![]() |
Rusland leert vanaf nu scholieren hoe ze oorlog moeten voeren
Begin deze maand is in Rusland het nieuwe jeugdleger van start gegaan, een pattriotisch-militaire jeugdbeweging, opgericht door het Kremlin. Schoolkinderen leren er omgaan met wapens, krijgen doorgedreven sporttrainingen en krijgen les in militaire geschiedenis en oorlogstactieken.
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2791364 Onze jongeren spelen Pokemon en gaan naar de gay pride... |
Citaat:
|
Citaat:
totalitaire zot! |
Rusland voerde ook militaire oefeningen waarbij 40 miljoen burgers betrokken werden hoe zich te verdedigen in geval van een nucleaire aanval door het westen. In de westerse pers stelt men dit gedrag graag voor als een soort van agressie. Men vergeet erbij te zeggen wat de nato allemaal doet dat als een bedreiging door Rusland ervaren wordt. Bijvoorbeeld de voortdurende expansiepogingen. Ook het feit dat de Nato maar liefst het 10 voudige aan militaire uitgaven heeft van Rusland zal je niet vlug horen, of het argument dat Rusland een grote en dus moeilijk te verdedigen landmassa heeft. Nee, Europeanen krijgen te horen alsof Rusland de Baltische Staten zou willen aanvallen. Men wil er een vijand van maken, een bedreiging. Die taktiek werkte voor de VS ten tijde van de Sovjets en past men nu weet toe ten opzichte van dit koppig land dat maar niet wil plooien voor het VS imperium. Er zijn niet zoveel onafhankelijke landen meer. Dr rest zijn ja knikkers geworden met een media die de imperiale agenda bevordert.
Wie geld wil verdienen koopt aandelen van de VS wapenidustrie voor de komende jaren. Europese landen zijn zo zot gemaakt dat ze gaan investeren in oorlogsmateriaal in plaats van infrastructuur of sociale projecten. Dit soort van antirussische artikels passen in dat plaatje. Een ander plaatje waardeze artikels in passen is in dat van het boycotten van de idee die Putin 5 jaargeleden in Berlijn lanceerde van een vrijhandelszone van Lissabon tot in Vladivostok. De VS zagen liever een nieuw ijzeren gordijn. Maidan was het middel hiertoe. Neem de tendencieuze titel van het artikel. De kinderen zouden leren oorlog voeren. Men had ook kunnen zeggen dat ze leren hun land te verdedigen. Maar dat klinkt minder antirussisch en daar doet de VRT niet aan mee. Nee, onze pers gast een beetje haat gaan stimuleren. Zo 'links' als ze zogezegd is. Euraziatische integratie is echter een moeilijk te stuiten proces, al was het maar gezien de geografische ligging van die landmassa. De VS kunnen dat niet blijven tegen houden. Ze zullen niet blijvend de Europeanen opstuiken tegen hun Oosterburen. Economische samenwerking heeft te grote voordelen voor Europa. Een ijzeren gordijn is economisch masochisme. Dit vazallen Europa heeft nog een weg af te leggen echter voordat het vrij haar toekomst zal kunnen kiezen. Een Europa van de vier windstreken zal reizen uit de as van dit geketend continent sinds het einde van de tweede wereldoorlog. Althans dat is mijn hoop en verwachting. Ondertussen moeten we de precies de 'scouts' ook al verdacht vinden. Toch als ze Russisch spreken. Is het zo moeilijk mediaartikels in een context te plaatsen in plaats van alles op face value te nemen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Europeanen zouden eens moeten beginnen nadenken wie de lont heeft in alle oorlogshaarden van na WOII. En moesten ze de Amerikanen toch slaafs blijven volgen, denken ze beter eens na waar de volgende oorlog word uitgevochten, met de meeste slachtoffers, in ons slaafse West Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
Het apparaat dat hiervoor nodig zou zijn om te kunnen organiseren en een dergelijke oefening in goede banen leiden heeft zelfs Rusland niet (in vredestijd) . De kosten zouden tevens immens zijn. Stel u maar eens voor, een oefening van het gehele Belgische Leger, aangevuld met bijv slechts 200.000 Belgen. Een Russische oefening van zulk formaat zou bovendien wereldnieuws zijn. |
Citaat:
Zoals een rampoefening houden en daarbij tevens 40 miljoen Russen bijv. een sms alert sturen |
Vraag me af of in een nucleair tijdperk een groot landleger überhaupt nog een verschil uitmaakt.
|
Citaat:
En dan snap ik dat je dit alles nog moet uitleggen. Ik heb er het geduld niet meer voor. Ik wil het wel echter nog op mijn manier samenvatten voor degenen die je tekst te lang vinden: DE VERENIGDE STATEN, HUN CORRUPTE EUROPESE VAZALLEN (onze "leiders") EN DE OMGEKOCHTE WESTERSE MEDIA voeren agressief oorlog tegen alle landen waar te plunderen valt, vooral als ze olie hebben, en dus zeker tegen RUSLAND, dat met China de derde wereldoorlog ingeduwd wordt. Onze leiders en onze media likken de oorlogsstokers in Washington de kont en zijn dus TEGEN ONS. |
Citaat:
Gisteren adviseerde Rusland dringend alle Russische kinderen die in het buitenland studeren te repatriëren, en vandaag waren de diplomatenfamilies aan de beurt. Er pakken zich steeds zwartere wolken samen boven Europa. De VS hebben hun militaire installaties hier bij ons, en kunnen dus op hun beide oren slapen als Rusland weerwerk begint te bieden. Naar de haaien gaan WIJ, en misschien ook de Russen. Als Goldman Sachs en JP Morgan er maar aan verdienen, hè. |
Citaat:
Patriottisme, weerbaarheid... Waar is die Poetin mee bezig zeg? Totalitaire zot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een cultuur kan niet overleven zonder patriarchaat. Of dacht jij dat het toeval was dat elke cultuur waar het patriarchaat is afgeschaft in geen tijd volloopt met hajis? |
Citaat:
Btw: gaan we eens tellen hoeveel patriarchale culturen in de loop der tijd vedwenen zijn? :lol: |
Citaat:
Btw: gaan we eens tellen hoeveel patriarchale culturen in de loop der tijd vedwenen zijn? :lol: |
Citaat:
Als ze al ooit bestaan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Lang leve het patriarchaat ! |
Citaat:
De matriarchale samenleving is aan een opmars bezig in het Westen om dit scenario te voorkomen. Gelul over liefde en het tolereren van alles en iedereen; vriendjes met iedereen, overgave. Het enige voordeel is dat mannen zich kunnen bezighouden met andere zaken dan de maatschappij die zo "soft" is geworden dat vrouwen goed aarden en mannen het maar een schijtmaatschappij vinden. Meer en meer mannen zijn lui geworden door het feminisme en nemen een stap terug en gaan wat aan hun lul trekken, wat een slechte evolutie is mannen hebben bijna alles uitgevonden op technologisch, wetenschappelijk, kunst, filosofisch, religieus en andere vlakken. Dus de maatschappij is een beetje aan het stagneren op het vlak van uitvindingen omdat mannen lui geworden zijn door dat matriarchale gedoe. Kijk naar muziek, film, filosofie, wetenschap, technologie; het staat allemaal op een uitzonderlijk laag pitje vind ik persoonlijk. Mja, we zullen zien hoe het verder evolueert zeker... |
Citaat:
Ze wordt dan veroverd door andere culturen die wel nog patriarchaal zijn. O wacht, is dat niet exact wat er gebeurt Westen nu? ![]() |
Citaat:
met uitzondering van de communistische periode. Daarom kent Rusland geen democratie en vrijheid zoals het Westen. Russen zijn gewend aan alleenheersers ,aan onderdrukking en bedrog van de overheid. Daarom is Rusland een totaal andere wereld dan Europa. Ook oost Europese landen , die onder communistisch bewind van Rusland of onder het Ottomaanse rijk hebben geleefd , staan slechts met 1 been in Europa. |
Citaat:
Patriarchale waarden vormden ook bij ons de maatschappelijke grondstroom tot in de jaren '50. Citaat:
Want hoewel die regimes steunden op perverse marxistische denkbeelden bleven die landen geregeerd door traditionele alfamannen met patriarchale waarden. Zo bleef ondanks de verderfelijke invloed van het marxisme het etno-culturele weefsel van die landen intact. Citaat:
Ik bedoel, zelfs de ergste dictator had uiteindelijk nog de reflex om de eigen bevolking te beschermen tegen bedreigingen van buitenaf. Zelfs de ergste dictator wilde niet dat de etno-culturele eigenheid van de bevolking verdween. Maar een overheid die doelbewust en systematisch de oorspronkelijke bevolking wil vernietigen door middel van etnische vervanging, dat vindt je enkel in moderne westerse democratieën. |
Citaat:
|
Citaat:
De Russische structuur gaat uit van de mens als onderdaan en de leider van de staat als patroon. Een 19e-eeuwse staatsvorm welke in contrast staat met moderne mensbeelden waarin staatsburgers individuen zijn met een eigen ontwikkeling. |
En jullie dachten dat het kalifaat onze zorg was? :)
Neen de vijand is onze handeigen EU elite die slapende beren wakker maakt en hydramonsters creëert tegaarne met de VS. Laat ons nu eens eindelijk op straat komen voor het juiste. Dit gaat om onze kinderen, kleinkinderen. Als ge twee jaar langer moet werken staat het land in rep roer, maar komen ze bommen op uw kinderen smijten? Neen dat geloven wij niet. Ik heb het 2 jaar geleden voorspeld denk ik, ik zei: nog vijf jaar. Nu zijn dat er nog 3. Heeft Peche veel ongelijk gekregen? Soms wel, en laat ons hopen in dit geval ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb frustratie opgebouwd en wil ze met ALLE plezier op u kanaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
Weet dat mijn aanbod open blijft staan he ;) Geef uw nummer en we regelen dat meteen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ik daar regelmatig zit kunt ge navragen bij Pontifex, die kan mijn ip zien. PM uw nummer en ik bel, maar 't is dan wel voor ambras te maken he kerel... Of ge moet sorry zeggen. |
Citaat:
Voor de rest geen probleem toch. Hopen mensen en klanten hebben mijn nummer. OK, ik zei mensen. Ik bedoel normale volgen mijn normen. |
Stuurt hem dan? :)
Ambras maken, niet te luid he, mensen slapen nog. |
Citaat:
Maar ik zie dat gij een big spender zijt. Beetje in de war met prioriteiten blijkbaar maar ja, c' est la vie. Wil je echt geld opdoen door naar China te bellen zonder enige echte reden? Dat snap ik nu niet seh! |
U krabbelt terug? Landcode niet vergeten he.
|
Citaat:
Ge moest eerder blij zijn dat ik je niet op kosten joeg, tot nu. Edit: Verdomme, mijn excuses om je niet op kosten te jagen... en in de hoop dat ge U niet vermenivuldigen zult. Amen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be