OCMW het dossier rond heeft? Nagaan of ze geen onroerende of roerende goederen bezitten is toch niet op een paar dagen of zelfs weken gedaan? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be