![]() |
Langdurig zieken faken massaal rugklachten
Wat ik hier al eerder heb verkondigd wordt nu bevestigd door een neurochirurg, nl. dat veel mensen nodeloos thuiszitten met een rugklacht.
http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...het-werk.dhtml Deze situatie zou zo snel mogelijk rechtgezet moeten worden, door o.a. controle-artsen af te sturen op iedereen die thuiszit met een (ingebeelde) rugklacht. Het huidige misbruik van ons systeem rijst de pan uit. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn tweelingsbroer heet André.
. |
Doet me denken aan een paar filmpjes uit Amerika, waar slachtoffers van ongevallen probeerden de verzekeringsmaatschappijen probeerden op te lichten.
Een privé detective kon in een aantal gevallen filmen dat betrokkene nog hevig konden sporten, reizen ... of whatever dat zo in tegenspraak was met hetgeen ze konden faken voor een arts. Eeuwig probleem: de criminelen verzuren de boel, en maken het voor de echte zieken tot een hel. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In dit land, vol met profiteurs van de ergste soort, is dit volkomen normaal nieuws. Wat zal er aan gedaan worden? Niks, noppes, nada.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben 31 en heb nog minstens zoveel jaren mee te draaien. Mag van mij gerust tot 70 worden opgetrokken hoor, ik werk best graag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
. |
Citaat:
U werkt voor ambtenaar Schoof die op 50 jaar vrijwillig met 80% van zijn wedde aan de kant is gaan staan en voor zijn werkloze vrouw. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat U reeds met 67 j met pensioen zal mogen gaan, eerder later. De kans dat uw pensioen, het laagste vd westerse wereld (U bent misschien statutair), ooit verhoogd zal worden is 0. |
Mijn kyphose is van plastiek.
|
Citaat:
Ik ben 34 en ik ben zeker dat ik er een stuk jonger uit zie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou me sterk verbazen mocht jij er jonger uitzien, ik sport om de 2/3 dagen en let op mijn gezondheid en voorkomen. |
Citaat:
Thaiboxen verstevigt de torso bij mijn kyphose. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag trouwens niet zomaar met losse gewichten rond smossen ook niet. Door 'n assymetrie in de nek krijg ik de laatste dagen bijvoorbeeld onrechtstreeks last van rechterknie bij krachttraining voor de benen... Daarstraks bij het sparren had ik wat last bij mijn evenwicht, maar die "spartner" was ook 13 kilo zwaarder als ik. Wat sneu toch, dat u er hoogstwaarschijnlijk toch 'n pak ouder moet uitzien en iets minder sportief... :p :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga dus echt niet achter 'n buro zitten de hele dag. |
Savatage zou maar al te graag willen dat ik beantwoord aan zijn clichébeeld.
|
Citaat:
- geen enkele motivatie om te gaan werken - lui en neerkijkend op mensen die jouw onkosten en pampers betalen - tijd genoeg voor allerlei hobby's (sporten, powertrainen, internetten, tv, games, ...) maar niet om werk te zoeken - sociaal onaangepast - je eigen (trieste) levensstijl normaal vinden |
Sociaal onaangepast? Ik ben autistisch. Dat is de hoofdreden waarom ik niet werk. Ik speel geen games. Ik kan mijzelf niet verkopen op sollicitaties.
Rugklachten zijn niet fake, ik mag bvb geen sit ups doen. Gij vind die fake uit koppigheid. |
Citaat:
|
Iemand van GTB vroeg mij ooit eens of dat geen bezigheid was voor mij. Dat was voor ik er mee begon.
Dat was natuurlijk, in tegenstelling tot jullie, iemand die net iets meer weer over autisme dan jullie. |
Citaat:
Jullie met jullie urenkloppersruggengraat zouden daar teveel schrik voor hebben. |
Citaat:
Ik ben daar niet zo in thuis, in die sociale activiteiten. |
Citaat:
|
Citaat:
Naar 't schijnt ga ik er dan ook vele beter gaan uitzien dan 'n ander forumpersonage dat ik van haar noch pluim ken en nooit gezien heb. Is da niks? |
Citaat:
Thai boksen is niet associaal. Gij denkt dat omdat gij daar schrik van hebt. |
Ik krijg wel last tijdens het trainen hoor, mijn rechterschouder kwam niet goed los vandaag, waardoor ik meer moeite moest doen voor evenwicht te houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be